lirote schreef:oke gelezen als je ogen verdoofd worden doen ze dat met druppeltjes voel je niets van kan een beetje prikken
je ziet wel gewoon hoor maar kan een beetje wazig zijn duurt maar een paar min daarom mag je geen auto rijden
wordt bij mij iedere keer gedaan ik moet een paar keer per jaar naar het oog ziekenhuis en ik ben echt een schijtert maar het is helemaal niet eng en je kan gewoon alles doen ik ga zelf meestal na het ziekenhuis naar stal of naar mijn werk
dus echt geloof me je hoeft niet bang te zijn
wel goed dat je gaat je heb maar 1 paar ogen en die zijn heel kostbaar
Ja kan best mr ben 2x soort van 'geopereerd' aan me ogen.. toen werd er steeds een ontsteking weggehaald en dat is geen pretje.. toen werd ik ook met die druppels verdoofd en toen nog eens 2 spuiten in me onderste ooglid.. en ALLES kon ik meemaken.. dus heb dr beetje trauma van overgehoude..
Maar het komt ook vast wel goed maar wil zekere voor onzekere nemen.. mn zus heb t tijdje terug gehad en die heeft echt lang niet kunnen zien door die druppels.. :S
ik laat t maar beetje op me afkomen.. heb liever dat ze mn ogen met rust laten! 
Mrja moet wel beetje goed kunnen zien ofcourse 
mr iedereen bedankt!