xan schreef:Een vakantie fotoWat moeten we nu aanleveren voor het nwe topic ?????
Ik heb het gemist.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
xan schreef:Nicole1995 schreef:
Wat had je dan voor zadel?
Ik had het zadel van Erna geleend.
Ik wil (denk ik) een nieuw zadel, eentje die veel dieper zit met goede kniewrongen.
Maar als je er één wilt kopen kun je overal "even" op een zadel rijden, en ik wil natuurlijk veel langer voelen
hoe dat rijdt.
Nu mocht ik dus die van Erna even lenen om te voelen, nou super hoor.
Eindelijk kon ik mijn benen aan mijn zadel houden![]()
En met lange benen rijden, heerlijk gewoon.
Nu mag ik ook nog eens het zadel van Maaike uitproberen en die van Cindy ook een keer.

LIQUITA schreef:Hallo, daar ben ik dan.
First Renoir voelde erg fijn en braaf aan. Wel erg wennen natuurlijk, maar dat is logisch. Ik had zelf natuurlijk ook lang niet meer op een paard gezeten. Het is een lekker voorwaarts paard. Ik ben ook nog een stukje het erf af geweest en dat ging ook prima. Wel een beetje aan het kijken. Ik ga aanstaande dinsdag weer heen om te rijden. Grote kans dat dit hem wel gaat worden. Moet natuurlijk nog gekeurd, maar dat zit vast goed....hoop ik, hahaha.
LIQUITA schreef:Hallo, daar ben ik dan.
First Renoir voelde erg fijn en braaf aan. Wel erg wennen natuurlijk, maar dat is logisch. Ik had zelf natuurlijk ook lang niet meer op een paard gezeten. Het is een lekker voorwaarts paard. Ik ben ook nog een stukje het erf af geweest en dat ging ook prima. Wel een beetje aan het kijken. Ik ga aanstaande dinsdag weer heen om te rijden. Grote kans dat dit hem wel gaat worden. Moet natuurlijk nog gekeurd, maar dat zit vast goed....hoop ik, hahaha.
LIQUITA schreef:Ik zal zo wat foto's plaatsen. Wel erg confronterend hoor, om je zelf op een paard te zien. We hebben zeker wel heel wat werk te verrichten. Maarja, het is ook de eerste keer dat ik er op zit he
Nicole1995 schreef:LIQUITA schreef:Hallo, daar ben ik dan.
Super joh!Wat leuk om te horen.Je zit nog op je roze wolk zeker.Nou weer wachten tot dinsdag
. Maar dat komt denk ik ook omdat ik toch een heel dubbel gevoel heb. Komt helemaal goed hoor
. 
LIQUITA schreef:Ik zal zo wat foto's plaatsen. Wel erg confronterend hoor, om je zelf op een paard te zien. We hebben zeker wel heel wat werk te verrichten. Maarja, het is ook de eerste keer dat ik er op zit he