kappers Ik vind de kapper leuk, maar het kost geld en tijd en dus ben ik er maar af en toe te vinden. Het eerste wat ik doe als ik mijn kapsel zat ben is een nieuw verfje er door heen en daarna eventueel pas de kapster.
en Es, meldt je het als je weer naar Shaggy gaat kijken?
Keuring ga ik voor bellen, kan komend weekend zijn of het weekend daarna.... En ben ook met hem naar buiten geweest idd. Alles was een beetje spannend langs de weg maar dan gaat ie even op de rem en uiteindelijk krijg je hem er wel weer langs . Eenmaal op het zandpad keek ie nergens meer van op... Alleen jammer dat ik naderhand een zwerm dazen om me heen had, arme Shaggy zat ook onder. Toen zijn we maar weer omgekeerd. Owwww en hij is bang voor shetlanders .
Ja maar dat komt wel . Hij is in iedergeval niet bang voor verkeer (hopen steen, een omgekeerde bak, sproeiers, shetlanders en een hek met varkens erop zijn wel echt heel eng ). Maar ja ik ga gewoon lekker veel met hem wandelen en dan kan die rustig overal aan wennen! En het is niet heel erg wat ie doet. Je moet hem alleen lichtelijk overtuigen door te lopen . Alleen de hoop stenen was erg lastig, maar daar issie uit eindelijk ook langs gegaan . En dan gaat ie nog zo leuk achterom kijken om te kijken of ze hem niet achter na komen .