kan dr weer 'n jaar mee door tot de volgend apk 
nu gauw m'n bedje in en opwarmen want ik ben door en door koud van het 2 uur buiten staan beppen
hihihitoedelss !!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kan dr weer 'n jaar mee door tot de volgend apk 
hihihi

brave blan! spettertjuh schreef:Hallo iedereen
Wat een gave spullen Amanda, echt leuk die zitjes. Wil, wat vervelend van Romeo en wat goed dat het zo leuk gaat met Pukkie.
Vandaag is mijn nichtje er weer eens na een lange tijd en ze heeft op Blando gereden. Hij was zo braaf en zelfs een stukje gedraaft met haar erop
Blando staat ook lekker dag en nacht hoor en ook gewoon in zijn blootje ondanks dat het koud is. Hij kan de hele tijd dooreten dus houdt zich op die manier wel lekker warm

sybje schreef:Princesspres schreef:o wat leuk chantal!!
Trouwens leuke foto's kaar van je nichtje! Heeeul klein meisje op een heeeuuul groot paard!brave blan!
Ik weet nog dat ze vroeger in de kinderwagen al mee kwam.. Ik herkende der bijna niet meerze is heel erg gegroeid!
spettertjuh schreef:Pres, als je kindje er is. Gewoon lekker meenemen naar de paarden en dan wordt het heel snel een Anky hahaha. Layla was 3 maanden toen ze mee ging.

zijn halster toch maar afgedaan, nu heeft ie een schaafwond van het halster onder zijn kin....PFFFF ...hoe doet ie het?
)met de cordeo uit het land gehaald. Eerst alles maar helen, dan weer kinbandjes/ riempjes enzo. Zal nu geen positief gevoel geven bij hem. Misschien had ik het niet opgemerkt en deed hij daarom zo maf als ik hem bij het haster wilde pakken, het doet natuurlijk pijn! Arm beest.

eerste 2x dat ik over een steile sprong heen moest gaf ik hem niet genoeg vertrouwen waardoor hij niet ging, toen eerst die sprong 2x in kruis gedaan en drna gelijk steil en toen ging het wel goed !! 

hihi

en dan voordat ik op vakantie ga ff springlesje nog
hihihi

)
!