Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Haha, klinkt heel raar denk ik, maar zo denk ik er meestal over als ik zelf mee doe
haha.
. Haha, eerst maar is trainen voordat de plannen 'uitgebreid' worden.
Zipporah schreef:Als er iemand is die langs van Leeuwen BV diervoeders rijdt of ( 8 min vanaf stal ) even heen wilt rijden tegen een vergoeding stel ik dat aardig op prijs. Heb heel nodig een bepaalde slobber, brokken en muesli nodig zodat Robesh zijn medicijnen en vitamine goed eet.
Ben best wel nerveus eigenlijk.. Haha.
. Vanavond ook nog even twee oefen examens doen, m'n fouten door lezen en morgen na school nog een oefen examen
. Ben pas om 15.00 aan de beurt, duurt ongeveer één uur want de vragen worden heel laaaaangggzaaamm voor gelezen
. Maar het is wel goed als ik zenuwachtig ben
. Alleen gaan m'n benen weer bungelen, want ik kan met m'n voeten nauwelijks bij de grond want de stoelen zijn een beetje hoog
. Hahah.. Dus, als iemand nog een strikvraag weet, sms'en, pingen, pb'en. Ik vind het allemaal goed!

Jaaa, m'n boekje gaat overal mee heen 
. 
. Ik zal het jullie laten weten hoe het is afgelopen
QS Sensation a.k.a. Solo is echt zooo rete gaaf!! Ben een paar keer bij haar op stal geweest en die is echt zoo waanzinnig mooi
.