Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Hoe is het met Peeps?
Dinsdag had ze de laatste medicijnen en als haar mest woensdag goed was mocht ze weer over naar kuil kijken of het dan ook goed bleef gaan en het is dus nog steeds goed. Ze heeft niks meer gespoten dus heeft ze werk gedaan
haar mest mag nog iets dikker maar wel goed genoeg gewoon hoor:) Super dus. Madame was alleen een etter. Los trekken bij longeren en door de bak gaan rennen met touw er achter aan. 

spettertjuh schreef:Diploma VMBO van Jeffrey is nergens meer te vinden. Weet iemand of je die dingen nog ergens op kan vragen?
) dus half 5 was ik nog steeds wakker ben er maar uitgegaan en naar mijn werk gegaan haha. 

....het hek waaide open met een windvlaag en Storm waaide vrolijk mee! Even bij de andere paddocks kijken, dan door naar de kleine dames in hun opfokhok...knappe meisjes..
... En dan is er nog het lange pad naar het land, joepie! Gras! Eten!... Mooi niet blijven staan als Zaartje eraan komt, maar helaas, een veehek en Zaar die hem insluit met het afzetdraad. Spel over en uit. Sjol sjok terug naar de longeerring en weer aan het werk.

AnitaJoeri schreef:guten morgen.
Misschien draaid de wind nog wel een bietje Kaar.
Hier geen wind maar nog steeds miezerregen.Druilerig,staat aardig wat water in mijn tuin en ik heb nog 2 heeeeeeeeele kleine bergjes sneeuw, die ongetwijfelt vandaag wel wegsmelten bij de 10 graden die we hebben.
Vreemd weer hoor.
Zo is het -10 's nachts en zo is het +10 "s nachts.
Oh en vanavond allemaal ff op Shary-An stemmen ,gewoon voor een oude stalgenoot hihi.
Niemand hoeft haar leuk te vinden hoor, als er maar wel ff gestemd wordt.
Wij hebben met Nederlanders uit het dorp hier gezellige avond.
Haha ook die moeten stemmen.Haha