De wereld is ook zo klein, en de paardenwereld nog veel kleiner.. Spannend vrijdag, ik hoop voor beide partijen dat er interesse is, zou fijn zijn! Even een foto van mijn kleintje spammen met zijn heerlijk brutale koppie;
Dio is leuk, snel Ik ben ook benieuwd. Ik krijg zaterdag ook kijkers!
Sjel
Geplaatst: 05-04-11 21:06
Lekker bekkie hé! Spannend Mo, ik zal voor je duimen.
Ik heb net een sollicitatiebrief verstuurd, dus ik ga ook voor mijzelf even duimen als ik toch bezig ben hihi! Als leerling verpleegkundige in de psychiatrie, zou zo fijn zijn om eindelijk wat ervaring op te doen die relevant is aan mijn opleiding!
spannend mo! Ik zal voor je duimen sjel! Ik heb vorige week ook een sollicitatie de deur uit gedaan maar in september ga ik pas afstuderen dus ben wel benieuwd....
Sjel
Geplaatst: 05-04-11 21:22
Nou, mooi optijd toch bvw! Je vind in deze tijd niet 1,2,3 een (leuke) baan helaas. Zie het ook aan mijn afgestudeerde vrienden, er zijn genoeg baantjes maar niet degene die bij hun studie aansluiten en zij graag willen hebben.
Ik ben ook op zoek naar een stage voor september alleen is het vanaf vorige week echt chaos met zoeken. Eerst mocht iedere student maar bij 3 instellingen tegelijk solliciteren, kregen we vorige week bericht dat we nu ineens onbeperkt mogen solliciteren. Echt zwaar banketstaaf want nu heb je bij de populaire instellingen echt mega veel concurrentie.
ik helaas niet (meer), dat zijn toch geen tekenen van ouderdom
Sjel
Geplaatst: 06-04-11 23:19
Een beginnend dementieprobleem? Hihi! Ik heb vandaag een productief dagje gehad. Mijn kasten uitgeruimd, maarliefst twee vuilniszakken met kleding weg gedaan met pijn aan mijn hart haha. En sinds vandaag weer rustig begonnen met hardlopen, voelde ook wel weer fijn! Maes heeft een lekker dagje op het land gehad, die moet nog hard genoeg werken deze week.
Haha dan ben ik de jongste (20) . Sjel: goed zo! Ik heb ook vanalles naar afrika gestuurd maar nog geen zomer kast... Pff moet nodig nieuwe kleren, zoek dat nooit loop toch hele zomer in rijbroek haha.
Ik gister toets wiskunde, bagger maargoed. Dadelijk engels, bio en scheikunde.. Fijn les gehad weer gas erop gehad (middendraf moet weer beter en alles wat flitsender zucht) Peerd nieuwe schoenen, staat er nu stukken beter op
En vandaag horen we meer over paardje dat mss terug komt (na 7jaar) omdat eigenaar te weinig tijd heeft.
morgen! ik heb ook echt geen kleren, ben één van de weinige vrouwen die winkelen niet leuk vind... succes colette met je vakken, en spannend dat het paardje mss terug komt!
Ja, alle kindjes in Suriname zijn weer blij met mijn kleertjes. Ik ben ook niet echt een shop-alcoholic, als ik ga winkelen doe ik dat in rap tempo, geen urenlang geslenter! Daar ben ik echt veel te ongeduldig voor.
Succes Colet, 3 op een dag? Pittig! Zijn dit echt al de eindtoetsen of tussentijdse? Ik ga lekker genieten van het mooie weer, weekend wordt ook weer lekker warm! Fijne dag meiden