Ik ga over 6 dagen al op kamp En heb echt super nieuws, verwend nieuws kan je beter zeggen! Mijn ouders hadden een poosje geleden besloten dat we allemaal 1 kamp kregen dit jaar. Dus ik hoefde nog maar 1 kamp te betalen (daardoor kon ik ook mijn springzadel kopen als ik dan nog even zou doorsparen tot kamp 2). Nou ben ik over, en het is dit jaar bij mij allemaal niet zo vloeiend en makkelijk gegaan, er zat nogal veel tegen enzo, maargoed, in februari zag het er niet naar uit dat ik nog over zou kunnen gaan, maar ik ben ruim over en nou krijg ik dus nog een kamp van mijn ouders omdat ze zo trots op me zijn Vind het echt super van ze!
Neee, dat vind ik een beetje te gek worden Doordat het dit jaar allemaal niet zo goed ging, ben ik wel over, maar moet ik nog wat dingen inhalen na de vakantie, dus moet ik in de vakantie ook nog even doorwerken aan mijn huiswerk
HEEY HEEY HEEY IK IK IK WIST WIST WIST NIET DAT JIJ OOK GING:D! haha gezellig join the club! Ben je der vaker geweest?!!??!!??!! En ga je samen met mensen heen??!!?? En hoe oud ben je??!!?? en op wat voor paard wil je:D haha
Jaa, ik ga ook heen!! Ik wil graag op een fjord.. Is me goed bevallen.. Reed 2 jaar geleden op Dribbel.. Echt een geweldig beest! Maar helaas is ze verkocht..
Ik ga alleen.. Eerst zou mijn nichtje mee gaan.. Maar door omstandigheden gaat ze niet.. Echt zielig maarja.. Heb het er liever niet over.. Alleen is ook leuk! Je krijgt snel vriendinnen.. 2 jaar geleden ging ik met Sarina (lexmiro op bokt) Was echt leuk! Zij reed toen op Tjikken, lijkt me ook een leuk beest!