meelen schreef:mntj schreef:sorry 2x.ik was 25 bij de eerste.mijn wijnjaar is 68. beken meelen billen bloot.24-12-1962Mntj volgens mij ben jij de jongste hier.
winnitou schreef:winnitou schreef:en xan 64 volgens mij!niet de leeftijd maar het geboorte jaar, 1964 wel te verstaan, klopt het Xan?hihihi
mntj schreef:xan. wat ben je opeens stil. beken ook eens. pas je er ook tussen.of ga je er onderdoor. Pas er mooi tussen (aan de onderkant )1964 idd
mntj schreef:klopt rona is 10 en heb er nog een een zoon van 13.Die van mij schelen ook 3 jaar, maar weer 10 met die van jou.
joepi dat gebeurd toch niet zo vaak meer.xan je laat winnitou wel aan het woord. maar zelf bevestig je niets. kom op.
mntj schreef:xan. wat ben je opeens stil. beken ook eens. pas je er ook tussen.of ga je er onderdoor. was ff weg, moest ff zoeken naar bedrijfsaansprakelijkheids verzekering.Heb morgen een gesprek voor werk voor mijn eigen buro.Spannend !!!!! En leuk
winnitou schreef:heb niet heel veel opgeruimd, heb ondertussen een cake staan bakken, begint al lekker te ruiken hierlekker hoor.
mntj schreef:winnitou schreef:heb niet heel veel opgeruimd, heb ondertussen een cake staan bakken, begint al lekker te ruiken hierlekker hoor. Chocolade cake ???????????????? Want dan komen we nog ff langs
@mntj, als je in 68 geboren bent, ben je nu 40.40 - 13 = 27Jij zegt dat je 25 was............. hoe zit dat?
dat hebben we allemaal gelukkig geregeld voor de hoefsmederij.mike moest alleen nog een bedrijfspaln maken voor het examen.je begrijpt t ik heb aardig lopen tikken. gelukkig was ie zover goedgekeurd. hij de pootjes ik de administratie.
meelen schreef:@mntj, als je in 68 geboren bent, ben je nu 40.40 - 13 = 27Jij zegt dat je 25 was............. hoe zit dat?Ze is nu nog 39 en haar zoon moet dit jaar 14 worden
winnitou schreef:en de leeftijd van de kinderen:6, 8, 10, 12, 13, 20 en...23Ik dacht dat jij alleen Rowan had
winnitou schreef:meelen schreef:@mntj, als je in 68 geboren bent, ben je nu 40.40 - 13 = 27Jij zegt dat je 25 was............. hoe zit dat?Ze is nu nog 39 en haar zoon moet dit jaar 14 wordenJij kan ook al lekker rekenen.
meelen schreef:winnitou schreef:en de leeftijd van de kinderen:6, 8, 10, 12, 13, 20 en...23Ik dacht dat jij alleen Rowan had
meelen schreef:winnitou schreef:en de leeftijd van de kinderen:6, 8, 10, 12, 13, 20 en...23Ik dacht dat jij alleen Rowan had heb die van jullie er even bij gezet....
xan schreef:winnitou schreef:en xan 64 volgens mij!Zie ik er toch nog goed uit voor mijn leeftijd, toch ??????? Zeker, ik had 50 geschat.