hoi allemaal, ik ben m'n tas aan het pakken ga morgenochtend richting Portugal... paar daagjes Lissabon en daar is het gewoon 19 graden met zonnetje. Ik heb er zin in!
allemaal veel plezier in de vakantie... en Maren ook met huren.
vandaag weer gereden, gewoon bij de ponytjes in het land, ging met pedro ook altijd prima. maar de ponytjes vonden dat ze mee moesten lopen, dus de heletijd in een treintje er achteraan xD haha was wel ff grappig, krijgen die ook nog eens wat beweging
Nou ik moest op never rijden. Toen ik dat hoorde had ik eig echt geen zin meer maar op een gegeven moment dacht ik noujaaa. Lous moest op Dix vandaag. We lagen er beide bijna naast. Die fries was weer eens onstuurbaar en die kwam er rechts langs scheuren. Zowel lous als ik wilde al opzij om haar erdoor te laten. En toen kwam ze er dus te dicht langs. Never die sprong over een soort onzichtbare hindernis heen. En toen schoot de kramp in me been.... En lous hing echt aan dr hals, maar is uiteindelijk blijven zitten. Dinsdag mag het weer gewoon Dix zijn voor mij!
@ iedereen... TWISJE IS WEER GOED!!!! voor de zekerheid geven we haar tot maandag rust en dan nog een keer checken en dan weer oppakken... Oeh zooo blij!
Nou ik ga strakjes naar de manege om mn kluissleutel in te leveren en Witje nog even plat te knuffelen. Voelt toch wel een beetje gek hoor, om na 10 jaar afscheid te nemen
Ik vond dat inderdaad ook heel vreemd Suus! Om te bedenken dat je daar niet meer zal komen terwijl je er al zo lang hebt gereden! Vond vooral ook moeilijk omdat ik toen eindelijk een paard had gevonden die ik echt leuk vond, voelde me ook echt rot dat ik de laatste les niet op haar mocht ookal had ik het gevraagt.
Ik ben alweer klaar met werken ! Toch lekker, zo vroeg werken, normaal zou ik zo net pas beginnen en nu heb ik nog de hele dag voor me!
_Lucy
Geplaatst: 25-02-12 16:12
net m'n nieuwe ladekast opgehaald, nu alleen nog even lakken en wachten tot de hangkast ook komt.
lang niet gebabbeld hier, wel mee-gelezen maar geen tijd om te antwoorden haha
iedereen die komende week vakantie heeft; fijne vakantie Iedereen wiens vakantie er alweer bijna op zit, veel plezier op school hahaha Ik ben heerlijk vrij vandaag Ga nu ongeveer 1 weekend in de maand in het umc werken, in het restaurant heerlijk!! Vanavond weer naar Barneveld Morgen mag ik op me oude stage (haha klinkt raar) een paardje rijden wat ik dan misschien kan gaan bijrijden
Dropveter101
Feeling down? Saddle up!
Geplaatst: 25-02-12 17:37
x
Laatst bijgewerkt door Dropveter101 op 29-09-23 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt