Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wat kan je daar allemaal voor lekkers eten dan
? 
MightyJoe schreef:Oh klinkt leuk zeg brit!Wat kan je daar allemaal voor lekkers eten dan
?
Dat hadden wij ook in turkije dat is echt goddelijk
haha
All inclusive is zoo goed

Alleen moet er dan ook niet langer dan een week zitten, anders ben ik tonnetje rond als ik terug kom
Maar ach, alles wat er in ging, ging er toch 2 keer zo hard weer uit, dus had zoiets van: Schep ik lekker nog een bord vol!
Had geen krampen oid, dus dat scheelt wel.
oh dat scheelt wel idd!
Brittol schreef:Halloooooooooooooooooooooooooooooo!
Ik ben weer terug uit Egypteeeeee!
Ga dus eventjes niet bijlezen na een week, hoop dat jullie het me vergeven
Heel erg leuk gehad, alleen wel de vloek van de pharaoh opgelopen.
Baal nu wel als een stekker, BEN IK EINDELIJK BRUIN, is het klote weer hier en moet iedereen lange broeken aan
Hoe is het verder hier met iedereen?!
EN IK BEN GESLAAAAAAAGD!
Stakker is het toch ook, niet? Hebben ook een spoor overgestoken! Deed hij ook zonder problemen. Op de terugweg was er alleen een vrachtwagen die bleef achter ons rijden (terwijl wij op het gras liepen, met nog een stoep tussen de weg en het gras...) op ons tempo en dat vond Cas echt heel eng. Geef hem eens ongelijk. Heel veel spanning, maar eventjes grazen en we konden weer rustig verder. Ik heb nu 2 enorme blaren op mijn hiel en Cas heeft geloof ik nergens last van gehad!
maar paraplu's waren toch wel héél interessant. Jiske loopt alleen wel onregelmatig bij de voorbenen dus we houden hem even in de gaten... en meneer is gigantisch dik, dus hopelijk houd hij die graaskorf eens om....
Sodeletuut schreef:

Brittol schreef:Halloooooooooooooooooooooooooooooo!
Ik ben weer terug uit Egypteeeeee!
Ga dus eventjes niet bijlezen na een week, hoop dat jullie het me vergeven
Heel erg leuk gehad, alleen wel de vloek van de pharaoh opgelopen.
Baal nu wel als een stekker, BEN IK EINDELIJK BRUIN, is het klote weer hier en moet iedereen lange broeken aan
Hoe is het verder hier met iedereen?!
EN IK BEN GESLAAAAAAAGD!
corientjuhh schreef:Jongens door omstandigheden plaats ik even niks meer op bokt
Blijf wel meelezen zal af en toe even wat posten maar verder niet meer
Beetje tijd te kort enz
Brittol schreef:In het resort waar wij zaten was het zeg maar All Inclusive, dus er was per dag een ander buffet.. Maar natuurlijk wel zoveel als je wilt (Onbeperkt buffet en mij is echt een heel erg foute combinatie). En ook de hele dag gratis pizza's en hele dag gratis drinken en heb echt genoten

Jorinda__ schreef:Eindelijk tijd over om eens zelf iets te vertellen, haha.
Ik heb vrijdag bijna 10km gewandeld met Cas! Van stal naar mijn huis, en weer terug. We kwamen van alles tegen: tractors, grasmaaiers, bussen, vrachtwagens, andere paarden en andere dingen die herrie maken. Maar waar schrok meneer van? Nou, hij stond even gras te eten ondertussen, en dat was voor een voortuin van mensen, en daar stond een klein bosje riet. Toen kwam er een briesje door dat riet heen, dat riet bewoog en Cas schrok zich dood.Stakker is het toch ook, niet? Hebben ook een spoor overgestoken! Deed hij ook zonder problemen. Op de terugweg was er alleen een vrachtwagen die bleef achter ons rijden (terwijl wij op het gras liepen, met nog een stoep tussen de weg en het gras...) op ons tempo en dat vond Cas echt heel eng. Geef hem eens ongelijk. Heel veel spanning, maar eventjes grazen en we konden weer rustig verder. Ik heb nu 2 enorme blaren op mijn hiel en Cas heeft geloof ik nergens last van gehad!

Jorinda__ schreef:Eindelijk tijd over om eens zelf iets te vertellen, haha.
Ik heb vrijdag bijna 10km gewandeld met Cas! Van stal naar mijn huis, en weer terug. We kwamen van alles tegen: tractors, grasmaaiers, bussen, vrachtwagens, andere paarden en andere dingen die herrie maken. Maar waar schrok meneer van? Nou, hij stond even gras te eten ondertussen, en dat was voor een voortuin van mensen, en daar stond een klein bosje riet. Toen kwam er een briesje door dat riet heen, dat riet bewoog en Cas schrok zich dood.Stakker is het toch ook, niet? Hebben ook een spoor overgestoken! Deed hij ook zonder problemen. Op de terugweg was er alleen een vrachtwagen die bleef achter ons rijden (terwijl wij op het gras liepen, met nog een stoep tussen de weg en het gras...) op ons tempo en dat vond Cas echt heel eng. Geef hem eens ongelijk. Heel veel spanning, maar eventjes grazen en we konden weer rustig verder. Ik heb nu 2 enorme blaren op mijn hiel en Cas heeft geloof ik nergens last van gehad!

maar hopelijk komt het nog goed... en verder ook een goede eindlijst