Weet ik nog neit of die w babys weg zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
En wij zaten op het balkon en je kon 'het' nog gewoon goed zien ook, omg

.
maja zit nu alweer aan school te werken. hoe is het hier?

!
dus ik dacht k*t... kei snel erlangs gefietst
en hij zei iets tegen mij en keek me zo aan maar kon het toch niet horen want had muziek op en denk maar neits dat ik daar voor stop voor zo iemand...
en kei liep kei spooky en super langzaam
dus ik op stal dacht k*t dalijk komt die naar hier
ik wou eigelijk de deur achter me opslot doen maar uiteindelijk toch niet gedaan... dees kwam een kwartiertje later en die zag die man ook! en ze zei wat een raare iemand en hij was in dat kwartier pas 100m verder als het niet minder was! echt eng

) 
!
? of is het proefje pas de deux? morgen naar het ziekenhuis, hopen dat ik donderdag weer mag rijden!!!! Michelle__ schreef:@Lotte: Is iets waar Ruben vd Meer, Tijl en Ruben Nicolai mee doorgaan na de Lama's, &dat is ook daarvan de laatste show. haha nog verweg maar heb er nu al zin in. Gisteren was gewoon zó vet! Normaal worden theater voorstellingen nooit uitgezonden op tv, maar deze komt 28 december
naja ik ga slapen, ben nog moe van gisteren.(ofja, vanochtend)
om 10 uur int ziekenhuis zijn! Ben benieuwd, denk wel dat het nu toch wel voor 95 % beter is. Als ik nu niet meer mag sporten..
.