Maar al wel een stuk beter hahahaha
Truste Fal en John
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En madje hem dan niet in zijn mond durft te trekken omdat ze dat zielig vind
..
dat zijn dezelfde woorden als Steffie
,maar wel een eenmans paardje,met andere paarden heeft ze slechte ervaringen,ze werd vroeger verstoten uit de groep,ze heeft het wel geprobeerd om er bij te horen maar heeft dat opgegeven,ze wil nu gewoon met rust gelaten worden.
Marieke_ schreef:Morgen lekker met Bizie aan het werk. Moet nog wel ff lief voor hem zijn want hij wordt binnenkort ook geread.
Hij was zelfs redelijk voorwaarts!! Mike vond ook dat Ko beter gaat lopen naarmate hij wat meer heeft gedraafd! Dat gevoel had ik ook al.Falli schreef:Toch raar he dat die vrouw zoveel weet/praat.. Maar wel goed om te horen dat ze het nog naar haar zin heeft
Binar schreef:Falli schreef:Toch raar he dat die vrouw zoveel weet/praat.. Maar wel goed om te horen dat ze het nog naar haar zin heeft
ja vind ik ook wel heel apart. Bij Sam kwamen er ook wel dingen naar boven die die Nancy niet kan/kon weten![]()
Heej Johnie, zal ik dalijk ff die lekkere (belegde) broodjes halen????![]()
Sily schreef:
Dit jaar hebben we maar 1 avond mee gedaan aan de carnaval hype, volgend jaar gaan we er weer helemaal tegenaan.
I'm a blue snolliebollie
)Sily schreef:
Dit jaar hebben we maar 1 avond mee gedaan aan de carnaval hype, volgend jaar gaan we er weer helemaal tegenaan.
I'm a blue snolliebollie
)
Binar schreef:Falli schreef:Toch raar he dat die vrouw zoveel weet/praat.. Maar wel goed om te horen dat ze het nog naar haar zin heeft
ja vind ik ook wel heel apart. Bij Sam kwamen er ook wel dingen naar boven die die Nancy niet kan/kon weten![]()
Heej Johnie, zal ik dalijk ff die lekkere (belegde) broodjes halen????![]()
Hey Sil en Melis leuke foto's zeg!

mooi dat het goed ging .
Hebben jullie wel een galopje gedaan op de zandweg???
Binar schreef:Nou het broodje was idd héérlijk![]()
Die zaak heeft gewoon zulke lekkere en goed belegde broodjes, daar vreet je je vingers bij op![]()
Zo meteen eerst weer naar fysio en daarna ga ik Ko'tje doen. Fijn dat jullie lekker hebben geredenHebben jullie wel een galopje gedaan op de zandweg???