Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:14

Idd, ben ondertussen druk bezig met de site en alle mensen mailen die zo meegeleefd hebben emt Fly, dus ben ook nog niet helemaal gezellig Haha!
Maar al wel een stuk beter hahahaha

Truste Fal en John

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:45

Afbeelding

Dit jaar hebben we maar 1 avond mee gedaan aan de carnaval hype, volgend jaar gaan we er weer helemaal tegenaan.
I'm a blue snolliebollie Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 00:10

Wow pittig hoor Sil. Met zoveel make-up heb ik je nog nooit gezien Haha!

Morgen lekker met Bizie aan het werk. Moet nog wel ff lief voor hem zijn want hij wordt binnenkort ook geread.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 00:12

Blue snolliebollies behoren veel make up te dragen hoor Haha!

Je hebt nog een paar dagen de tijd om hem om te kopen he, gebruik je tijd wijs Tong uitsteken

Ik ben plat mensjes die nog over zijn en tot morgen weer allemaal.

LinsxDot

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 00:21

ik heb al 3 dagen carnaval erop zitten hiih Lachen

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 07:44

Gegroet mede bokkers.. Ik ga zo met mijn mede nerd effe lekker een buitenritje maken.. Ik hoop niet dat heli er vandoor gaat Haha! En madje hem dan niet in zijn mond durft te trekken omdat ze dat zielig vind Haha! Haha! Haha! ..
Jullie horen hoe dit is afgelopen..

WORD VERVOLGD=============>

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 08:03

Bij Tink Klopte er wel erg veel.
De eerste vraag van Nancy was of ze was gevallen,dit is dus een paar weken geleden gebeurd in haar box,verder zag ze allemaal bulten,dit zijn vochtplekken onder haar buik,die kon ze niet zien want Tink had haar deken op Bloos

Het grootste deel van de reading ging eigenlijk over het heden,Tink is erg duizelig in haar hoofd en had het erg benauwd,ik had toen nog niet verteld over haar holteontsteking Bloos
Ze zit bij vlagen echt niet lekker in haar vel maar heeft het nog wel naar haar zin.

Verder Is ze verschrikkelijk lief Bloos dat zijn dezelfde woorden als Steffie Bloos ,maar wel een eenmans paardje,met andere paarden heeft ze slechte ervaringen,ze werd vroeger verstoten uit de groep,ze heeft het wel geprobeerd om er bij te horen maar heeft dat opgegeven,ze wil nu gewoon met rust gelaten worden.

Ook zag ze een meisje met een zweep.....Cilla heeft toen ze een jaartje of 11 was met zweep proberen te rijden op Tink maar dan werd ze echt helemaal bang en hyper nerveus terwijl ik wel altijd een zweepje bij mij heb met rijden...en ze daar totaal niet op reageert.
De combinatie kinderen\zweep brengt nare ervaringen naar boven met kinderen.

LEEFTIJD 27 +........een half jaar geleden nog 17....ze wordt snel oud Bloos

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 08:10

Toch raar he dat die vrouw zoveel weet/praat.. Maar wel goed om te horen dat ze het nog naar haar zin heeft OK dan!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 08:15

falli ik kom er zo aan hoor nog ff de honden uitlaten....doei doei ben redelijk op tijd hihi

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 09:05

Marieke_ schreef:
Morgen lekker met Bizie aan het werk. Moet nog wel ff lief voor hem zijn want hij wordt binnenkort ook geread.

ja idd, zou maar ff extra lief voor hem zijn Duivel

Mogguh trouwens Clown

Mike heeft gisteren op Ko gereden en dat zeg er wel erg netjes uit!! Ko'tje kan het wel Tong uitsteken Hij was zelfs redelijk voorwaarts!! Mike vond ook dat Ko beter gaat lopen naarmate hij wat meer heeft gedraafd! Dat gevoel had ik ook al.
Vanmiddag weer naar fysio en hoop dat ik daarna ook nog ff kan rijden, want meestal als Mike heeft gereden dan voelt Ko'tje daarna echt supergoed aan!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 09:13

Falli schreef:
Toch raar he dat die vrouw zoveel weet/praat.. Maar wel goed om te horen dat ze het nog naar haar zin heeft OK dan!

ja vind ik ook wel heel apart. Bij Sam kwamen er ook wel dingen naar boven die die Nancy niet kan/kon weten Nagelbijten / Gniffelen

Heej Johnie, zal ik dalijk ff die lekkere (belegde) broodjes halen???? Vingers aflikken Vork

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 09:58

Binar schreef:
Falli schreef:

ja vind ik ook wel heel apart. Bij Sam kwamen er ook wel dingen naar boven die die Nancy niet kan/kon weten Nagelbijten / Gniffelen

Heej Johnie, zal ik dalijk ff die lekkere (belegde) broodjes halen???? Vingers aflikken Vork

neem maar wat extra mee hihi,lekkere broodjes gaan er altijd in ,denk dat Madje en Falli ze ook wel lusten .
Goedemorgen allemaal.
En Sylli wat een metamorfose,je bent gewoon onherkenbaar.Geinig hoor.Ik zou niet zo naar Par gaan dan weet die echt niet wie je bent hoor.
En ja volgende week worden wij geread hoor Nous,althans onze paarden,ik ben niet erg goedgelovig maar ze had best veel goed,ik zal dus ook ff extra lief voor Joepi zijn en deze is voor Falli
NIET TE STRENK.
Maar goed Joepizal het toch met mij moeten blijven doen ,want door dat stomme gebok wil niemand hem toch rijden ,alleen Aman maar ja die heb nog geeneens tijd om wat op bokt te zetten pffffffff.
Nou ga zo maar ff naar stal kijken of dat wilde paard Helion er niet vandoor is gegaan.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:37

Sily schreef:
Afbeelding

Dit jaar hebben we maar 1 avond mee gedaan aan de carnaval hype, volgend jaar gaan we er weer helemaal tegenaan.

Ook ik ben naar carnaval geweest!

[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=MPJEQV4A [/img]
[img] http://www.mijnalbum.nl/Foto=HJEPQM7X[/img] ( wij moesten arrogant kijken voor de foto Tong uitsteken )
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto=SPOCTMZP [/img] En met dit groepje ging ik naar carnaval

Haha.. aan de onderkant van mn broek zit het zelfde bont als op mn truitje! ik weet niet wat ik ben.. een soort back to the 60's of flower power idee haha maar t was iig leuk!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:40

dat laatste was ik melissa:p vergeten op mn moeder naam uit te loggen, en mn foto's doen t niet ff opnieuw proberen om mn eigen naam:P

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:42

Sily schreef:
Afbeelding

Ook ik ben naar carnaval geweest!

Afbeelding

Afbeelding
( wij moesten arrogant kijken voor de foto Tong uitsteken )

Afbeelding
Dit zijn n paar vriendinnen van onze groep op de carnaval Haha!

Haha.. aan de onderkant van mn broek zit het zelfde bont als op mn truitje! ik weet niet wat ik ben.. een soort back to the 60's of flower power idee haha maar t was iig leuk!

MlizS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:45

Ze doen het haha

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:54

Binar schreef:
Falli schreef:

Is goed, doe mij maar een broodje tartaar, weetje wat doe er maar twee, en dan op een pistoletje

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:06

[quote="johnvt
Is goed, doe mij maar een broodje tartaar, weetje wat doe er maar twee, en dan op een pistoletje[/quote]
Wil je 2x broodje tartaar, of wil je ook wat anders??? (gezond, ham, rosbief, of??)

Anietje, ik wil best wel een keer broodjes voor jullie meenemen hoor, maar ik denk dat als ik strakkies thuis kom, jullie allang weer wegzijn!!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:16

twee keer is goed,

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:39

Hoi iedereen moest van mijn moeder wat meer op bokt dus hier ben ik Lachen Hey Sil en Melis leuke foto's zeg!

Anous ben benieuwd wat diddle met die Reading zegt over al die mensen die hem overal de schuld van geven misschien is hij wel heel depressief Boos!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 12:56

Doei!

Mooi dat er het een en ander klopt Marion Ja
Ben benieuwd voor mij Zaterdag !
En voor de Rest Bloos

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:09

Nou zoals beloofd.. vandaag met heli naar buiten geweest.. ging goed de zandvlakte op maar gek er vanaf.. Heeft maar 2 rare sprongen gemaakt (als je die rare galop sprongen niet mee telt).. En moon was uiteraard weer erg braaf..

En nous het broodje zou vast lekker zijn geweest maar ik ben idd al thuis.. moet strakkies werken!!

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 13:27

*LOL* mooi dat het goed ging .

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:40

Nou het broodje was idd héérlijk Vingers aflikken
Die zaak heeft gewoon zulke lekkere en goed belegde broodjes, daar vreet je je vingers bij op Clown

Zo meteen eerst weer naar fysio en daarna ga ik Ko'tje doen. Fijn dat jullie lekker hebben gereden Haha! Hebben jullie wel een galopje gedaan op de zandweg??? Schijnheilig

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 13:44

Binar schreef:
Nou het broodje was idd héérlijk Vingers aflikken
Die zaak heeft gewoon zulke lekkere en goed belegde broodjes, daar vreet je je vingers bij op Clown

Zo meteen eerst weer naar fysio en daarna ga ik Ko'tje doen. Fijn dat jullie lekker hebben gereden Haha! Hebben jullie wel een galopje gedaan op de zandweg??? Schijnheilig

Jah en op het ruiterpad er naast en op de terug weg nog.. maar dat best neemt geen normale sprongen hoor.. ik zat onder de modder omdat madje zei jah en toen ging ze galoperen dus ik kon niet meer van die linkerkant vluchten en bij de eerste sprong had ik al modder in mijn oog.. dus ik heb de hele tijd met mijn ogen dicht gereden totdat we weer gingen stappen..