ilieben schreef:Het is daar op stal altijd zo koud!! Dus je bent nu je teentjes aan het ontdooien?
Ja en mijn neus en wangen en...... mijn benen haha zo warm is die broek dus niet hahahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ilieben schreef:Het is daar op stal altijd zo koud!! Dus je bent nu je teentjes aan het ontdooien?
SuusKiiss schreef:Vervelend dat Final was gevallen!
Waarom is het afscheidsritje vrijdag dan?
josewoos schreef:oh had je vandaag nog met warm water gewassen irene of koud?
SuusKiiss schreef:Wat vinden jullie!
Een paard is een gewerveld zoogdier ofzoiets, waarom hebben honden en katten dan een kop en paarden dan een hoofd en benen en geen poten?
Ik had namelijk een duscussie met mn stiefvader.
Nu vraagt hij zich af waarom een paard dan een edeldier is en een ezel niet.. of een koe! SuusKiiss schreef:Oh oke! Je kan er natuurlijk wel langs toch?
SuusKiiss schreef:OkeIk had namelijk een duscussie met mn stiefvader.
Dat wist hij welNu vraagt hij zich af waarom een paard dan een edeldier is en een ezel niet.. of een koe!
haha maar ik ga even douche doeig SuusKiiss schreef:OkeIk had namelijk een duscussie met mn stiefvader.
Dat wist hij welNu vraagt hij zich af waarom een paard dan een edeldier is en een ezel niet.. of een koe!
SuusKiiss schreef:OkeIk had namelijk een duscussie met mn stiefvader.
josewoos schreef:mijn thee is alweer op
misschien open ik morgen wel een topic.
hestejente schreef:SuusKiiss schreef:OkeIk had namelijk een duscussie met mn stiefvader.
Omdat de edelen (koningen enzo) vroeger op paarden reden en gewone mensen moesten lopen of een ossenkar hadden.
ilieben schreef:Ik zei ook al van paarden zijn dieren die een beetje als mens zijn kwa innerlijkheid(uhuumm) en koeien zijn van die slomen dieren voor het geld enzoSuusKiiss schreef:OkeIk had namelijk een duscussie met mn stiefvader.
Dat moet je aan de mensen vragen die dat heel vroeger hebben verzonnen.... Volgens mij omdat de paarden ons vroeger hielpen ergens te komen of het land te bewerken. Ezel is een lastdier, die onze spullen dragen en een koe is volgens mij gewoon vee.