Manege Bruin!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Llover

Re: Manege Bruin!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 07:06

Heee..

Wie is mar77? als het maar een leuke meeting was he dan...
Ik vind het wel een leuke springles om te kijken..alleen een beetje jammer dat het s'avonds is...en ook zo laat....en carina vond t wel fijn dat paloma opgezadels werd..hihi...
Ik vond dat springen super gaan met paloma en Carina...en Jan was ook onwijs enthousiast...dat was helemaal leuk!!!
Alleen maar 1 keer gestaakt....valt me nog mee...buiten probeert ze het wel iets langer....ons }> ...hhaa....alleen dat staken moet ze afleren en dan is ze een toppie paard....vind ik! Maar voor Le een fijne dag vandaag want Wouter komt thuis...welcome home...

Bye byee..beetje was vroeg..maar dat heb je nou eenmaal met een koter...jullie zijn meestal laat...maar kon nu niks vinden... haha

Latersssss

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 07:11

Oww jullie hadden wel wat gepost...ik kreeg via mijn mail alleen de oude berichten...ik meost nu nog even bijlezen zag ik...ja Eeke ken ik ook en dat blonde meisje van 28 niet...en wie is diegene zonder make up....ik kan wel gaan gokken ..maarja er lopen zoveel lelijkerds daar hahaha....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 07:30

Mijn hemel....
ben je vrij...sta je nog vroeg naast je bed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 07:30

Zij dan he, ik moet verplicht

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 10:42

ja alleen raar dat ie 6 uur smorgens aangeeft als 18.00 uur he?? vreemd maarja zal wel.. nou werk ze dan maar he...hihi..laters

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 11:10

zit jij niet gewoon naar de datum te kijken ipv de tijd...

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 13:39

Citaat:
Was blij dat ik niet met haar in de donderdagles meereed

Eensgelijks.

En nou kappen over de donderdagles, want nu raak ik geïrriteerd. We kunnen nou eenmaal niet allemaal even goed meekomen.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 14:31

Trouwens.. wisten jullie al dat Deedejee gigantisch sterk is, ze kregen de boxdeur van Ringo niet open totdat Dee haar krachten even uitoefende op de deur.

Ennuh, Superlenie was er heilig van overtuigd dat een kikker heus wel in een prins ging veranderen als ze hem zou zoenen, maar helaas, de kikker vond haar zoen niet lekker genoeg om in een prins te veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 15:51

Nou!
In sprookjes lukt dat ook! Ik mag het best proberen! Puh
Ik ren tenminste niet hysterisch weg om een inieminie klein groen kikkertje

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 15:57

Ooh ja, en welk sprookjesfiguur ben jij dan? Blijkbaar geen prinses hihi anders was die kikker wel een prins geworden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 15:59

Tssss, ik ga alleen voor de exclusieve prinsen. Deze was waarschijnlijk te gewoon en bleef toen maar kikker. Om teleurstellingen te voorkomen.

En nu ga ik lekker zweten met [***]

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 20:51

Citaat:
Trouwens.. wisten jullie al dat Deedejee gigantisch sterk is, ze kregen de boxdeur van Ringo niet open totdat Dee haar krachten even uitoefende op de deur.

OH!

Ik dacht, ik quote 'm nog effe

Thanks Kim, maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen mijn enorme biceps al was opgevallen.

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 20:52

superlenie schreef:
Tssss, ik ga alleen voor de exclusieve prinsen. Deze was waarschijnlijk te gewoon en bleef toen maar kikker. Om teleurstellingen te voorkomen.

Of prinsessen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 21:14

Oh ja DeedeJee, pas maar op

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-05 21:40

Hmm was het dan toch niet de natte neus van Dora tegen mijn been? Neeeeeeltjeeee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 21:55

" Lick it now, Lick it good, Lick it like the way you should "

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 22:16

Kort lontje Dee... Dat was echt niet rot bedoeld hoor, meer om aan te geven hoe fijn Paloma het allemaal aanpakte en hoe simpel ze eroverheen sprong. Het oorspronkelijke plan was ook de donderdagles, maar toen wist ik nog niet dat die merrie zo fijn aan zou pakken...

Ik heb niets tegen de donderdagles of tegen mensen die op een lager niveau rijden. We zijn allemaal zo begonnen hoor. Ik heb iets tegen de manier van lesgeven(en dat heb ik in de woensdagles net zo goed), dat heb ik vorige keer ook heel uitgebreid uitgelegd, maar dat bericht is verdwenen en aangezien toch niemand de moeite nam om erop te reageren ga ik het niet nog een keer vertellen.....!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-05 22:17

Die kikker was liev!!!!!!! Alleen jammer dat hij niet in een prins wilde veranderen

Llover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 08:43

Nee ik begrijp wel dat niet iedereen daar op gaat reageren...ookal vind jij dat dan slecht ofzo...die les...dan nog hoef je dat niet zo te melden...neel rijdt ook met luc in de woensdag les en dat gaat ook vet goed...en van Paloma konden we niet weten dat zij zo goed zou gaan...voor t zelfde geld ook niet dus...sorry nu ben ik ff kritisch..je krijgt vast al pluimen genoeg in je reet geschoven dus whahaaha....maar je deed t goed hoor heus wel...maar deedejee ook met haar nik en wij allemaal met onze paardjes...iedereen doet zijn best en rijdt zo goed als ie kan dus....

We hebben nog steeds geen ekrmis shirt..nou nu is t ook te laat...weehh haha

Neel ik ben benieuwd hoe je les ging...ik was in de stad en daarna uit eten ( first things first he... )

Jaaaaa en neel loves the l word..dus dan val je op prinsesjes NATUURLIJK!! Hmm ik kijk t oo.... ....en ja die kikker was eng en je pestte me...flauwerd!!!!!

En nu ga ik een weekendje weg....dag allemaal tot vokgende week...

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 09:54

Afbeelding

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-05 13:26

Jaa die donderdagles he, die is speciaal voor sneue mensen.

Moet er wel even bijzeggen dat ik met Flair nooit verder dan de donderdagles ben gegaan hoor Ik sprong altijd alleen maar omdat Flair het zo geweldig vond, zelf vond ik de hindernissen aan het eind van de donderdagles toch best hoog vanaf mijn ponietje. Ik hield ook altijd mijn hart vast als ik er op af ging hihi.

Later heb ik nog even bij Esther in de woensdagles gezeten, maar dat waren steeds parcourtjes en ik vond dat met Flair niet zo'n succes. Met wedstrijden scheurden we het parcours altijd foutloos door en dan was een snelle tijd nooit erg. Maar in de les had ik toch liever wat rust in de pony (en in mezelf )

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 17:22

Tis echt duidelijk dat niemand die uitleg gelezen heeft...
Ze gaf gewoon een goed onderbouwde mening...
Hier word ik nou pissig van

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 19:15

jeetje ga een beetje ruzie maken over een les.
Sneu hoor.
Maar goed... hoop dat het morgen droog blijft heb geen zin om in de regen te rijden

cappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:21

he luitjes hoes't ? wat een pokke weer was het vandaag en ik maar stappen in die regen!!

4EverHobbes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-05 20:25

En wie ben jij dan????