Net kerstochtend kadootjes gehad 50 euro van jeroens oma, heeeel veel Bodyshopspul, een hello kittyspaarpot, hello kitty sokken, een pandamuts en een bon voor the bodyshop
He gadver die app voor op me telefoon doet het wss neit. Itunes loopt moeilijk te doen en als het goed is kan je die code maar 1x invoeren. Dus heb nu pech denk ik. Raakte er helemaal chaggie van dus ben maar gestopt.
Hele dag in de keuken gestaan voor vanavond en toetje gemaakt voor morgen avond. Zat net al vol voor we gingen eten, barst nu echt open! Lekker uitbuiken op de bank en zometeen toetje eten.
Hahahah geniaal; Dochter:"Pap ik ben lesbisch" Vader:"Oke, is goed." 2eDochter:"Pap ik ben ook lesbisch" Vader:"Damn, houd er iemand van jongens?" Zoon:"IK!"
Nou mijn familie gourmet zit er ook weer op, kregen mn moeder en men tante toen we weg gingen ruzie, pffff gezellige terugrit was het, ik zei tegen mn moeder dat ze zich allebij niet zo aan moesten stellen en toen sloeg mn moeder in de negeerfase haha! En mn nichtje was zoo vervelend, de heletijd de baas spelen en iedereen moest een stomme film kijken en ooo boring!
Vanacht lag ik half 5 in bed en half 9 ging de wekker dus ik ga nu even 14 uur slapen zodat ik morgen weer alles ingehaald heb!
Wij hebben heerlijk gegourmet vanavond bij Jeroen thuis, morgen ronde 2 bij mij xD Ingeborg en ik hadden een taart gemaakt, een mango yoghurt taart met vruchtjes en hij is echt zoooo lekker
Klinkt goed suus haha! Doe mij ook een taart! Ik ben depri dus ik ben deze dagen veeeel aant eten! Naja valt eigenlijk ook wel mee Maar ik heb iedere keer als ik gegeten heb nogsteeds honger zo stom haha!
Gisteren van Wietse's oma 50 euro gekregen, van zijn ouders 20 euro en koekjes voor Ferro. Ze wilde graag iets voor hem kopen maar ze hebben er echt totaal geen verstand van dus maar koekjes gekocht Van Wietse een fashioncheque. En we hadden een spel met dobbelsteen gedaan, 1 cadeautje pakken, 2 cadeautje weggeven, 3 cadeutje stelen enz. Heb uiteindelijk bueno's, scrubhandschoenen, aardappel schilmesjes (:+ ), lippenbalsem en een hartje met allemaal belletjes dr aan. Allemaal troepjes van een euro haha
Wij zouden helemaal niet aan kerst doen, maar gister bij me tante nog een verlaat verjaardagscadeautje gehad hahaha en vanmorgen van me moeder n cadeaubon van de douglas super lief!! nu nog 4 daagjes stage lopen en dan n weekje vakantie thuis al is t nu ook heerlijk rustig hier in huis want iedereen is natuurlijk naar huis muhahaha