Als er een plekje is wil iemand dan Yellow even loslaten voor mij, kan pas morgen weer rijden helaas, want ga vanmiddag met ons mam en zus ergens heen als verrassing
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!! echt weer zin in!

Hoe gaat t trouwens met jullie wilma der buikje?? En is daniel knappe baby?? 
wordt het al mooi?
bij de nakomelingen van Ferro liep ook echt een gave mee niet normaa
Prestige was iig geen ggk hengst volges mij maar hij was iig wel een heeeel stuk gaver als rhodium! iig een geslaagde dag!
met ziezoke alleen op dde terug weg was die stomme buurman bomen aan het kappen ofzo maar je hoorde wel iets maar ik zag het niet maar ziezo wel en die durfde niet en toen ging ie heel de tijd kei hoog stijgeren en omdraaien hij kapte gewoon echt heelmaal met zn benen naar voren enzo ik dacht K*t he sta je daar alleen en ik kon er ook niet af want hij bleef stijgeren enzo
en hij durfde ech niet en toen vloog zn ijzer eraf uiteindelijk stukje terug andere kant op gegaan toen snel afgestapt en aan de hand terug langs gelopen ijzer gepakt en ik had dal een paar x geroepen of die even wou stoppen enzo maar hij keek en ging gewqoon door hij zag gewoon da hij helemaal flipte enzo... dus ik uiteindleijk aan de hand erlangs gegaan da ging ook maasr net hij vond het echt eng
mja was niet echt fijn.. maaret is goed gekomen!
en dan moet ie maandag goed zn best doen vorige x ben ik er ddaar afdgevallen dus wil het eigleijk beter doen als toen
nu kan ik alleen niet meer met mn mooie roze springzweepje rijden
ben wel als laatste en in liempde doen er toch nie zoveel mee maar da hoeft ook niet
en al wordt ik laatste maakt me niets uit als ik hem maar beetje fijn kan rondsturen
. Lekker bij de Bengel gegeten, lekker lang getafeld
Zit echt bomvol, de eigenaar had een kaasplankje geregeld, nog de helft laten staan ofzo, was wel lekker
en nu lekker slapen want morge alweeer vroeg eruit

En heb ook nog eens 4 keer een prei verkocht aan wildvreemden 

echt vet! was echt briljant in de stad haha maar ik ga snel snapen! xxx
das edcht grappig!
achja....