Ik weet niet of ik Noah als er niks anders opzit naar de slacht zou doen. Inslapen gaat minder snel dan een pin in het hoofd. En als ik ooit voor die nare keuze sta heb ik beide gezien en kan ik beslissen wat het beste is. Natuurlijk is het naar om te zien, maar zolang ik vlees eet geen gezeur. We mogen blij zijn dat het voor ons in de supermarkt ligt . Dat is balen King, volgende keer verdoving oid is een beter idee?Met vechten win je nooit van een paard . Ben blij dat het niet meer vriest, hopelijk morgen de buitenbak eens proberen met Noah!
jarrah
Geplaatst: 24-02-10 22:25
taverno schreef:
Jeetje Jarrah,wat een werk dan zeg.
Ja je moet het gesprek opnemen en dan woord voor woord uitschrijven... wist niet dat daar zoveel tijd in ging zitten
Noah: spannend in de buitenbak, wordt dat je eerste keer met hem?
Moet je het verslag helemaal woordelijk uitwerken, Jarrah? Dat is inderdaad wel een behoorlijke klus! Kun je niet gewoon alleen de hoofdlijnen uitwerken?
jarrah
Geplaatst: 24-02-10 22:27
Coby10 schreef:
Moet je het verslag helemaal woordelijk uitwerken, Jarrah? Dat is inderdaad wel een behoorlijke klus! Kun je niet gewoon alleen de hoofdlijnen uitwerken?
Ik heb begrepen dat het echt woord voor woord moet... maar begin daar nu wel aan te twijfelen, het is echt bijna geen beginnen aan joh
_Noah
Geplaatst: 24-02-10 22:39
Jarrah; wat een werk inderdaad, heb je ergens richtlijnen staan over interviews werken in de scriptie? Van mijn vriend weet ik dat hij een samenvatting van het antwoord gaf. Dus niet alles woord voor woord. Ik zal het nog eens vragen vanavond. Anders ben je echt onwijs lang bezig . Ben al eens in stap met Lisa die hem vasthield in de buitenbak geweest. Maar nu weer voor het eerst na de kou. Hopen dat ik niet in het schrikdraad beland .
Spannend hoor Noah! Veel plezier Aan je vriend vragen heeft niet zo heel veel nut, het verschilt gewoon per opleiding en studie enzo, dus ik moet gewoon even opnieuw nagaan bij mijn docent Maar volgens mij klopt het wel, ik heb al eens gehoord dat er 100 uur voor de interviews staan, vond het al zo vreemd, maar 10 uur per interview komt op deze manier aardig in de richting
ja de volgende keer neemt hij een een of andere kalmerings gel mee. waarschrijnlijk heeft king de vorige keer een nare ervaring gehad. ik was er niet bij toen helaas.
jarrah wat een klus zeg, zou door de bomen de weg niet meer vinden
Kun je geen zinnetjes weglaten? Nee niet doen hoor. Mijn vriend had een programmaatje op de computer gezet, zodat hij het interview vertraagd kon afspelen en gelijk meetypen. Klinkt heel grappig, maar het werkt super en scheelt tijd.
Coby10
Geplaatst: 24-02-10 23:11
@jarrah, haha, jij had net hetzelfde getypt als ik had gevraagd. Gaat iemand ook controleren dat je alles woordelijk hebt uitgeschreven?
Succes in de buitenbak, Noah! Ik hoor Gerrit Hiemstra net vertellen dat het morgen aanvoelt als voorjaar, dus dat moet Noah ook zo voelen! Als je er morgenavond bent kun je wel even achter Venga aanplakken als het helpt!
Thnx Coby ! Dat klinkt heerlijk voorjaar. Ik ga morgenmiddag rijden, maar bedankt voor je lieve aanbod. *kat pakt potlood uit pennendoos en rent triomfantelijk weg*
spraakherkenning, dan gaat het automatisch, u spreekt, computer typt
nikkielvis
Geplaatst: 25-02-10 08:38
Zo Lisette dat is wel even werken ja. Hoe gaat het met Tiff.
Ilvy lekker in de buitenbak rijden. Hoe laat ga je rijden dan. Kan ik misschien bij je in de buitenbak. Ik ben er wel optijd. Niet dat je achter me aan moet hobbelen. Maar vaak scheelt het als je een rustig paardje in de bak erbij hebt. Die geen kabouters ziet.
Gister lekker zonder zadel gereden ging harstikke goed. Meneer vind het maar raar dat hij mij zo voelt en als ik dan een beetje uit balans raak gata ie stappen. Dat is opzich al een verbetering want eerst ging hij dan een rodeoshow weggeven.
Maar vandaag weer lekker met zadel. Wil wel wat vaker zonder zadel gaan rijden. Dan kan ik ook is aan mijn evenwicht werken.
Sharon ging goed gister in de binnenbak. Wat een brave Flash toch.
Lindsey en met alief ook alles goed?
Marion van Abel lekker met de kar gereden. Het was dan ook wel super weer he.
Het weer voor vandaag is wel wat wisselvallig. Maar hoop toch op zo'n 10 graden met af en toe zon. Vooral rond een uur of 4 zeg maar.
Marion van Tence jij mag het echte weer nog even vermelden. Want dit is gewoon mijn gevoel.
Dee hoe gaat het met Malvin. Gaat het nog steeds goed met meneer? Jij bent elke keer al weg als ik kom of gaat net weg.
Het zou een warme dag worden en vanavond droog hoorde ik gister, maar Manon ben het helemaal met je eens vanaf 4 uur lekker nog een beetje zon en droog. Vor de andere die er eerder zijn natuurlijk ook droog.
nikkielvis
Geplaatst: 25-02-10 08:47
Ohhh Marion je ik ga ervan uit dat dat een spelfout is.
Want ik heet natuurlijk Marlon
cassandra84
Geplaatst: 25-02-10 08:51
Oh oh sorry let niet altijd op, omdat ik hier op moet letten wie er is anders komt er ......
nikkielvis
Geplaatst: 25-02-10 09:01
Geeft niks hoor. Gebeurd me geregeld en reageer ook nog dus weet wel tegen wie je het heb.
Goedemorgen! Wat een verhaal zo op de vroege ochtend marLon Enne, ik ben wat later, dus het zou leuk zijn als het na vieren ook nog een beetje zonnig is
Oh jarrah, interviews uitwerken.. ik heb dat voor mn werk moeten doen ooit eens... inderdaad woordelijk.. het helpt als ze langzaam praten hahaha
nikkielvis
Geplaatst: 25-02-10 09:31
Dus in het vervolg de mensen langzamer laten praten Lisette.
Angelique jij mag ook mooi weer hoor. Sorry bedoel het niet rot. Maar dit is wat mijn gevoel zegd he. De echte weervrouw moet nog komen.
Redlich
Geplaatst: 25-02-10 09:42
Goedemorgen!
@nikkielvis, Met Malvin gaat het goed. Ik ben nu af en toe een galopje aan het doen met hem. Een half jaar na de blessure moeten we dat ook weer proberen. Als ik met rijden in galop wil aanspringen, gaat Malvin na 4 passen uit zichzelf weer draven. Zo van "Dat mag ik toch niet" Bij de 2x aanspringen gaat er een knop bij hem op. Malvin heeft er dan zo'n zin in. Vervolgen heb ik mijn handen vol aan hem. Hij wordt sterk en blijft als het aan hem ligt lekker doorscheuren. Zijn mond open omdat hij geen neusriem heeft. Lekker drammen dus! Vandaag zijn andere hoofdstel maar weer uit de kast en opnieuw proberen. Wel een goed teken dat hij er zo'n zin in heeft toch? Ja, we lopen elkaar steeds mis. Niet expres hoor!
Goedemorgen(bijna middag) allemaal! Dat zou heel fijn zijn Marlon. Hoe laat ben jij van plan te gaan rijden? Rustig aan Dees, fijn dat jullie weer kunnen beginnen. Van de zomer weer heerlijk naar buiten ?
nikkielvis
Geplaatst: 25-02-10 13:10
Ilvy ik ben er rond 4 uur. Dan ga ik gelijk rijden. Jij ?
Dees fijn dat ie zich dus wel lekker voelt. Kleine tanker.
Weet ik wel dat je dat niet met opzet doet.
nikkielvis
Geplaatst: 25-02-10 13:11
Wat is het hier toch rustig.
Iedereen hard aan het werk ofzo.
Iemand nog een idee voor lekker eten. Niet iets wat 4 uur duurt want als dat opgegeten wordt. Tja dan ben je er best ziek van.
nikkielvis
Geplaatst: 25-02-10 13:12
Hihihi ik bedoel natuurlijk als de hon dhet opeet. want over het algemeen hoor je eten op te eten.