Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sorry, sorry, sorry, sorryCitaat:hallooooow, eer, wakker worden![]()
. Ik dacht namelijk dat je gewoon in Delft zou blijven wonen en een bijrijdster zocht voor een paar dagen, snappuh?
. Gisteren na het rijden weer naar buiten geweest (10 minuten ofzo, lekker uitgestapt) en ze staat vandaag zo wat te poppelen om weer te gaan rijden. Of het is het voornemen voor 2005
Eefje23 schreef:nou, je doet net alsof je nog helemaal geen bijrijdster hebt terwijl er volgens mij al een hele leuke en lieve (oke, en soms wat vergeetachtige,) rond loopt voor [paard],
![]()
!!!!!
!!!!
!!
even temp'en af en toe voor de zekerheid kan nooit kwaad natuurlijk
.

Wat een baggerweer
Binar schreef:Steffi van der laarse komt trouwens dinsdag voor Ko en Biz. Ik ben erg benieuwd naar haar, op bokt zijn er vrijwel alleen maar positieve reacties
ik ben ook erg benieuwd 
Evita vond het al verschrikkelijk om even een kwartiertje aan de longeerlijn te lopen (lekker scheef lopen, zolang die kont maar in de wind blijft..
)Eefje23 schreef:Ja, van vergeetachtigheid heb ik al mijn hele leven last van Mirjam, het wordt alleen met het jaar erger, volgens mij ben ik vroeg dement!!!![]()
Maar ik geloof dat ik bij jou dan aan het goede adres ben,!!
. Die zijn hard nodig (behalve de elastiekjes, maar ik moet gouden hebben voor mijn wedstrijd)
...staat heel mooi op een friesje. Zal even vb zoeken.