Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

johnvt

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:38

En dan nu het weer voor de komende dagen:

Vanavond blijft de bewolking overheersen. Als het vannacht tijdens een opklaring lang genoeg kan afkoelen zou er een enkele mistbank kunnen ontstaan en loopt het kwik terug tot 1-2 graden, in de rest van het land wordt het niet kouder dan 3-4 graden.

Morgen beginnen we de dag met een enkele mistbank en temperaturen van net tot ruim boven nul. Er wordt vanuit het zuiden met geringe snelheid zachte lucht aangevoerd. Gedurende de dag zal de bewolking in het zuidoosten van het land de neiging hebben iets te gaan breken en komt de zon tevoorschijn. Dit laat de temperatuur niet ongemoeid en zal op veel plekken in de dubbele cijfers belanden. Het noordwestelijke deel van het land heeft te maken met frontale bewolking en mogelijk dat er gedurende de avond in het Waddengebied al wat lichte neerslag valt.

Woensdagnacht neemt de bewolking vanuit het westen verder toe. Gedurende de ochtend en middag trekt een regengebied van west naar oost over het land. Pas aan het einde van de middag wordt het droog en klaart het, voornamelijk zuid van de grote rivieren, op. De temperatuur loopt uiteen van 7 graden in het noorden tot 10 graden in het zuiden.

Donderdag overheerst de bewolking, het blijft, op een paar spatjes in het noordoosten na, droog. In de loop van de avond komt er vanuit het zuidwesten een storing aan het gaat het regenen, de wind trekt in de avond aan tot matig over land en krachtig aan zee. Het kwik stijgt naar 9-11 graden.

Daarna wijst alles erop dat het zachte en wisselvallige weer aanhoudt. De kou blijft echter op de loer liggen, in Denemarken wordt het de komende dagen een stuk kouder met overdag temperaturen rond het vriespunt en kans op sneeuw, en er hoeft niet veel te gebeuren of ook wij pakken nog een staartje van het koude winterweer mee.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:40

nou bedankt weer sjonnie pelleboer ik ga slapen doei doei

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:41

madelon31 schreef:
nou bedankt weer sjonnie pelleboer ik ga slapen doei doei

WELTRUSTEN EN SLAAP LEKKER

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:42

Klinkt allemaal wel zinvol, Madje bij Par had ik het dus niet meer gedaan omdat er constant hetzelfde uitkomt en hoe leuk het ook klinkt, na drie keer heb je ook het positieve verhaal wel gehoord hoor Tong uitsteken
Dat Donna gevoeliger is etc. en beter even kan wachten met inrijden is al logisch, de meeste grote slungelige paarden hebben dat toch wel Duivel
JOh kan je alvast stap buitenritjes gaan maken toch Tong uitsteken

Irene wat leuk dat er zoveel uit kwam, misschien vindt ze Moppie wel erg leuk?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:46

johnvt schreef:
En dan nu het weer voor de komende dagen:

Vanavond blijft de bewolking overheersen. Als het vannacht tijdens een opklaring lang genoeg kan afkoelen zou er een enkele mistbank kunnen ontstaan en loopt het kwik terug tot 1-2 graden, in de rest van het land wordt het niet kouder dan 3-4 graden.

Morgen beginnen we de dag met een enkele mistbank en temperaturen van net tot ruim boven nul. Er wordt vanuit het zuiden met geringe snelheid zachte lucht aangevoerd. Gedurende de dag zal de bewolking in het zuidoosten van het land de neiging hebben iets te gaan breken en komt de zon tevoorschijn. Dit laat de temperatuur niet ongemoeid en zal op veel plekken in de dubbele cijfers belanden. Het noordwestelijke deel van het land heeft te maken met frontale bewolking en mogelijk dat er gedurende de avond in het Waddengebied al wat lichte neerslag valt.

Woensdagnacht neemt de bewolking vanuit het westen verder toe. Gedurende de ochtend en middag trekt een regengebied van west naar oost over het land. Pas aan het einde van de middag wordt het droog en klaart het, voornamelijk zuid van de grote rivieren, op. De temperatuur loopt uiteen van 7 graden in het noorden tot 10 graden in het zuiden.

Donderdag overheerst de bewolking, het blijft, op een paar spatjes in het noordoosten na, droog. In de loop van de avond komt er vanuit het zuidwesten een storing aan het gaat het regenen, de wind trekt in de avond aan tot matig over land en krachtig aan zee. Het kwik stijgt naar 9-11 graden.

Daarna wijst alles erop dat het zachte en wisselvallige weer aanhoudt. De kou blijft echter op de loer liggen, in Denemarken wordt het de komende dagen een stuk kouder met overdag temperaturen rond het vriespunt en kans op sneeuw, en er hoeft niet veel te gebeuren of ook wij pakken nog een staartje van het koude winterweer mee.

hey johnnie Rub heb zijn site naar je toegestuurd

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:47

Sil.. super fijn dat je je poesie weer hebt gevonden Haha!
Ireen.. wel leuk dat er heel veel dingen klopte

Aangezien hier niet veel te beleven valt ga ik maar eens naar dromenland.. morgen weer vroeg op stal voor de nerden rit en daarna werken!!

Bedankt voor het lachen allemaal!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:48

Ik wil morgen ook vrij zijn en naar de paardjes!!!
Fallon staat sexy hoor die leren laarzen (ja kat is terecht we gaan het weer over sex hebben)

Nu nog een passend cadeau voor Tamaartje vinden, maar dat lukt vast wel Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:49

Sily schreef:
Ik wil morgen ook vrij zijn en naar de paardjes!!!
Fallon staat sexy hoor die leren laarzen (ja kat is terecht we gaan het weer over sex hebben)

Nu nog een passend cadeau voor Tamaartje vinden, maar dat lukt vast wel Haha!

nou dat wordt dan een sexatribuut haha

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:51

Roel is toch 1 keer per jaar alleen op vakantie he....tsja.....dan heb je toch een substituut nodig he Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:52

hihi,maar we zijn wel allemaal blij dat die kat er weer is hoor

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:53

Sily schreef:
Irene wat leuk dat er zoveel uit kwam, misschien vindt ze Moppie wel erg leuk?

Nouja, echt leuk vindt ze Moppie ook niet echt volgensmij, maar verder heeft ze een hekel aan alle honden geloof ik Haha! Daarom vond ik het wat onwaarschijnlijk.
Later zei ze dat het ook kon zijn dat ze door een hond is gebeten (dat klopt wel), maar dat vind ik iets anders dan een positieve ervaring Lachen

De meeste dingen die ze verder vertelde klopten wel, maar waren voor mij niet echt nieuws. Verder vond ik het wel jammer dat ik niet veel meer weet over haar kreupelheid, maar dat is volgensmij voor iedereen een raadsel!

Ik heb ook al een paar keer eerder een reading gedaan bij anderen, en globaal komt er steeds hetzelfde uit! Dat ze niet van drukke mensen/paarden houdt en dat ze het mennen erg leuk vind.
2 mensen zeiden dat ze een naar verleden heeft en 2 vertelden dat ze geen vervelende ervaringen heeft, maar wel veel kinderen/drukte om zich heen heeft gehad.. dus dat wisselt een beetje Haha!

Het verhaal van een klein jongetje waar Evita een sterke band mee heeft gehad heb ik al een keertje eerder gehoord, de vorige keer bij die vrouw die op stal was.. dat is wel apart!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:58

A wat lief, vita met een klein jongetje....kan het me best voorstellen eigenlijk.

Anita ikke ook hoor, kunnen we weer gewoon leuk en blij zijn Haha!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 22:59

rrrrrrrrrrrrrr

AnitaJoeri

nou ik heb leuke avond gehad,pittige les op Joepi,die voor de gein eens niet bokte,maar dat heeft Amarat weer goed gemaakt.Met 4 beentjes tegelijk de grond af en bolle rug haha,pechavond voor hem,net zolang doorgegaan tot die netjes met hoofdje liep haha

Maar toch blijft het wel leuk he Ireen.En ook wel knap dat ze zoveel vertelt terwijl ze gewoon in stal staat

Sily

Falli schreef:
rrrrrrrrrrrrrr

RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:00

AnitaJoeri schreef:
nou ik heb leuke avond gehad,pittige les op Joepi,die voor de gein eens niet bokte,maar dat heeft Amarat weer goed gemaakt.Met 4 beentjes tegelijk de grond af en bolle rug haha,pechavond voor hem,net zolang doorgegaan tot die netjes met hoofdje liep haha

Baal er toch van dat ik dat nou net gemist heb ggrrr

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:01

niks gemist hoor Syllie,ben blij dat hij geen reading krijgt dan wordt er een hoop over mij gel*ld ben ik bang hihi

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:02

Aniet is gewoon veelste strenk voor al die paarden!!

Sily

Achgosch....heeft die stoute Anita je zo hard laten werken Duivel

Falli

Nu ben ik echt weg.. Toedeloe!

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:03

Bedankt voor het lachen he Fall Knipoog

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:03

doei Falli

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:09

Ga naar mijn vrienden en vriendinnen, ff afsluiten en dan naar bedje toe, truste iedereen

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:10

truste Johnnie

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 23:11

nou het wordt er weer niet gezelliger op hier,iedereen is weg