Die sterfdatum ga ik niet eens bekijken hou wel van een verrassing
Denies: heel veel plezier op je vakantie! En ik kan je niet van je kaarten afhelpen.. heb t al te druk zaterdag... er is trekkertrek in schipluiden en 's middags naar spaland ruiters voor t ruiterbewijs..
Over die namen gesproken: ik zou ze ook niet veranderen! Vind deze juist leuk allebei!
Lenie: ik zou mee op wintersport gaan! Lijkt me echt gaaf om zoiets met een groep klasgenoten te doen! Bij mij was t helaas niet mogelijk.. anders had ik t ook gedaan
pff nu even honden wassen, dan nog naar de stad en pres, honden wegbrengen naar voorburg en alles nog moeten pakken en opruimen, drukke dag! maar vanaf morgen lekker relaxen!!!!!
jij mag niet klagen over een drukke dag... je hebt straks genoeg tijd om uit te rusten!
Ik wil half oktober een weekje op vakantie.. we weten alleen niet niet waarheen... ergens waar t lekker weer is en gezellig is en dat voor een leuke prijs! Dus als jullie tips hebben hoor ik dat graag!
Ik vind het echt super moeilijk om te kiezen jongens... Ik heb helemaal geen skie spullen en dat moet ik dan helemaal gaan kopen.... We hebben nu niet zo veel geld.... En kan het ook niet... Denk dat ik toch maar naar Londen ga, gaan we ook naar een musical enz... Wordt vast ook super!
Noes, wil je in Nederland blijven of naar het buitenland?
buitenland met lekker zonnetje en minimaal 20 graden lijkt me wel lekker
Alleen nog even kijken of er dan mensen zij die de paardjes kunnen doen.. De kans zit er wel in dat ze dan weer op stal staan.. Dus dat moeten we nog even verzinnen.. Als ik dat niet kan regelen ga ik niet weg
leentje13
Geplaatst: 03-09-10 11:33
Kan ik wel doen hoor, Noes Als het in de herfstvakantie is heb ik alle tijd