Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StillAngel schreef:@Veerle: Wat heb je heel erg, dat je hoge cijfers wil halen zonder er iets voor te doen?Wow super leuk zeg, je eigen pony ! Heb je al een beetje je 'eisen' op een rijtje gezet?
![]()
@Adinda: hoe is het met jou eigenlijk (ook thuis?) ?
@Manon: Dat lijkt mij een droom, eigen paard uitkiezen..Komt nog wel!
@Irene: Dank je wel, heb een nieuw konijntje uitgekozen, heet Storm en is een mannetje(weet dat ik snel ben maar dan kom ik er misschien sneller over heen) vakantiegevoel komt vanzelf wel
Bv. met dit weer! Nog beterschap!!
Mooie man:
@Lisanne: heb geen foto's gezien of vergis ik me nouik kijk straks wel even op de vorige pagina's
Stom dat Koos niet goed loopt, maar ja je hebt ups en downs met paarden
![]()
@Julia: Dat is echt klote voor jeAls je er over wil praten kan dat altijd, had je volgens mij nog niet op MSN?
![]()
Zo, ben bij

Lief nijntje Angela!
Ik heb al de hele dag niks tegen mn ouders gezegd, ze proberen hele tijd contact te zoeken, maar ik wil t niet meer. Ik heb het zó gehad. Elke keer mooie beloftes enzo, mij weer allemaal positieve dingetjes inpraten, en een dag later is het weer raak. Ik heb het zó gehad hier.
En Lisan, ik pb jou nog even over dat ene waar ik je tijdje terug ook over PBde....

Waren niet alleen high lights maar bijna heel mn haar is super blond nu, echt leuk. Dus ben helemaal klaar voor de zomer

Ik probeer dr nu maar t beste van te maken hier in me eentje. En hopen dat ik zsm uit huis kan..
.

zebra's ook. Maarja, een zebra in je achtertuin is ook weer zo wat.