whahaha Daay, stiekum toch een beetje rodeopoownie he..... Wat een triest weer is het zeg....Wilde vanavond weer rijden, maar dan moet het wel ff wat droger worden.
Hello!!!!! Maar nu slapen jullie zeker allemaal al? Ik ben met paps naar Harry Potter geweest, echt heel mooi! En daarna nog even wat gedronken op de Beestenmarkt, ben tenslotte morgen vrij...
C_Capture
Geplaatst: 19-07-11 11:20
Wauw, wat een gave foto's van Dais (lijkt wel een western training, de slidingstop)
He, Lin alles goed met Thom?
Fieke, ik ga duimen dat jij een fijn plekje voor Vien kan vinden.
Onze Yngvar is vandaag 1 jaar geworden
Flurk
Geplaatst: 19-07-11 11:33
C_Capture schreef:
Wauw, wat een gave foto's van Dais (lijkt wel een western training, de slidingstop)
coole foto's
Flurk
Geplaatst: 19-07-11 11:34
Twinklebel schreef:
Hello!!!!! Maar nu slapen jullie zeker allemaal al? Ik ben met paps naar Harry Potter geweest, echt heel mooi! En daarna nog even wat gedronken op de Beestenmarkt, ben tenslotte morgen vrij...
ja leuke film he? en neem aan dat je naar de 3D versie bent geweest?
Stef_Rashidi
Geplaatst: 19-07-11 12:16
C_Capture schreef:
Gefeliciteerd
Esther28
Geplaatst: 19-07-11 12:56
Twinklebel schreef:
Hello!!!!! Maar nu slapen jullie zeker allemaal al? Ik ben met paps naar Harry Potter geweest, echt heel mooi!
Gefeliciteerd Jolan, hij is echt prachtig! Ik wil hem wel eens in het echt ontmoeten!
Zo, net eerst lekker een ritje op Jessica gemaakt, gisteren is de zadelmaker voor haar geweest, zat echt stukken beter zo. En daarna nog een rondje op Vien gestapt en die was ook superbraaf!
halloooooo dames.... ook in ik ben weer terug in Ned. zondagaaf laat zijn we weer thuis gekomen na 750 km in 1x te hebben gereden ongeveer 9 uur over gedaan, hahaha
gister bij me poownie geweest en hij ging zelfs naar me hinneken.... gekkie. vandaag er weer lekker op eens kijken hoe hij aanvoelt. vandaag ook poging gedaan voor afspraak te maken maar moet morgen ochtend weer terug bellen om zelf met frans het een en ander te bespreken gezien ik wil dat ze langs komen en dat kon gelukkig wel. nu hopen dat ie deze week nog kan gezien ik nog lekker vrij ben en dat ie uiteraard weer verbeterd is .
hoorde wel een akkelig bericht over shadow dat ie hoefbevangen is geraakt door het prikken op chussing? bizar zeg, ongelovelijk dat het weer mis gaat bij de delta ( is niet de 1ste keer met dit onderzoek )