Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Mariis_ schreef:Een groepje paarden waar zij bij zou kunnen zou ze ook erg fijn vinden. Ze is erg sociaal en is naast dat ze gek is op andere paarden ook gek op mensen.
Wat een leuk groepsgesprek is dit trouwens! Ik ken nog maar weinig mensen, maar ik hoop zo ook wat meer mensen te leren kennen.
. Wie weet is dat wat? Hij word 3 dagen per week buiten gezet door Annemarie, en elke dag door mij zelf of mijn verzorger. Pv maar even als je meer info wilt
Helemaal tevreden. Vandaag ook weer heerlijk binnen kunnen rijden (andere stal kon dat helaas niet)

Waar sta jij met je paardje?
. Mocht ik morgen iemand zien bij de grote roze ton, zal ik wel 'bokt' ofzo roepen
. Ik heb je alleen nog niet gezien volgens mij (wat niet zo gek is). Misschien dat je mijn zusje wel al een keer hebt gezien. Ik ben doordeweeks heel vroeg en op zondag ook vroeg (maar niet zo vroeg als doordeweeks)
Ja de roze ton maakt het wat makkelijker! Misschien zie ik je ooit nog een keertje, ti's wel groot hoor allemaal :p