manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_87

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-05 13:27

pff... zal blij zijn als t weer weekend is! moe
hopen dat ik op de trug reis iig geen vertraging heb, daar moet ik dan al helemaal nie meer aan denken (ben pas om 17.10 thuis
zit nu lekkr op school (3 uur geen les ) dus dan maar een comp opgezocht om te bokken moet ook gebeuren tog?
alleen vind ik t wel zwaar triest dat er nu niemand online is om mee te kletsen, wat moet ik dan al die tijd doen
ach dan hou ik me maar ff bezig met mn presentatie denk ik.. doe ik ook nog iets nuttigs!
hebben jullie Nero al bekeken? of is nel zonder jullie vertrokken?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 21:04

ja ik ben ook super blij dat het weekend is.. maar 3 daagjes les gehad,, maar ben kapot
kan deze 2 dagen ook weer de hele tijd gaan vliegen omdat annemarie morgen wedstrijd heeft, en ik morgen...

En maandag word het niet beter, eerst had ik tot half 4. maar ik ben er vandaag uitgestuurt(ja erg he nu alweer ) en nou moet ik maandag nakomen tot kwart over 4 ! * zucht *

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-05 21:18

Zo, we zijn langs Voice & Nero geweest hoor! Eerst langs de Ponyhof in Aagtekerke... en daarna langs Voice en de rest. Allemaal erg leuk, we komen snel nog een keertje en dan gaan we rijden!

Ben ook blij dat t weekend is, heb veel en hard gewerkt van de week! En dan nog alleen thuis ook... Maar heb ook leuke dingen gedaan: namelijk geld uitgegeven! Stond ik daar in de bloedhitte winterjassen te passen met een dikke koltrui aan. Maar heb nu wel een leuke winterjas (en een heleboel andere dingen)!

Morgen lekker keutelen bij Paardoes en dan alleen maandag nog werken en dan 10 dagen 't Reelaer!! Heb er zin in! Gelukkig kan ik jullie vanuit daar ook op de hoogte houden!
En Nein: veel suc6 zondag, zal voor je duimen! Laat je een paar foto's maken?

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-05 18:08

dank je wel!! mijn moeder gaat filmen dus ze kan niet foto's maken
maar misschien mijn vader wel, en als dat zo is plaats ik ze gelijk op bokt..

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 09:43

ben be nieuwd Nein! kan je de film nie op bokt plaatsen is ook wel leuk...

zeg thirz ik moet ook egt nog een keer jouw jas bekijken... hum moeten we nog maar een keer zien wanneer ik dat kom doen (tja de winter duurt nog zo lang!) maak anders een foto en plaats um hier ff ben wel benieuwd na al die verhalen van jou

en was t gister aaf/nacht nog leuk in de stad? vond t egt jammer dat ik nie mee kon (smiddags toen we naar mn opa reden had ik nog ff zoiets van, goh ik ben vast vroeg thuis kan ik nog wel ff mee gaan, maar toen ik thuis was om half negen zowat meteen mn bedje in gedoken.
Net voordat ik mn bed in dook nog ff tegen mn moeder verteld dat ik t wel jammer vond dat ik nu nie mee uit kon. Mn moeder meteen: "nee dat is handig, jij de hele week met een zieke kop naar school, kostewatkost omdat je tog egt niks wil missen. Doodmoe uit de trein meteen in bed en net als t dan wat beter gaat ga je Stappen. Je moet het zelf weten, maar dat lijkt me niet slim! *tja en dat had ik zelf ook al bedacht!*
ach we moeten gwoon nog een keer in de buurt van een vakantie met zn allen uit ofzo..Hooi/nationaal... iets (wanneer is de eerste keer dat iedereen er weer is? heb ik iets leuks om naar uit te kijken zegmaar )

en de foto's van de paardjes komen nog.. gister aaf alleen geen tijd meer gehad, sorry.. nu ben ik druk bezig om mn weektaken ff te printen en strax ff te gaan maken. T wordt denk ik na de les dat ik ze ff meel en stuur en plaats op bokt. ik heb ook egt een leuke foto van marcelle op Emma sjezend door de bochten in de bak (zal hannes der ook meteen ff bij doen voor je denice als je hier nog een keer komt kijken dan )
owja Nel nog helemaal vergeten te vertellen.. Marcelle heeft vorige week op die Shadow gereden, ze vond t wel een leuk paardje

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 15:09

Nou, moeten maar snel een keer met zn allen uitgaan, want gister bleven we nog maar met zn 2-en over! In de stromende regen naar de kroeg gerend... maar we hebben er een gezellige avond/nacht van gemaakt!!

Maar hier dus een foto van mn jas (met bijpassende muts en sjaal!):
Afbeelding
In t echt is ie natuurlijk nog veel mooier!

Bianz en ik waren naar t strand geweest, daarvan nog een kleine impressie:

Afbeelding
Pootje baden...en een poging doen om je broek droog te houden

Afbeelding
Bianz neemt een verfrissende duik!

Afbeelding
Ook op het strand doe je buikspieroefeningen.

Afbeelding
En ik maak nog ff een vreugdesprong!

Afbeelding
Tot slot de mooie, ondergaande zon!

Bianz, hier staan alle foto's: http://www.mijnalbum.nl/Album=Q8BJHUC8
(de rest mag ook kijken hoor! )

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:01

Hahaha er zitten echt foute foto's bij!! Zoals die duik-actie... Ach, als je maar lol hebt he! Jammer dat het gisteren niet door ging; op naar de volgende keer! Ik ben lekker na het wokken mn bedje ingekropen (nadat ik nog tot 1 uur heb zitten kletsen ) en vanochtend een superlange wandeling met Nero gemaakt; hij was echt super! Hoop dat ik er nu snel op kan! X Bianz

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 16:07

Hmmm... ik stond gisteren in de hooi zo van... euhhh ze zouden toch ook komen? Maarja jullie kwamen niet... Ik ben ook niet zo lang gebleven, de muziek was een beetje bagger vond ik.
Haha ik heb wel de tweelingzus van Ien gezien.. ik echt zo: euhm heb jij nog een tweelingzus? Daar ben ik mee op trektocht geweest, echt heel grappig was dat!
Ik ga donderdag naar springles, ben benieuwd!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 19:11

Super jas thirz! egt helemaal top! Toppie combies!

oeps... Helemaal vergeten jou te bellen (kon ook nie, heb je nr nie eens..) om te zeggen dat we nie naar de Hooi gingen.. Dom! jammer dat de muziek nie leuk was.. ik vind t wel heel erg dat je nu helamaal daarheen bent gegaan, voor uh bijna nix zegmaar.. egt heel erg
Maar leek de tweeling zus een beetje op ien? (lijkt me wel, maar omdat Ien vond van niet?)

Super dat nero zo super is wel een fotograaf mee nemen hoor als je der op gaat

en jullie strand foto's zijn egt super.. (vooral de duik actie en de vreugdesprong en natuurlijk de zonsondergang!)

ik ben nu ff mn foto's aan t uploaden, en dan plaats ik ze wel ff.

*HINT* volgende week zaterdag is het de 17e tog? de 15e september is dan voorbij
snapt iemand er iets van

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 20:19

Jaaa ze lijken echt wel op elkaar! Ik wist t eigenlijk meteen! Op die foto's die ien had vond ik ze minder op elkaar lijken...
Tsja ik heb jouw nummer ook niet Ann.... maar t maakt niet uit hoor... Khad nog best wel lol!
De onweer was echt eng trouwens, het is ongeveer 500 meter verder hier in een boom geslagen (in sint laurens) gelukkig niet bij Shaar! Echt dat is mn grote angst joh!

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 08:32

eng zeg..
en leuke foto's + winterjas thirz!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 09:36

gelukkie dat je nog best wel lol had moeten we als we elkaar weer eens tegen komen in de trein maar ff nummers uitwisselen ofzo *stel dat je dan in mburg wat in de trein laat liggen kan ik je altijd nog ff bellen en natuurlijk om ff te zeggen dat ze zaterdag besloten hadden om maar niet naar de Hooi te gaan

maar ze leken dan tog weer nie zo op elkaar dat je dacht goh dat is Ien, dus eigenlijk lijken ze nie op elkaar ach boeie!

pff ik hou idd ook nie zo van dat onweer.. t maakt me nie zo uit als ik maar ergens binnen ben ofzo *Shaar staat als t onweert best wel op een vlak land natuurlijk, tenzij ze bij de bomen gaan staan....*

nou de foto's komen egt nog wel hoor, miss strax nog ff of vanaaf of uh.. volgend weekend ofzo ik moe nog mn tas inpakken en ontbijten enz en ik moet om 10.30 weg om de trein van 11 uur te hebben dus.... jullie zien ze wel verschijnen!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 11:07

Ja nou ik had een boerenfeest zaterdag, jeeehh, was wel grappig, ik liep daar in mijn spijkerbroek enz. en al die mensen in boerengoed. Was wel lekker te eten.
Heej bianz hoelaat ga je a.s zondag naar nero? Misschien kom ik dan ook wel rond die tijd op voice rijden!

Leuke Jas thirz!
Heej Bar, ik zat laatst op een verlovingsfeest naast jou vriend, was wel grappig, of had hij het nog gezegd?

Nou binnen een paar weken hebben we de sleutel van ons huisje, dus dan kan ik gaan klussen, iedereen die een x wil komen kijken of helpen is van harte welkom!!!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 17:59

Tuurlijk kom ik een keer in je nieuwe huis kijken, je geeft toch ook wel een house-warming-party?! En Annemijn: ik snap de hint niet echt.... je hebt er niets over verteld tegen mij, dus: verduidelijking graag!
Ien en Lotte lijken niet echt op elkaar, alleen als je ze snel even bekijkt. Het is ook wel grappig, want ze zijn ook totaal anders, Lotte is van de rokjes en Ien zou die nooit aantrekken! Maar t blijft een echte tweeling!

Nou, nu ga ik jullie weer even verlaten, maar de 23e ben ik er weer! Daar is ook internet, dus zal regelmatig een update geven! Ik ben superbenieuwd hoe t met het veulen is en komend weekend doe ik weer ruiterbewijs, dus ben ook benieuwd naar de mensen + hun rijstijlen (en daarbij hun kans van slagen dus! ). Doeidoei!!

Foto's duren wel lang hoor Annemijn!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 19:42

Tss hoezo je snapt de hint nie belachelijk!
weet er egt niemand wat er vanaf 15 september mag?
Dan mag je wanneer je maar wil, legaal met je paardje op t strand!

en de foto's zijn nu egt onder weg hoor.. (tja ik ben egt heel lang bezig geweest met t uitzoeken van wie welke foto's nou precies wou hebben en t proberen te versturen maar t lukt nie. bij allebei nie thirz en mariek heel raar... )
maar k zal der nu een paar op bokt zetten en nog een keer proberen om naar jullie te melen (doe al nie anders maar goed. Anders geef ik ze wel een keer op cd hoor thirz als je weer trug bent!)

ben benieuwd naar je huisje hoor nel (haha plaats van t klussen en je huis voor en na t klussen maar wat foto's is wel leuk om te zien )

haha maar dat kan zowiezo ineens omdraaien hoor dat dragen van bepaalde kleren (de hele basisschool heb ik bijna alleen maar in jurkjes en rokjes doorgebracht. ik wou absoluut geen broek aan.. nu heb ik nie eens een behoorlijke rok of jurk in mn kast hangen )
maar das wel grappig dat ze tog zo verschillen, terwijl ze tog een tweeling zijn. Ook wel een beetje raar eigenlijk...

ok ga nu egt verder met de foto's plaatsen.. nu egt!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 20:01

nou hier zsijn de foto's dan! we beginnen met een WoesTe Nanda!
Afbeelding
daarna gekke bekken trekkende mistral
Afbeelding
hoezo mistral is niet soepel!
Afbeelding
en ook liberty moest ff laten zien dat ze best soeptjes is in de benen en in de heupen
Afbeelding
mistral kan ook heel eng zijn! BOE!
Afbeelding
en dan hebben we hier Tosca! (of zoals sommige mensen denken stud )
Afbeelding
en natuurlijk lucky! (soms ook wel nanda )
Afbeelding

& dan nu de onafscheidelijke friends!
Liberty en Flaxy
Afbeelding
Marieke en Thirz *hoezo kinds!*
Afbeelding
Afbeelding

en nog ff sjezende Emma met Marcelle door de bak!
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 12-09-05 20:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 20:06

zeg en is dit niet Puppy-Nero?
Afbeelding

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 20:20

HeeJ mensen naa een hele tijd weg geweeest te zijn Ben ik weeer terug op bokt (na advies van annemijn:D) bedankt he anne:P maarr leuke foto's xxx denice

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 20:26

en nog ff speciaal voor denice hannesje! *was ik ff vergeten *
Afbeelding
Afbeelding
*uhm voel me wel een beetje alleenig zo hier.... *

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 20:28

JeeJ! denice.. tot zover mijn alleenigheid!

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 20:29

bedankt anne

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 13:25

asseblief hoor denice
*zal de eerste foto ook nog ff neerzetten, bij mij is ie nl een kruisje *
Afbeelding

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 14:37

wat een leuke foto's weer

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 14:46

haha, leuk hè!
de paardjes op pdoes zijn ook egt allemaal zo fotogeniek! Kom je daar: paardje kijk! joehoe! kijk *rammelrammel met een zakje* alle paarden kijken behalve die ene die jij net op de foto wou hebben

maar k ben net met cis aan t kletsen en we zaten ff te filosoferen over met zn allen naar de stad:
15 okt is voor mij t eerste weekend van de hersft vak (kan ik wel denk ik...) en cis kon dan ook wel dacht ze.
de 23e is voor mij t laatste weekend van de herfst vakantie en voor haar de eerste (kan ik ook wel denk k ...) en cis kon dan ook wel dacht ze
en jullie?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 16:32

Hallow!! Hoe gaat het daar in Zeeland? Hier gaat alles goed, vermaak me prima tussen de paarden, doe van alles en nog wat en verveel me dus niet. Vanmiddag wezen shoppen in Zwolle, best een leuke stad.
Jammer dat we volgende week vrijdag niet meer samen kunnen reizen Anne...andere keer dan maar. Bianz, weet jij al wat jou plannen zijn?!
Nu gaan we weer ff met Aisha trainen, haha, net alsof t een volleerd dressuur-paard is!