Vandaag ging ik even naar Lambo toe maar ik kon niet rjiden vanwege de gehandicaptenwedstrijden, dus heb ik 'm even geknuffelt en laten grazen. Toen ik 'm terug ging zetten gingen Tommie en Corvette echt he-le-maal los, ik heb er nog een filmpje van en ik zou 'm proberen van de week hier te plaatsen haha!
Dat Tommie gisteren nog zin had om te rennen? We zijn heerlijk naar het bos geweest, maar meestal is hij daarna wel moe.
In het begin van de bosrit had iedereen het warm, maar na een fikse bui waren we wel afgekoeld. De paarden waren echt superbraaf en we hebben een leuk rondje gereden.
Ja, het was zeker heerlijk. Jammer dat het een stukje rijden is, anders ging ik veel vaker!
Ik heb trouwens vandaag nog helemaal niets gedaan. Maar ik zou toch echt zo moeten douchen en aankleden, want mijn opa is jarig en daar moet ik toch echt even langs...
Vannacht om 4 uur thuis, heb Mandy niet gezien! Waar was jij Mandy? Ik was steeds in Rumours, echt heel chill dat ik binnen kwam, hij had niet goed op m'n id gekeken! Heb jacq nog wel gezien!
Dankjewel iedereen! Annemiek; gefeliciteerd met je opa en zou ik doen. Suus: Haha dat was zeker laat, ik hoor zo wel alle verhalen
Sanne Jolanda en Ismay: Was het kanaal leuk? Vannacht bij vriendin geslapen, was erg gezellig. Nog midden in de nacht in de sauna geweest en zwemmen, was 28 graden dat zwembad dus heerlijk!