Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Reentjuh schreef:Froukje heeft maat 195, dus ze zijn iets te groot, hihi!
Wil je ze kwijt dan?
Serada schreef:Zo, ben nu even mijn broodje aan het eten dus mooi tijd voor Bokt...![]()
Nou mijn zadel is inmiddels toch naar de Divoza in Leek gestuurd waar de zadelmaker zit. De kop van mijn boom in mijn zadel staat nog steeds licht scheef en dat is natuurlijk niet goed. Peter krijgt deze met het speciale Kiefferapparaat niet recht dus nu maar afwachten wat ze in Leek zeggen. Ik heb vijf jaar garantie op de boom dus ik ga er vanuit dat het wel opgelost zal worden. Aan de service van Peter (Mr Ed) zal het beslist niet liggen. Hij is gister zelfs speciaal langs gekomen om een leenzadel te passen. Ik hoop vanavond weer eens lekker een uurtje te kunnen gaan rijden.
Volgende week maandag gaan ze bij ons thuis beginnen met de badkamer. Dat wordt dus weer de komende twee weken in de verbouwing zitten. De spullen zijn al gebracht en morgenochtend komen ze de grote afvalcontainer al brengen. Het zal vast heel erg mooi worden!!
Snackie schreef:Als je zadel dit weekend nog klaar is lin, geef mij ff een belletje, dan haal ik het wel voor je op, ben 10km van leek weg, en kom met de auto terug. dus als t nodig is hoor ik het wel.
Snackie schreef:nee, valt wel mee,
is mij ook goed, maar versturen = vaak beschdigingen ook.

deborah26 schreef:lin dank je wel! heb iris gebeld ze komt donderdag om half 1 voor spetter. gelukkig kon ze nog redelijk snel. voor jouw komt ze ook donderdag he?