ja maar als je de rook niet ruikt dan is dat niet een reden om niet te roken . Verder blijft roken gewoon dom en raad ik niemand aan om er aan te beginnen! :p
Hahaha dat is de beste reden die ik ooit heb gehoord om niet te gaan roken
Ja ik sta eerst het 5 keer te proberen, dan scheld ik dat ding uit en zeg ik dattie het niet doet. Dan laat iemand anders zien dattie het toch wel doet, dan probeer ik het weer 3 keer en hebikinmiddels pijn in mijn vingertopje, dan issie eindelijk aan en brand ik me hand omdat op een of andere manier het vlammerje altijd tegen mijn duim aankomt ofzo en laat ik de aansteker vallen. En dan begint het weer opnieuw
Haha ik heb er maar 2 keer problemen mee gehad en dat was toen ik een aansteker leende van een veeeel te leuke jongen en toen ik net verteld had dat ik een exper was met aanstekers en toen deed hij het natuurlijk bij mij niet! Aanstekers die mensen toe gooien laat ik ook altijd vallen (zo ook die van mijn leraar op school )
Hahahahaha net als je met een leuke jongen staat te praten lukt het niet . Dat kan natuurlijk ook niet anders . Ik had altijd van die handige klik dingen, dat je niet aan zo'n wieltje hoefde te draaien. Echt zooo makkelijk! En aanstekers vangen is best moeilijk hoor .
Ik vind die rookwalm normaal ook niet zo fris ruiken, maar ik kan me voorstellen dat je eraan went. Als ik zelf een avondje in een rookhol zit merk ik er ook niet zo veel meer van
Ik had geld voor sigarette en nog net genoeg voor een aansteker.. Aan alleen een aansteker heb je niks en vragen om een vuurtje is altijd beleefder dan meteen om een hele sigaret
ik ben ook wel een beeetje een schooier hoor. Dan zit ik met een jongen uit mijn klas in het rokers hok en dan zeg ik: O die van jou zijn zo lekker mag ik er een!
Hahahahaha krijg ik net een brief dat ik binnenkort naar het zieken huis moet en tot mijn schrik zie ik dat die op de psychiatise afdeling is! En dat voor een simpele adhd test
Hahahahahahahaha nu vindt ik het helemaal eng om je te ontmoeten . Ik ben ook altijd goed geweest in meeroken, maar ik neem dan altijd heel lief een slof mee uit Egypte vandaan .
Ach ik heb ook altijd zelf wel bij me maar wat je van een ander krijgt kan je zelf weer roken . Maar ik ben verder echt niet eng alleen soms een beeeeeetje druk en ongeconcentreerd
Ja ik had er nooit echt last van (leraaren wel) en als je het hebt word er een stempel op je gedruk van ADHD. Maar omdat mijn studie nu iets is waar ik mijn hoofd voor moet gebruiken kan ik mij niet concentreren. En ik stoor echt de les met mijn gedrag en dat op het MBO vind ik toch niet echt kunnen
Geen idee.. Moet ik denk ik pilletjes gaan slikken?
Echt na 12 uur wordt ik gewoon depresief.. mijn vrienden waren net hier allemaal leuk en aardig tot het 12 uur was en toen flikkerde ik ze het huis uit alleen iriteerde ik me echt aan alles wat ze deden. Slecht van mij