Astor schreef:Nee maar ik bedoel gewoon wat hij leuk vind om te doen?
Omdat hij dressuren niet zo leuk vind en springen mag niet meer =(
Springen vind hij leuk, maar mag niet meer, dus dat ligt anders, en ik het bos..
GEWELDIG is hij dan!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Nee maar ik bedoel gewoon wat hij leuk vind om te doen?
Omdat hij dressuren niet zo leuk vind en springen mag niet meer =(
Astor schreef:Het was niet onaardig bedoelt hoor =O
Nou mooi dat hij het in het bos geweldig vind
echt lekker!

Astor schreef:Ja dat is wel jammer dat Helen hem voor de dresuur wilt gebruiken terwijl hij het zelf niet zo leuk vind![]()
Gelukkig mag hij ook het bos in
Voelde zeker lekker dat vertrouwde gevoel?

Lijkt me echt leuk als herinnering
Astor schreef:Van dat je in het bos rijd?
Een leuke herinnering is het zeker
Helaas dat ie net nu, met de nederlandse kampioenschappen zo rijden..Achja..zijn troost is dat ie 2de is geworden van heel Gelderland.
Iriis_ schreef:Astor schreef:Het was niet onaardig bedoelt hoor =O
Nou mooi dat hij het in het bos geweldig vind
Vind het echt jammer voor hem dat Helen hem voor de dresuur wil gebruiken.
Echt hij vind het niet leuk.. Hij heeft bij mij nog nooit gebokt met dat dresuur.. Maar nu, het was echt zoon bok omdat hij het niet leuk meer vond.. De hele tijd zijn oortjes naar achter
Op een grasveld ofzo
Melanieetjuh schreef:Zo..ik ben weer eerder terug dan verwacht..M'n broer heeft het niet echt goed gedaan vandaag..
Hij had op de 4de,sprong..een dubbel een weigering..Maaar dat was ook zijn eigen schuld.
Vanaf 3 naar de dubbel stond heel erg krap, en hij nam hem te veel naar binnen waardoor het paard hem weigerde..
Dus..tja.
En later had ie nog een balk. Dus al 8 strafpunten.![]()
en d'r kwamen dus ook nog is 2 bij, wegens tijd over schrijding van die weigering..![]()
Dus hij had bagger gereden..Heeft ie het hele jaar voor moeten trainen..is ie gister nog van z'n paard kei hard af gekletterd...hij liep mank joh..! Echt zielig.![]()
Dus...Als ie nou foutloos was, zat ik daar nu nog..
Maarja..
@ Samantha:
http://img106.imageshack.us/img106/2128/img0565vc9.jpg
Maar, serieus..ik heb echt respect voor al die mensen die daar moesten rijden joh...! echt veeettt moeilijk parcour,., & hoog..!!
Verder was het erg gezelligHelaas dat ie net nu, met de nederlandse kampioenschappen zo rijden..Achja..zijn troost is dat ie 2de is geworden van heel Gelderland.
Alleen dan wel jammer van nu, maar ja ken gebeuren
Er was er 1 bij, die paard ging vettt hoog steigeren toen de ruiter hem op hindernis 1 aanreed..! Echt niet normaal hoe hoog!![]()
En later naar hindernis 4 toe ongeveer...gebeurde het weer,. paard week helemaal opzei naar de ingang...hele toestand![]()
![]()
het zou je maar gebeuren..!
Toen werd ie ook nog uitgebeld ook..
das echt zonde..!

...
fallenangel3 schreef:jammer dat het niet zo goed ging...
Ik heb vandaag een video gemaakt van vakantiefoto's:
http://www.youtube.com/v/RNVmZu7__5o
Dan heb ik de foto nog niet goed kunnen bekijken en dan is ie alweer weg!
Kirsten_S schreef:jaa op zich is het jammer maar hij heeft toch zijn best gedaan. Door het steeds opnieuw te proberen wordt hij ook steeds beter!![]()

fallenangel3 schreef:jammer dat het niet zo goed ging...
Ik heb vandaag een video gemaakt van vakantiefoto's:
http://www.youtube.com/v/RNVmZu7__5o