Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:12

nee, waar marlon onregelmatig loopt, lopt een ander paard op 3 benen, of niet meer. zo hard is hij voor zich zelf.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:13

pff ik ken dat, en dat zijn de moeilijkste gevallen uiteindelijk vallen ze door de mand maar dat is zo moeilijk beoordelen

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:16

Ja dat is dan idd wel lastig goed te beoordelen hoeveel pijn die heeft.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:16

marlon is nu al door de mand gevallen,doordat hij in maart al slechter begon te worden.en nu hij onregematig loopt is de boot aan.

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:18

uh bedoel natuurlijk moeilijk te beoordelen, pff als hij nu onregelmatig loopt is het toch pijnlijk kan niet anders

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:21

nou sterkte , ik hoop gewoon dat het stabiliseert en je nog wat jaartjes van hem kan genieten

ik gaat mijn bedje opzoeken, welterusten

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 22:27

Trusten en bedankt!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 07:10

Heeft iemand intresse in dekens maat 215?
Winter stal dekens.

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:16

Froukje heeft maat 195, dus ze zijn iets te groot, hihi!
Wil je ze kwijt dan?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:16

Het is rustig hier zeg!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:00

Zo, ben nu even mijn broodje aan het eten dus mooi tijd voor Bokt... Vork

Nou mijn zadel is inmiddels toch naar de Divoza in Leek gestuurd waar de zadelmaker zit. De kop van mijn boom in mijn zadel staat nog steeds licht scheef en dat is natuurlijk niet goed. Peter krijgt deze met het speciale Kiefferapparaat niet recht dus nu maar afwachten wat ze in Leek zeggen. Ik heb vijf jaar garantie op de boom dus ik ga er vanuit dat het wel opgelost zal worden. Aan de service van Peter (Mr Ed) zal het beslist niet liggen. Hij is gister zelfs speciaal langs gekomen om een leenzadel te passen. Ik hoop vanavond weer eens lekker een uurtje te kunnen gaan rijden.

Volgende week maandag gaan ze bij ons thuis beginnen met de badkamer. Dat wordt dus weer de komende twee weken in de verbouwing zitten. De spullen zijn al gebracht en morgenochtend komen ze de grote afvalcontainer al brengen. Het zal vast heel erg mooi worden!! Haha!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:12

Reentjuh schreef:
Froukje heeft maat 195, dus ze zijn iets te groot, hihi!
Wil je ze kwijt dan?

Jah, heb ze niet meer nodig Knipoog

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:13

Serada schreef:
Zo, ben nu even mijn broodje aan het eten dus mooi tijd voor Bokt... Vork

Nou mijn zadel is inmiddels toch naar de Divoza in Leek gestuurd waar de zadelmaker zit. De kop van mijn boom in mijn zadel staat nog steeds licht scheef en dat is natuurlijk niet goed. Peter krijgt deze met het speciale Kiefferapparaat niet recht dus nu maar afwachten wat ze in Leek zeggen. Ik heb vijf jaar garantie op de boom dus ik ga er vanuit dat het wel opgelost zal worden. Aan de service van Peter (Mr Ed) zal het beslist niet liggen. Hij is gister zelfs speciaal langs gekomen om een leenzadel te passen. Ik hoop vanavond weer eens lekker een uurtje te kunnen gaan rijden.

Volgende week maandag gaan ze bij ons thuis beginnen met de badkamer. Dat wordt dus weer de komende twee weken in de verbouwing zitten. De spullen zijn al gebracht en morgenochtend komen ze de grote afvalcontainer al brengen. Het zal vast heel erg mooi worden!! Haha!

Als je zadel dit weekend nog klaar is lin, geef mij ff een belletje, dan haal ik het wel voor je op, ben 10km van leek weg, en kom met de auto terug. dus als t nodig is hoor ik het wel.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:16

Voor onze lieve Max, Noble en Spetter

Afbeelding

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:19

Snackie schreef:
Als je zadel dit weekend nog klaar is lin, geef mij ff een belletje, dan haal ik het wel voor je op, ben 10km van leek weg, en kom met de auto terug. dus als t nodig is hoor ik het wel.

Lief aangeboden Andrea maar vanuit Leek wordt die weer teruggestuurd naar Mr Ed want het gaat allemaal via hun. Ik krijg mijn zadel weer van Peter terug. Klinkt een beetje complex maar dat is het eigenlijk niet... Tong uitsteken

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:20

nee, valt wel mee,
is mij ook goed, maar versturen = vaak beschdigingen ook.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:24

Andrea, hoe is het met Marlon?
Maat 215? Hmmm weet niet of die op Boris passen....
Wat voor dekens zijn t?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:25

Snackie schreef:
nee, valt wel mee,
is mij ook goed, maar versturen = vaak beschdigingen ook.

Nou die aansprakelijkheid ligt bij hun! Knipoog

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 11:26

nou, bechadigen maar,en een nieuw zadel krijgen ook goed Haha!

hoe gaat het verder met thommie?

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:48

hallo allemaal, hoe was je leen zadel lin???

heb je de dekens niet meer nodig snackie? weet niet wat je er voor vraagt , hoe is het met je paard, heb je nog gereden

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 12:52

lin dank je wel! heb iris gebeld ze komt donderdag om half 1 voor spetter. gelukkig kon ze nog redelijk snel. voor jouw komt ze ook donderdag he?

asfact

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:05

hoi deborah wat is er met spetter???

ik heb er niks over gehoord namelijk

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 13:36

oh nou dat is en heel verhaal..had je verteld dat spetter van de winter een blessure heeft gehad? nou hij liep van de winter door dat hij geschrokken was in de bak ineens niet goed en ging heel raar knikken met zijn achter kogels. veearts bijgeweest, 2 weken stappen, daarna nog niet beter, toen foto`s laten maken niks op te zien, ingespoten in gewrichten reageerde hij ook niet op, ze konden alleen een lichte onsteking in de pees vinden. 2 maanden stappen en op medicijnen. na 2 maanden nog niet verbeterd andere stand hoeven geprobeerd nog geen resultaat. na een tijdje aanmodderen fysio osteopaat bijgehaald die een blokkade in de spieren en verzuringen vondt en in de rug. na een paar weken en een suplement flex knapte hij weer op en kon ik weer rijden. hij ging het steeds beter doen en de blessure was weg. manon haar fysio kwam op stal en ik dacht laat ik spetter ook even na laten kijken. als er weer iets niet goed zit ben ik het deze keer voor. maar dat heeft dus niet goed uitgepakt. na dat die man is geweest ging spetter weer slechter lopen en ook weer overkoot. hij is nog wel terug geweest maar veel heeft hij niet gedaan. nou was zaterdag voor ireen en linda een masseur op stal en die heeft even naar spetter gekeken. hij heeft heel veel verdikkingen en blokkades in zijn spieren. dus waar ik goed aan dacht te doen heeft me veel elende gegeven. je kan je voorstellen dat ik er erg van baal. voor spetter is het ook erg sneu want je ziet dat hij niet lekker in zijn vel zit. heel verhaal dus haha maar heb er de volste vertrouwen in dat het weer snel goed komt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 14:24

deborah26 schreef:
lin dank je wel! heb iris gebeld ze komt donderdag om half 1 voor spetter. gelukkig kon ze nog redelijk snel. voor jouw komt ze ook donderdag he?

Ja ik heb met haar de afspraak om 3 uur geloof ik. Fijn meid, dat ze Spetter toch vrij snel kon inplannen. Nu maar hopen dat alles weer een beetje goed gaat komen alhoewel er natuurlijk nog wel wat tijd overheen zal gaan, denk ik.

deborah26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 14:58

ja ik ben erg blij dat ik snel te recht kon. ik zal blij zijn als spetter een beetje verlichting heeft, want nu heeft hij volgens mij best wel pijn. voor mij is het belangrijk dat hij weer lekker in zijn vel gaat zitten.rijden komt wel. en van de winter hebben we ook 5 maanden niks kunnen doen. dat went snel hoor haha. als hij toen een zwaare peesblessure had gehad dan waren we nu nog an het stappen. natuurlijk vondt ik het weer heerlijk toen ik weer kon rijden, maar heb altijd gezegt en dat vindt ik nu nog steeds. al moet ik 2 jaar stappen dan doe ik dat. maar gelukkig weten we nu dat dit probleem wel op te lossen is.