Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

?
MlizS schreef:En De Lier
spettertjuh schreef:MlizS schreef:En De Lier
De Lier staat niet op de kaart Melissssss......wordt ook zo wel droog
MlizS schreef:haha laten we het hopen het is hier feestweek! dus 1 groot feest, en dr is nu harstikke leuke dj's in het dorp.. maar ik ga zo niet de deur uit! ook al woon ik nog geen km van het dorp af.! eer dat ik mn fiets van het slot af heb ben ik al helemaal doorweekt!:D
MlizS schreef:ja is goed! dan gaan we wel met de auto:P
MlizS schreef:haha laten we het hopen het is hier feestweek! dus 1 groot feest, en dr is nu harstikke leuke dj's in het dorp.. maar ik ga zo niet de deur uit! ook al woon ik nog geen km van het dorp af.! eer dat ik mn fiets van het slot af heb ben ik al helemaal doorweekt!:D
vandaag was mijn laatste kans om even te oefenen, maar dat gaat hem niet worden zo te zien
ach laatste werd ik toch wel
Ireentjuh schreef:Ben benieuwd of het door gaat morgenvandaag was mijn laatste kans om even te oefenen, maar dat gaat hem niet worden zo te zien
ach laatste werd ik toch wel
spettertjuh schreef:MlizS schreef:haha laten we het hopen het is hier feestweek! dus 1 groot feest, en dr is nu harstikke leuke dj's in het dorp.. maar ik ga zo niet de deur uit! ook al woon ik nog geen km van het dorp af.! eer dat ik mn fiets van het slot af heb ben ik al helemaal doorweekt!:D
Gewoon je mooie regenpak aantrekken, zuidwester op en gaan met die banaan........Er komen nog wel wat kleine buitjes aan maar die vallen in het niet bij deze regen van vanmiddag....Veel plezier vanavond. Ga je nog op Donna dit weekend......ze doet het zo leuk...
?
Begon zelfs nog even heel hard te regenen!! Maar ik heb het volste vertrouwen in tante Karin!! Dus het gaat nog droog worden vandaag!!!!!!!
Eefje23 schreef:nou, ik heb net effe boodschappen gedaan en ik weet zeker dat het niet droog was!!!!Begon zelfs nog even heel hard te regenen!! Maar ik heb het volste vertrouwen in tante Karin!! Dus het gaat nog droog worden vandaag!!!!!!!
Beetje regen vind ik niet erg, maar dit vind ik wel weer erg extreem!!
) Binar schreef:Eefje23 schreef:nou, ik heb net effe boodschappen gedaan en ik weet zeker dat het niet droog was!!!!Begon zelfs nog even heel hard te regenen!! Maar ik heb het volste vertrouwen in tante Karin!! Dus het gaat nog droog worden vandaag!!!!!!!
Nou ik hoop het, anders gaan mijn 3 beessies mooi naar binnenBeetje regen vind ik niet erg, maar dit vind ik wel weer erg extreem!!
Joehoeeee ik heb vakantie!! (was t alweer bijna vergeten)