Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 20:55

NIEUWE PAGINA :D :D

Nathaliia

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-09 20:59

Afbeelding

deze foto is die voor Olga Lin :)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:01

hahahahaha we kijken allebei alsof we er ERG veel zin in hebben _O-
die oren van hem.... en wij nog zo ons best doen om zijn oren naar voren te krijgen... :+

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:01

Vet cool! 8-)

Thorben heeft zo echt een MEGA HEAD :D

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:03

lieziej schreef:
Onderlappen gebuik ik nooit := die pootjes van max hebben toch de breedte van 1,5 bandage :')

daar heeft het niet zo veel mee te maken...
het ligt er ook aan WAT voor een bandages je gebruikt.
maar ik zou mijn pony nooit zonder onderlappen bandageren, geen zin in afgeknelde beentjes enzo... :n

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:04

Je hebt liddl handschoentjes :D

Maar jullie kijken idd als "Olga, stik maar met je boekje :+ "

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:04

linda2008 schreef:
lieziej schreef:
Onderlappen gebuik ik nooit := die pootjes van max hebben toch de breedte van 1,5 bandage :')

daar heeft het niet zo veel mee te maken...
het ligt er ook aan WAT voor een bandages je gebruikt.
maar ik zou mijn pony nooit zonder onderlappen bandageren, geen zin in afgeknelde beentjes enzo... :n

Hahahahahaha, kom je een keertje onderlapjes bij Maxi doen dan? :') Ik denk dat je aan een pleister dan ook wel genoeg hebt! :')

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-09 21:12

hahaha jullie kijken idd echt of jullie er allebij heel veel zin in hebben! ik kan ook die andere aan mn moeder geven om er bij te doen? dat je er gewoon op zit.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:29

ik vind die eerste die je hier geplaatst hebt wel hééél cool eigenlijk, als dat kan... graag :D
staan we iets leuker op dan op die andere :)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-09 21:30

niet die galopfoto maar die andere, nr 515

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 22:24

dooooood hier! :')

ik heb vandaag de hele middag alleen maar mijn profielwerkstukpresentatie opgedreund.. en nu ga ik nog meer verder leren want ik ken hem duidelijk nog niet uit mijn hoofd.. pffff ik word gek!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:09

Aww.. Ik vint jouw heel sielugh! *knuffel!!* En dat nog wel terwijl je Z1 bent! :')

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-09 23:26

dat betekent niet dat ik niet zielig kan zijn daaahh ;(

er is wel een droom uitgekomen eigenlijk hahaha :') als pennykindje droomde ik daar echt van hoor! waauw, Z, dat is zó hoog! en mijn motto is your dreams will come alive, dus dat is dit weekend wel in vervulling gegaan haha (niet dat ik nou zo'n sentimenteel motto-mens ben ofzo :') )

ben btw nog steeds bezig, mijn concentratie is gedaald tot 0,1%

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 06:55

je hebt inderdaad op stal ook eens geroepen (volgens mij toen je net begon met wedstrijden) dat je heel graag eens Z wilde starten vóór je 18e...

DAT IS GELUKT!!!!!!!!!!!!!!! had je dat ooit gedacht toen je net in het B begon??? (nou ja jij ging wel extreem hard moet ik zeggen....)

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 19:02

Zo JIJ was er vroeg uit!! :O

Haha nee ik had het echt nooit gedacht! En dat zeg ik niet om bescheiden of iets te zijn! Z was echt zó hoog en ik keek echt al op naar mensen die M reden ofzo, dat vond ik er al zó moeilijk uit zien! Toen ik begon dacht ik gewoon: beginnen en we zien wel waar het schip strandt. Je weet natuurlijk nooit wanneer het voor Vick ophoudt en ze gewoon niet méér kan. (en voor mij ;) ) Bij elke klasse die ik hoger ging dacht ik, nu is het met de punten gedaan, nu wordt het écht écht moeilijk maar eigenlijk is het allemaal best snel gegaan! :o Ik oefen er ook heel hard voor en ik had ook wel echt het doel om Z te halen omdat me dat gewoon echt heel leuk leek. Voor de M2 dacht ik echt oneee dit is zooo moeilijk en ik las hier op bokt ook allemaal verhalen van: de M2 is de moeilijkste klasse blabla dus ikdacht echt dat dat nooit goed ging komen maar ik heb dus nog nooit lager gehaald dan 182 in de M2, terwijl de M1 juist vergeleken met de M2 echt véél slechter ging. Daar reed ik ook wel eens geen winst.

Ik ben in ieder geval echt suuupertrots op mijn gehaktbal :+: Toen we haar ergens uit een weiland haalden had ik gewoon nooit dúrven dromen dat we uberhaupt het Z in zicht zouden hebben! En nu is ze opeens Z1 +1, bizarrr.. Ik snap het zelf eigenlijk oo nog steeds niet. En dan moet je na gaan dat vick dus al 7was toen we haar kregen en ze nog nooit echt dressuur had gelopen. Als wij haar niet hadden gekocht was ze fokmerrie geworden!! ZONDE!!!! }:0

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:35

dat was inderdaad zonde geweest.... of juist niet... misschien waren er wel hele leuke sportpony's uit gekomen :D
maar echt super dat jullie dit al bereikt hebben en ik denk dat je nog LAANGGG niet klaar bent met je wedstrijden, jullie schoppen het vast nog verder! :)

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-09 22:39

Toen je net L1 was Fen, toen schreeuwde ik het al met mijn voorspellende gave: Jullie worden DIK Z jonge! 8-)

maar 7 is nooit oud om te beginnen met dresuur :') Sissi is nu bijna 16, en ik begin haar nu pas serieus te rijden :=

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 09:07

ik sta dus mooi NIET op de startlijst van 15 maart bij Laseur....
maar coupons en alles hebben ze al wel :(
ik ga vanmiddag maar even bellen!!!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:09

Ze heeft al 2 veulens gehad!! Maar die zijn een beetje in dezelfde familie/kennissenkring belandt dus daar wordt dek ik ook niet echt veel mee gedaan. Van haar laatste veulen heb ik nog ergens foto's, die lijkt echt op Vick, die is best mooi!

Dat is balen Lin! Ik ga de 15e naar Montfoort bij De Lindeboom. Nog nooit geweest maar ik zie t wel :) Ik vrtrek naar wedstrijd en dan kom ik noooit meer terug! Raar he? Ga je op wedstrijd en dan ga je terug naar een andere stal..

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 19:32

he Fenna dat kan niet zomaar je kan niet zomaar weg van stal dan gaat Vicky Jimmy missen en andersom of denk je dat het meevalt? (omdat ze altijd samen staan op de wei en zo).
Hoelaat begint de wedstrijd zaterdag? (carroussel).

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 22:17

Dat is gek, Fen!

Ik ga 15e naar oefencross in putten :D (Als die nog doorgaat :\ beetje ruzie gehad over het opruimen van de vorige wedstrijd spullen.... )

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-09 23:15

Haha ik denk dat ze het wel een beetje raar vinden zonder elkaar maar ik denk niet dat paarden zo iets hebben van hee, ik mis die en die!

De carrousel is zondag hoor Sylvia! En het begint geloof ik om 9 uur! :)

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 07:07

ik heb eindelijk reactie van het secretariaat van laseur, een sms:

"rare toonzetting sla je aan. Daar zijn we niet van gediend. Als je een datum genoteerd had, dan had je ook op de startlijst gestaan. Coupons gaan retour."

nou ik weet toch hééééél erg zeker dat ik gezegd had 15 MAART en als dat vol zat, 14 maart!!! duidelijk genoeg toch?!
lijkt me logisch dat je een beetje geïrriteerd bent als je je op tijd ingeschreven hebt, coupons netjes opgestuurd hebt, en dan toch niet op de lijst staan.... Dit soort ellende krijg je dus als je per sms in schrijft en geen enkele bevestiging krijgt. :(

Ik ga wel kijken of ik toch nog in Wijk kan starten..........

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 12:41

linda ,

ik heb zoiets soort gelijks met de Bixie daar ook al meegemaakt je krijgt gewoon een hele reaktie terug, bij mij werd er toen gevraagt of ze ook niet gewoon konden starten ivp bixie.
Ze vonden het erg raar dat ik zei van niet ik had ze ingeschreven voor de Bixie dus niet voor gewoon, Krijg ik een berichtje van je mag wel wat aardiger zijn is gewoon een vraag gezien ze veel in de prijzen vallen met de bixie die van mij nou dan moet een ander kind toch beter zijn/haar best doen?

Fenna bedankt voor de reaktie denk dat we ook wel even komen kijken.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-09 22:56

tja... ik ken de beste man toevallig van toen ik daar nog reed, hij kende mij blijkbaar niet meer... niet dat ik dan meer geluk had hoor want ik lag toen ook al regelmatig met hem overhoop!

Ik ga nu even mailen naar Wijk, hopen dat ik er nog bij kan....