Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

" linda2008 schreef:lieziej schreef:Onderlappen gebuik ik nooitdie pootjes van max hebben toch de breedte van 1,5 bandage
daar heeft het niet zo veel mee te maken...
het ligt er ook aan WAT voor een bandages je gebruikt.
maar ik zou mijn pony nooit zonder onderlappen bandageren, geen zin in afgeknelde beentjes enzo...
Ik denk dat je aan een pleister dan ook wel genoeg hebt!

als pennykindje droomde ik daar echt van hoor! waauw, Z, dat is zó hoog! en mijn motto is your dreams will come alive, dus dat is dit weekend wel in vervulling gegaan haha (niet dat ik nou zo'n sentimenteel motto-mens ben ofzo
)
) Bij elke klasse die ik hoger ging dacht ik, nu is het met de punten gedaan, nu wordt het écht écht moeilijk maar eigenlijk is het allemaal best snel gegaan!
Ik oefen er ook heel hard voor en ik had ook wel echt het doel om Z te halen omdat me dat gewoon echt heel leuk leek. Voor de M2 dacht ik echt oneee dit is zooo moeilijk en ik las hier op bokt ook allemaal verhalen van: de M2 is de moeilijkste klasse blabla dus ikdacht echt dat dat nooit goed ging komen maar ik heb dus nog nooit lager gehaald dan 182 in de M2, terwijl de M1 juist vergeleken met de M2 echt véél slechter ging. Daar reed ik ook wel eens geen winst.
Toen we haar ergens uit een weiland haalden had ik gewoon nooit dúrven dromen dat we uberhaupt het Z in zicht zouden hebben! En nu is ze opeens Z1 +1, bizarrr.. Ik snap het zelf eigenlijk oo nog steeds niet. En dan moet je na gaan dat vick dus al 7was toen we haar kregen en ze nog nooit echt dressuur had gelopen. Als wij haar niet hadden gekocht was ze fokmerrie geworden!! ZONDE!!!!

Sissi is nu bijna 16, en ik begin haar nu pas serieus te rijden

Ik vrtrek naar wedstrijd en dan kom ik noooit meer terug! Raar he? Ga je op wedstrijd en dan ga je terug naar een andere stal..
(Als die nog doorgaat
beetje ruzie gehad over het opruimen van de vorige wedstrijd spullen.... )