Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kom ik thuis uit mijn werk ziet mijn woonkamer er uit als een zwembad
.
. Tja het liep dus gewoon mijn huis in!!!! Dus net even bij mijn ouders gegeten om rustig te worden en nu net even de verzekeringspapieren erbij gepakt en een belletje gedaan naar de verzekeraar voor de schade. Nu moet ik morgen terug bellen en dan gaan ze kijken welk bedrijf er langs kan komen voor het vaststellen van de schade aan mijn vloer. Ook morgen gelijk het bouwbedrijf bellen zodat die ook langs kunnen komen morgen of overmorgen voor de schuifpui en de afwatering van de boverburen. Ben nu weer een beetje rustig maar had het net echt even helemaal gehad
.Talida schreef:met een beetje mazzel, in de nabije toekomst!
kijkt iemand wel eens mcleods daughters?
. Net weer contact gehad met de verzekering, was er eg druk, dus krijg nu een schadeformulier dat ik in moet vullen. Daarna gaan ze er gelijk mee beginnen. Ook contact gehad met het bouwbedrijf net, maar daar moet ik echt achter aan blijven zitten denk ik, die zijn niet zo snel in dingen afhandelen
. Dus als ik over een uur nog niks gehoord heb ga ik maar weer bellen. Net ook even bij de buren geweest, die blijken ook waterschade te hebben, daar druppeld het water ook via de schuifpui naar binnen, maar in veel mindere mate dan bij mij. Gelukkig maar voor hun.