Sabinee__ schreef:Maar Arnout is toch broertje van Robin?
hahahahha die vind ik echt een mooiee
Ohhoooo, kan woensdag nog steeds niet komen naar de manege....
Ik wil springennnnn op ringoooo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zit veel potentie in! Jammer dat het manege paard wordt.

Na goed ingestapt te hebben even drafje gedaan, toen zat het gaspendaal er aardig op 

Poging gedaan om hem rustiger te krijgen, lukte niet helemaal, toen dacht ik misschien andere manier proberen, gewoon laten gaan, nou toen ging ie zo onregelmatig lopen en taktfouten maken dat ik dacht, dit is ook geen goei plan
Toen maar weer gaan stappen, beetje inbuigen, hijs een beetje doof voor me binnenbeen
komt denk ik door de speedjes in het lijf haha
hijs zooo vol energie. Nog klein galopje gemaakt, potver wat zit dat toch lekker
) heb ik echt genoten van mijn EIGEN paard
Veeeeuul in de spiegel gekeken met het mom van, potver wat istie toch mooi

of het gaat lukken kan ik niet garanderen want hijs enorm sterk op het moment, loopt heel fijn nageeflijk, weliswaar te diep maar tis meer dat ie echt gaat hangen en dan het gas erop zet.. *
!
!
zal ongetwijfeld niet de enige zijn die met een paard komt wat te diep loopt, maar toch, vind het zelf ook niet fijn.. Pebbs schreef:Jaa idd, en zeker met die Euro Bottle Cup volgende week weet ik wel zeker dat ze dat niet willen zienzal ongetwijfeld niet de enige zijn die met een paard komt wat te diep loopt, maar toch, vind het zelf ook niet fijn..
.
Pebbs schreef:Ik was idd vanochtend naar m'n Xandertje!![]()
![]()
En potverdikkemeeeeeeee!!!! WAT WAS IE BRAAAFFF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was helemaal alleen, geen hulp, er was ook niemand in de bak aan het rijden. Dus gewoon hoppa opstappen en gaan. Niets aan het handje, geen bokkensprongen meerNa goed ingestapt te hebben even drafje gedaan, toen zat het gaspendaal er aardig op
Dus ik poging gedaan om tempo te controleren, dus ik volte insturen, ging ie langzamer, volte weer uit, tsjaakkaa gaassssss
Dus zo een beetje door gegaan, slangevolte, volte klein, volte groot, stukje rechtuit, volte, linksomkeert, rechtsomkeertPoging gedaan om hem rustiger te krijgen, lukte niet helemaal, toen dacht ik misschien andere manier proberen, gewoon laten gaan, nou toen ging ie zo onregelmatig lopen en taktfouten maken dat ik dacht, dit is ook geen goei plan
Toen maar weer gaan stappen, beetje inbuigen, hijs een beetje doof voor me binnenbeen
komt denk ik door de speedjes in het lijf haha
hijs zooo vol energie. Nog klein galopje gemaakt, potver wat zit dat toch lekker
![]()
Ondanks dat ie zo speedy was, zowat met z'n kin op de borst liep..... ( probeerde het eruit te rijden door meer lucht te geven van voor, maar dan ging het gaspendaal erop, en hij maakte zich enorrmmmm sterk, heb er gewoon spierpijn in me armen van) heb ik echt genoten van mijn EIGEN paard
Veeeeuul in de spiegel gekeken met het mom van, potver wat istie toch mooi
![]()
![]()
* mochten er tips zijn over hoe ik hem lucht kan geven zonder dat de gas erop gaat of een manier om dat weer op te lossen, dan hoor ik dat graagof het gaat lukken kan ik niet garanderen want hijs enorm sterk op het moment, loopt heel fijn nageeflijk, weliswaar te diep maar tis meer dat ie echt gaat hangen en dan het gas erop zet.. *

En ik ga er zeker lessen. Ik ga dan les nemen van Lies Beuker.
Heerlijk zo genieten van je knappe kanjer 
Astor schreef:Als het lukt vandaag alEn ik ga er zeker lessen. Ik ga dan les nemen van Lies Beuker.
Weet jij wat nog meer de mogelijkheden zijn daar op stal, betreft groeps, spring, carroussellessen etc?

Ik had op de manege altijd les van haar.