Stef_Winston schreef:Royal Kenin daschhond 28 (oke daar zitten heel veel spelfouten in)ihhiih zorg ik gewoon dat ik het heb als jet het nodig hebt hahahaha
Ja idd! in Gimp gedaan nouja verkleind in microsoft en in gimp de rand, maar in Gimp gaat de kwaliteit zo te zien nogal achteruit
KarinW86 schreef:Stef_Winston schreef:Royal Kenin daschhond 28 (oke daar zitten heel veel spelfouten in)ihhiih zorg ik gewoon dat ik het heb als jet het nodig hebt hahahahaHaha dat kan ook natuurlijk
Omdat dat moest van collin.... maar hoor altijd iedereen erover dat die zo last van zn rug heeft... dan is springen toch niet handig ?
Zo al 1 caviahok af... vanaaf de laatste en me kamer beetje opruimen hiihih lijkt wel bom ontploft hier
Stef_Winston schreef:Joor, Jean heeft niet gevraagd Collin doet het niet, zei ze tegen mij.Maar ik kom nu net terug van de Ortho en zit hier met stiekies in mijn mond, ga nu weer frontriemen maken ofso Pijn is niet te harden.
Jorine_Falco schreef:Stef_Winston schreef:Joor, Jean heeft niet gevraagd Collin doet het niet, zei ze tegen mij.Maar ik heb toen met springles gevraagd.... en toen hadden ze over dat je springles als priveles moet nemen. Want er is alleen pensionles ook vaag.