stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Gieltje2002

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:27

AnneOmie schreef:
Gieltje2002 schreef:

Hi hi Pling Dat zei Alex van Lyon laatst ook. Ik vroeg hem Gilles en Volmer even vast te houden. Zegt hij: Nou, daar sta je dan met twee allochtonen... Haha! Ja

Alleen hebben Volmer en Gilles volgens mij geen buitenvrouwen... Gilles is volgens mij een beetje homo, want hij kan het nogal goed vinden met Omar! Lovers

Omar mist zijn vriendje erg hoor! Wanneer komt Gilles nou weer terug?

Vrijdag 1 september haalt Luc Gilles op. Dan kun je tegen Omar zeggen dat hij alvast aan de organisatie van Gilles zijn surprise party kan beginnen Pling Go jij! Go jij!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:30

ShirleyA schreef:
Leuk Esther dat Gilles weer terug komt! Ben benieuwd of ie veranderd is, vind jij van wel?
Lollig om zijn neefje te zien, eerlijk gezecht zie ik niet heel veel verschil tussen Friesen... mijn onkunde... ik vind ze allemaal op elkaar lijken dus ja ook Gilles en neef....

Ik vind hem erg gegroeid sinds hij bij Taams weg is. Ik denk dat het land hem erg goed heeft gedaan. Had hij even de rust om te groeien (en dan bedoel ik niet in de breedte...)

danifur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:32

haha.. ook niet een kleinnn beetje in de breedte? Tong uitsteken

Ik ben benieuwd hoor esther!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:57

naadje24 schreef:
ShirleyA schreef:
He Daan, lang niet gezien......
Mijn ogen branden mijn hoofd uit, maar klant was tevreden! Dat is dan wel weer leuk.

wat doe je dan voor werk?

Ben vormgever/ontwerper. E gister was ik bezig met een programma boekje voor theater Carre (had de pooster al gemaakt vd week) en voor een andere klant heb ik advertenties gemaakt. En dat terwijl ik gister ook de hele dag bij een klant heb zitten werken. Nu zijn mijn oogjes dus rood en branden na al die uren computer-loeren. Ik zal vanavond iets vroeger naar bed moeten dan 02.00 uur hahahah.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 11:59

danifur schreef:
Thimo heeft zn choco croissantje al op hoor Vingers aflikken

Kleine vreetzak......
gelukkig heeft hij geen last v zijn kiezen/tandvlees! Ben blij dat hij weer iets kan eten.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:02

ShirleyA schreef:
naadje24 schreef:
Naadje slaapt uit Dromen
want naadje heeft vakantie Go jij! Go jij!
helaas maar een week ,maar toch wel even lekker Knipoog

En heb nu me handen weer vol aan me dame natuurlijk,straks naar haar toe en weer lekker oppakken
woensdag maak ik foto's Knipoog

Hihi ik heb maar 3 dagen vakantie..... waarin ook t weekend nog zit........
Wat was ookal weer zo leuk aan zelfstandig zijn?????

Waar ga je eigenlijk naartoe met Thimo? Of ben ik nu erg nieuwsgierig... Bloos

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 12:13

ShirleyA schreef:
Azzaro schreef:
hey shir! Ja iedereen maakt weleens foutjes!

maar goed ik zrog dat hij me niet weer kwetst en het is al vanaf konginnedag bezig dus t wordt toch niks meer

Weet wel dat HIJ de grootste fout maakt hahahahah. En ach wie heeft er nooit 'sex met je ex' gehad? Ik wel hoor en ik weet wel wat Taamsbokkers die nu 'ja' knikken.

hahaha ik heb nog nooit sex met me ex gehad nog nooit en dat komt er ook niet

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:15

He Brenda, heb je al iets gehoord van het bloedonderzoek?

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 12:24

Gieltje2002 schreef:
Brenda, weet je al iets meer van het bloedonderzoek?

ik zou gister de uitslag krijgen, heb ik niet gehad Boos! ben er ook erg pissig om.
nou zou ikhet vandaag tehoren krijgen en als ik het om 5uur niet weet breektde hel los Boos! ik ben echtwel erg pissen op de praktijk in landsmeer en emmeloord hoop voor ze dat ik voor 5 uur meer weet.
en anders ga ik met me pa persoonlijk even lang de praktijk . Boos! Boos!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:25

Gieltje2002 schreef:
Waar ga je eigenlijk naartoe met Thimo? Of ben ik nu erg nieuwsgierig... Bloos

Nee hoor mag je best weten: ik ga 3 dagen naar CenterParc, met mijn moeder en mijn neefje (jou wel bekend: Romano). In dat park is een jungel nagemaakt dus die jongens krijgen hun fantasie vast geprikkeld daar. Ze kunnen daar een soort tocht maken en vragen beantwoorden en krijgen dan n oorkonde. En zwemmen natuurlijk! En Willemijn gaat dan fijn in mijn huis op mijn beesten passen, dat vind ik erg lekker voor mijn dierentuin.
We gaan vrijdag vroeg weg dus ik zie Gilles pas maandag weer.

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 12:35

ShirleyA schreef:
Dabo schreef:
Vreemd dat ze niets meer heb laten horen gister. Misschien ligt haar verbinding eruit..

Nee hoor ze is vandaag om 11.50 nog op Bokt geweest.......

sorry dat ik niet zovaak reageer maar me koppie staat er niet naar ikben langzaam aan het instorten want het zit me gvd niet lekker dat ze nog niks hebben laten horen van bo's zijn bloed.
ik begin me echt zorgen temaken en elke keer alsik aaneen paar wekenterug denk springen de tranen in me ogen en dit allemaal trek ik niet meer
ik ben niet geloving maar iedere keer voor ik begin met etenzegt ik heel zacht (kom op bo laat ons niet achter we kunnen niet meer zonder je, ik wil dat je beter wordt Verdrietig en danrolt er een traan over me wang en dan ga ik een beetje eten)
heb gister erg weiniggegeten omdat ik geenhap door me keel krijg Huilen .

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:43

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Maar probeer inderdaad positief te blijven. Straks is het bloedonderzoek gewoon in orde en dan voel jij je nu zo rot Ach gut .

Soms denk ik wel eens dat artsen, en daarmee bedoel ik ook veeartsen, een stukje missen in hun opleiding. Hamer Namelijk het inleven en meedenken met patiënten of hun baasjes. Ze hebben volgens mij geen idee hoe erg men in de rats kan zitten als je familie, kind of in dit geval dier ziekteverschijnselen vertoont Boos! .

Zodra je iets weet laat je het ons weten toch?!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:46

Balen dat je nog steeds niets gehoord heb, Bren.. niet te filmen. Zoals Esther al zegt, DA's missen dat dan hoor...sjemig Verdrietig

Voor de belangstellenden die nieuwsgierig zijn naar de (waarschijnlijk) pony van Nadine, dit zijn ze:
Afbeelding
Leuk beessie he? Haha! Als je haar zo ziet is het net een pittbulltje hahaha, zo poseren voor die camera! Haha!

Ohja, Nadine is geslaagd voor haar rijbewijs!! jippieeee nou kan ik ook eens met HAAR meerijden, ipv andersom Haha! Haha!

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 12:48

Gieltje2002 schreef:
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Maar probeer inderdaad positief te blijven. Straks is het bloedonderzoek gewoon in orde en dan voel jij je nu zo rot Ach gut .

Soms denk ik wel eens dat artsen, en daarmee bedoel ik ook veeartsen, een stukje missen in hun opleiding. Hamer Namelijk het inleven en meedenken met patiënten of hun baasjes. Ze hebben volgens mij geen idee hoe erg men in de rats kan zitten als je familie, kind of in dit geval dier ziekteverschijnselen vertoont Boos! .

Zodra je iets weet laat je het ons weten toch?!

ja dan laat ik het weten Knipoog

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:49

Jaaaaaaaaaaaa, daar is Kyra Go jij! Go jij! ! Je moet het eens vragen aan Roxanne. Brenda weet wel wie dat is. Volgens mij is Kyra dus inderdaad van haar zus.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:52

bloempie186 schreef:
@ anky: dat moet zeker een zware bevalling geweest zijn zeg!

Nagelbijten / Gniffelen

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 12:53

Gieltje2002 schreef:
Jaaaaaaaaaaaa, daar is Kyra Go jij! Go jij! ! Je moet het eens vragen aan Roxanne. Brenda weet wel wie dat is. Volgens mij is Kyra dus inderdaad van haar zus.

ja ik weet wel wie rox is

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 17:35

ik heb dus vanmiddag zelf emmeloord gebelt ,want ik krijg een raar gevoel van dat gekke gedoen bij knibbe en bouwman want volgens mij weten ze niet waar ze mee bezich zijn of ze zijn het kwijt.
maar er klopt inieder geval niks van Boos! ik ga zo als het goed is even langs de praktijk om tevragen waar ze mee bezich zijn Tong uitsteken
moet morgen ochtend pfff tussen 8.15 en 9uur terug bellen naar emmeloord want dan krijg ik de arts zelf aan de telefoon want ik wordt er een beetje schijt ziek van vanhet gejammer van praktijk landsmeer Boos!
ik wil nu wetenwaar ik voor sta enof bo uberhoud wel biks het al het andere mag hebben , want meneer eet echt alles en weet niet of het wel mag. maar goed we wachten trouw morgen ochtend maar weer af Sigaar

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:00

zooo ff bijgelezen Haha!

daan heb je je vermaakt met thimo'? Vast we; he Haha!

Vandaag weer Larmy gereden heerlijk! Hij was wel echt strondvervelend hor in het begin beetje stug Verdrietig maar aan het eind was iw weer super!

morgen les om half 6 ow yeah(h)

en esther ik snapte wel dat je het niet aanvallend bedoelde hoor! en soms vind ik die jongen wel een eikel en dan weer niet! Maar gewoon dat het niks wordt vind ik erg jammer Verdrietig

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-06 18:17

iedereen naar stal Verward
ga ik ook zo maar

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 18:18

ik niet ik morgen pas weer

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:24

ik ook morgen weer.. ben er morgen vroeg, uur of 10 al!! Haha! Haha!
Kzag je nog rijden op Larmy, Willie. Wat is hij verkleurd? of lijkt dat maar zo?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:39

Ik ben er ook rond 10 uur Ellen, morgenochtend. Vandaag lekker aan de wandel geweest met Ilion en hem daarna een half uur lekker los gezet met Missie. Ik ben nl te moe om er op te stappen, volgens mij komt ik helemaal niet boven..... Even een beetje rommelen in huis en voor de verandering vroeg naar bed, lijkt me een goed plan want mijn ogen zien er niet uit: rood.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 20:47

Ohhw Shir, ziek aan het worden? Da's niet best. Of heb je te hard gewerkt? ook niet best.. Tong uitsteken
Beterschap! misschien na een goede nachtrust, dat je je beter voelt...

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 21:06

Dabo schreef:
Ohhw Shir, ziek aan het worden? Da's niet best. Of heb je te hard gewerkt? ook niet best.. Tong uitsteken
Beterschap! misschien na een goede nachtrust, dat je je beter voelt...

Nee hoor Ellen ben niet ziek. Puur te veel werk verzet! Ja je kan wel zeggen: ik neem die klus niet" maar dan blijft de bankrekening zo leeg..... En ik vind zeker de klus voor theater Carre heel erg leuk! Dus ja. Maar heb t eigenlijk wel wat te druk gehad laatste tijd, en niet alleen met mijn werk: afgelopen 10 maanden waren best zwaar met Ilion en dan nog die kleine Mis die 2 x bevangen raakte. Maar t feit dat ze weer opknappen is t enige dat telt! En nu ga ik t weekend 3 hele dagen op vakantie hahahaahh!
Karin doet Ilion, Willie past op huis met vee, Daan zet Miss lekker los met Fury of San en Bren zet zijn hooi klaar. Ik kan heerlijk 3 dagen de boel de boel laten! En kom dan uit gebubbeld weer terug.