nu weet ik het helemaal niet meer... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vooralsnog moet je je eigen gevoel volgen, die aandoeningen waar wij het over hebben kunnen voorkomen, maarja dat kunnen heel goed uitzonderingen zijn voor zulke jonge paarden... Wil je 100% zeker en voor je eigen gevoel gerustgesteld zijn dan zou je foto's kunnen doen. Maar veel paarden die door een klinische keuring door de DA komen zijn ook in de meeste gevallen goed van binnen hoor. Daarnaast heeft Storm idd zijn hele leven op Starnmeer gestaan en nooit een pas kreupel gelopen. Cassidy schreef:Krijg net te horen dat de dekking van Arc Genuine Oak tijdens de SSA in Aken niet verkocht is.
Wie houdt me tegen? Mijn handen jeuken om de combi met Glory nog een keer te maken.
(of ben je van plan de polosport in te gaan?
) Miss_Montana schreef:Cassidy schreef:Krijg net te horen dat de dekking van Arc Genuine Oak tijdens de SSA in Aken niet verkocht is.
Wie houdt me tegen? Mijn handen jeuken om de combi met Glory nog een keer te maken.
Haha, heel aantrekkelijk maar dan heb je er nog een paard bij joh(of ben je van plan de polosport in te gaan?
)
Dát zou toch een giller zijn! Hij (wiens naam wiens naam wij niet noemen) ziet je aankomen !!! 
San1978 schreef:Sorry, het was een grapje