Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:27

elady, ga tijdelijk in den haag wonen vanwege mn stage!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 19:44

Hi

Zo, dat is wel ffies een grote stap lijkt mij. Hoe doe je dat met Jolly dan?
Pff...ik ben wel op dreef vandaag met berichten plaatsen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:27

hallooooow, eer, wakker worden Haha! een stuk of 10 pagina's dit allemaal besproken hoor Tong uitsteken Haha! ik ben op zoek naar een bijridster voor jol, maar probeer dat maar eens te vinden *zucht* Haha!

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-05 23:48

nou, je doet net alsof je nog helemaal geen bijrijdster hebt terwijl er volgens mij al een hele leuke en lieve (oke, en soms wat vergeetachtige, Bloos ) rond loopt voor Jolly, Haha! Knipoog !!!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:09

hahaha ben je vergeetachtig eef??

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:12

Citaat:
hallooooow, eer, wakker worden Haha!
Sorry, sorry, sorry, sorry Bloos Haha! . Ik dacht namelijk dat je gewoon in Delft zou blijven wonen en een bijrijdster zocht voor een paar dagen, snappuh?
Voortaan zal ik alles beter lezen, goed Bloos

Lady wordt echt super dik zeg. Ze is nu 7,5 maand drachtig, vandaag zat ik in haar stal en kijk zo naar haar buik..pff..wat een dikkert is het zeg.
Wat me opvalt is dat ze steeds "thuis" is met rijden. Soms moest je even door dat stalen bord voor d'r kop. Maar sinds een paar dagen is het bord weg, staat ze open voor alles ect ect. Misschien lag het er wel aan dat ik al heel lang niet naar buiten was geweest en dat ik haar gewoon weer eens voluit liet gaan Verward . Gisteren na het rijden weer naar buiten geweest (10 minuten ofzo, lekker uitgestapt) en ze staat vandaag zo wat te poppelen om weer te gaan rijden. Of het is het voornemen voor 2005 Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:49

Eefje23 schreef:
nou, je doet net alsof je nog helemaal geen bijrijdster hebt terwijl er volgens mij al een hele leuke en lieve (oke, en soms wat vergeetachtige, Bloos ) rond loopt voor [paard], Haha! Knipoog !!!!!

dat zeg je gewoon om nog een complimentje te krijgen Haha!
zeg nou zelf, is het makkelijk dan om een bijrijdster te vinden?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 20:03

Pff...ik zit er even doorheen.

Dit veulen lijkt meer verkeerd dan goed te doen bij Lady Ach gut
Ze heeft continue wel wat. Dan weer kreupel, hoge koorts, nu weer verkouden. Ik wil gewoon dat het nu afgelopen is.
Al die medicijnen daarvoor zijn ook niet echt fijn voor Lady, maar ook niet goed voor het veulen. Ik zit te twijfelen om de DA te bellen voor het af en toe kuchen van Lady. Ik hoorde het gisteren voor het eerst, maar het zet niet echt door zeg maar. Vandaag niks gehoord
Pff...hopelijk had ze gewoon last van een stofje ofzo. Maar ze heeft ook een loopneus. Zouden extra vitamines wat zijn voor d'r Verward
Ik ga gewoon even rondneuzen op www.paardendrogist.nl

Eefje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 20:17

Nee Anique'je, het is zeker niet makkelijk! Komt natuurlijk omdat je ze allemaal met mij vergelijkt, tja, wie kan daar nou aan tippen, Schijnheilig !!!!
Ja, van vergeetachtigheid heb ik al mijn hele leven last van Mirjam, het wordt alleen met het jaar erger, volgens mij ben ik vroeg dement!!! Haha!
Maar ik geloof dat ik bij jou dan aan het goede adres ben, Knipoog !!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 20:22

Anique_Vaandrig schreef:
dat zeg je gewoon om nog een complimentje te krijgen Haha!
zeg nou zelf, is het makkelijk dan om een bijrijdster te vinden?

JE HEBT TOCH EEN GOEDE BIJRIJDSTER

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 21:18

aah das vervelend dat Lady nu weer verkouden is zeg...
misschien kun je haar wat druppels echinaforce over haar voer doen? Bij Evita hielp dat altijd goed toen ze zo vaak verkouden was.. het is homeopatisch dus dan is het toch niet erg voor het veulen?

volgensmij is dit weer zo'n periode dat veel paarden verkouden zijn, zolang ze vrolijk en niet ziek is zou ik me er niet te veel zorgen om maken hoor Lachen even temp'en af en toe voor de zekerheid kan nooit kwaad natuurlijk Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:00

Ik merk idd dat er andere paarden ook een beetje verkouden zijn.
Waarschijnlijk komt het door het rare weer.
Ze kijkt goed uit haar ogen (heel helder), is erg attend op alles en nog wat (schrok van een muis in d'r stal.. Ach gut )
Dus het zal wel loslopen hoop ik.
Waar kun je die druppeltjes kopen?

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:02

elady schreef:
Waar kun je die druppeltjes kopen?

Bij de kruidvat of de etos. T is volgens mij overal verkrijgbaar.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:25

Kun je dat dan ook gewoon gebruiken voor paarden? Moet morgen toch naar de Kruitvat voor mijn foto's op te halen van Lady, dus dan neem ik dat ook wel gelijk mee Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 23:00

wat een zelfkennis eef Haha!
balen eer, dat t nou weer klote gaat.... je mag me altijd pben he!

ja johnnie, ik heb idd eef nog!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 23:12

elady schreef:
Kun je dat dan ook gewoon gebruiken voor paarden? Moet morgen toch naar de Kruitvat voor mijn foto's op te halen van Lady, dus dan neem ik dat ook wel gelijk mee Haha!

ja je kunt het gewoon voor paarden gebruiken, het verhoogd de weerstand Lachen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 23:45

Ireentjuh schreef:
ja je kunt het gewoon voor paarden gebruiken, het verhoogd de weerstand Lachen

Nou geef mij dan ook maar een litertje
Een beetje weerstand is altijd handig

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 08:05

Citaat:
Nou geef mij dan ook maar een litertje
Een beetje weerstand is altijd handig

Kan het idd ook wel gebruiken. Ik ga het vandaag even halen + mijn foto's

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 15:57

Ging net naar stal om te gaan lessen. Eerst stallen uitgemest. Had Dribbel en Jitske even buiten gezet, hadden nogal wat energie (toen was het droog). Dus ik vrolijk 4 stallen uitgemest, kijk ik naar buiten, is het echt aan het plenzen. Dus ik snel de twee meiden met een dikke plak hooi op stal gezet Ach gut .

De bak was gelijk weer een zwembad (hij is toch echt gedraineerd een paar weken geleden), dus ik Annelies maar gebeld dat de les letterlijk in het water viel. Nu is hij verzet naar zaterdag. Hopelijk is het dan droog en de bak ook. Over twee weken wedstrijd aaaaaahhhhhhhhhhh Scheve mond

Met Lady gaat het al beter. Heb haar gisteren en vandaag niet meer horen hoesten. Ik blijf het gewoon in de gaten houden

Zijn er trouwens nog sappige roddels op stal? Daarvoor startten we dit topic hahah

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 17:56

Helaas geen roddels
Onze les ging vandaag ook helaas niet door Verdrietig Wat een baggerweer Huilen

Gaat er nog iemand naar Mr.Ed??? Ze hebben nl tot 75% korting!! *LOL* OK dan!
Ik wil eigenlijk niet, maar die winkel is gewoon zo verslavend Haha!

Steffi van der laarse komt trouwens dinsdag voor Ko en Biz. Ik ben erg benieuwd naar haar, op bokt zijn er vrijwel alleen maar positieve reacties

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 18:32

Binar schreef:
Steffi van der laarse komt trouwens dinsdag voor Ko en Biz. Ik ben erg benieuwd naar haar, op bokt zijn er vrijwel alleen maar positieve reacties

en voor Eviet Lachen ik ben ook erg benieuwd

ik baalde wel zeg dat de les niet door ging!! maar had ook niet graag in dit weer willen rijden Knipoog Evita vond het al verschrikkelijk om even een kwartiertje aan de longeerlijn te lopen (lekker scheef lopen, zolang die kont maar in de wind blijft.. Clown )
ik ben nu ook flink doorweekt!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 19:03

Eefje23 schreef:
Ja, van vergeetachtigheid heb ik al mijn hele leven last van Mirjam, het wordt alleen met het jaar erger, volgens mij ben ik vroeg dement!!! Haha!
Maar ik geloof dat ik bij jou dan aan het goede adres ben, Knipoog !!

hahaha jaaaaa wanneer heb je tijd voor een intake? moet snel want dan kan je er nog net tussen voordat we vol zitten Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 19:11

Binar schreef:
Gaat er nog iemand naar Mr.Ed??? Ze hebben nl tot 75% korting!! *LOL* OK dan!

Ik wil wel naar Mr Ed

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:34

Ik ga niet, ik ga wel, ik ga niet, ik ga wel, ik ga niet, ik ga wel, ik ga NIEETT...oke...om handschoenen, elastiekjes te halen Bloos . Die zijn hard nodig (behalve de elastiekjes, maar ik moet gouden hebben voor mijn wedstrijd)

Heb een nieuwe dekje besteld. Een BR Event en dan de grijze Hyper! ...staat heel mooi op een friesje. Zal even vb zoeken.
http://img.photobucket.com/albums/v236/ ... alina1.jpg
Of vinden jullie dit niks?

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 20:47

mooi dekje!!!
ik wil ook wel naar mr Ed... Bloos
een nieuwe rijbroek is wel echt nodig