Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

xan schreef:Laatste bericht mbt mijn moeder.
Ze mag weer een nachtje blijven, ze voelde zich vanochtend toch weer niet zo lekker. Vooral nadat ze gedouched had.
Ben blij dat ze daar is, dan kunnen ze het mooi in de gaten houden.
Vanmiddag weer heen, dan hoor ik vast wel meer.
xan schreef:Laatste bericht mbt mijn moeder.
Ze mag weer een nachtje blijven, ze voelde zich vanochtend toch weer niet zo lekker. Vooral nadat ze gedouched had.
Ben blij dat ze daar is, dan kunnen ze het mooi in de gaten houden.
Vanmiddag weer heen, dan hoor ik vast wel meer.

ATE schreef:meelen schreef:He he, ik ben bekafheb wel 20 minuten gewerkt, toen was ik klaar.
(jammer met dat mooie weer)
hee moest jij niet staken ??
meelen schreef:Een oude knuffelhond leeghalen, daar het kadootje in stoppen en hem een judopakkie aantrekken?! Whahahahaha
(nou, dat was toch niet zo moeilijk)
Nicole1995 schreef:Help!!!Iemand een ideetje??Lars heeft met lootjes voor Sinterklaas een meisje getrokken die op judo zit en een hond heeft.Heeft iemand een ideetje voor een suprise ,ik ben een beetje inspiratieloos.
meelen schreef:Een oude knuffelhond leeghalen, daar het kadootje in stoppen en hem een judopakkie aantrekken?! Whahahahaha
(nou, dat was toch niet zo moeilijk)
dacht dat ie ook wel leuk was mar tjaa. Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Help!!!Iemand een ideetje??Lars heeft met lootjes voor Sinterklaas een meisje getrokken die op judo zit en een hond heeft.Heeft iemand een ideetje voor een suprise ,ik ben een beetje inspiratieloos.
Wij moeten ook een surprise bedenken. Als het een jongen had geweest, dan waren de ideeën te over, maar nu is het dus een meisje en dat is niet echt makkelijk. Ga niet zeggen waar het meisje van houdt, want dan weet Linda van ATE meteen wie het is!
Nicole1995 schreef:Shenavallie schreef:@ Nicole: van die stokjes met zo'n ketting ertussen (vechtwapen)???? En dan het kadootje in een van die stokjes doen? Lekker makkelijk als ze zo'n standaard kadootje als een "inktwisser" vragen!
Een inktwisser wat is dat![]()
![]()