stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 13:01

AndreaB schreef:
Fijn dat je wedstrijd goed verlopen is! Fijn gevoel is toch het belangrijkste :)

Uitslag is nog niet bekend maar gevoel is héérlijk ik geniet nog even ná

Priszz

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 13:32

Hahah mooii!

@AndreaB, hahaha, ik hoop het wel, maar denk het niet ;). We zullen over 3 weken een tijdje uit de running zijn met het rijden voor twee weekjes, als het allemaal goed gaat :). Maar, dan moet ik eerst nog me winstpunten halen in het dressuur :). Dus binnenkort zien jullie me op Steefje, de super pony door de bak rijden :). Kijken of we als team nou ook echt samen kunnen werken en echt iets zouden kunnen bereiken :). Wie weet, zit er een super dressuur pony in hem verscholen - eerder een spaans rijpaard met z'n spaanse pas :') - haha.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 17:24

AndreaB schreef:
haha niet te hard wapperen met die vlaggetjes dan, want anders kom ik de bank niet rond :P Moet mijn "fans" ook teleurstellen geloof ik, want 6 WP gaat hem in de verste verte niet worden := Met die tactfout mag ik al blij zijn als ik niet gediskwalificeerd wordt :x haha Mijn instructrice had vanmiddag wel een mooie oplossing voor hoe ik dat probleem ga omzeilen, maar dat gaat me wel wat puntjes kosten :o We hebben namelijk ontdekt dat als ik rechtsom op het verkeerde been doe lichtrijden die tactfout ineens verdwijnt :o? *zucht* Waren we maar alvast een maand verder en alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen

Ik heb echt haast met een nieuw zadel, dan kan ik lekker doorgaan en meedoen in april. Vandaag ging mijn lesgeefster naar clinic dus heb ik maar gelongeerd. Ik leen haar zadel eventjes, die ligt wel goed!

Ga je echt op het andere been rijden? Ben benieuwd dan. Spannend voor jullie morgen :D

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 17:45

Oja en ze vitaminestoot gegeven.. Luste hij niet.. Snoepjes erdoor, biks erdoor, slobber erbij.. en na 10 minuten ze neus op trekken en stro eten is hij er toch van gaan eten.. even wennen maar de komende tijd toch nodig.

Gaat er toevallig nog iemand ergens voer halen of naar een ruiterzaak? Ik moet pavo of subli voer hebben maar heb geen auto meer voorlopig ):

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 18:55

Alleen als ze met losrijden die tactfout heeft, anders rijd ik gewoon normaal.

Beetje jammer, starttijden zijn veranderd :( We moeten een half uur eerder, dus betekend dat we ook een half uur eerder op stal weg gaan :O

Ik ben toevallig gisteren geweest om voer te halen en Levien is vanochtend langs gereden xD

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 19:12

Ahhhwwrrgg heb ik weer :D

Hoe vroeg gaan jullie naar stal? Ik moest ook wel is 5 of 6 uur richting stal voor wedstrijden.. en dan een keer zonder handschoenen gereden van de stress.. was het vergeten. Gelukkig mocht ik wel doorrijden! En me jas zelfs een keer vergeten :+ moest ik rondvragen. Dus alles op een stapel leggen of vanacht aanhouden als ik jullie was haha.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:09

Ik denk dat ik 7.45 weg ga en dan 8.00 op stal. Heb ik 3 kwartier de tijd om eventuele schade te herstellen :P Goed punt trouwens die handschoenen!! Weet alleen ff niet meer waar ik die krengen gelaten heb := Niet in mn wedstrijdtasje in ieder geval :o

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:15

Alles ligt hier al bijna klaar.. Handschoenen en haarnetje zitten bij mijn jasje :j
Ben wel moe.. Dus maar vroeg slapen zo

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:44

Haha, ik zorg dat ik erop tijd ben! Heb geregeld dat me ma me brengt :o, nja eigenlijk bood ze het zelf aan :).

Heb net nog even op Steefje gereden, voor het eerst sinds 3 maanden ofz weer gegaloppeerd met hem, en het voelde gewoon weer oud vertrouwd goed eigenlijk :). Alleen wat is ie groot/lomp en sloom vergeleken m'n kleine puppy pony, was wel ff wennen maar moest uiteindelijk alleen maar lachen :) haha.

Maaaaarrr, ik kan eventueel dingetjes meenemen op de fiets -die ik leen van jan- :o haha.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:45

Pris, weet jij de weg met de auto naar Spaland ruiters
Ik heb een vriendin die komt met de auto en was de bedoeling dat zij ook met de fiets verder mee zou gaan, maar als jij de weg weet met de auto, kunnen jullie denk ik beter met de auto met de spullen :j

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 20:50

Meiden succes morgen

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 22:13

Spaland Ruiters is met de auto niet heel moeilijk te vinden.... als je de weg weet dan :P

Ik ga morgen op hoop van zegen maar richting stal zonder handschoentjes. Hoop dat ik ze ergens op stal heb liggen :=

Leuk dat je mee gaat Pris!! Hoop dat het een leuke dag wordt :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 22:22

Neede tot morgen vroeg, mijn ogen vallen dicht. Heb er zin in, volgens mij is het alleen al een leuke dag met elkaar :D

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 22:26

AndreaB schreef:
Spaland Ruiters is met de auto niet heel moeilijk te vinden.... als je de weg weet dan :P

Ik ga morgen op hoop van zegen maar richting stal zonder handschoentjes. Hoop dat ik ze ergens op stal heb liggen :=

Leuk dat je mee gaat Pris!! Hoop dat het een leuke dag wordt :)

Oh goed dat ik het er toch nog over had! Zonder handschoenen mag je niet starten dus hoop dat je ze vind of mag lenen! Ik heb ze ook niet anders had ik het wel even gebracht.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 07:00

Het is best vroeg :+

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 07:24

Goedemorgen :O

Handschoentjes nog niet kunnen vinden, maar mijn gevoel zegt dat ze op stal liggen. Dussehh... fingers crossed :+ Ben bijna klaar om richting stal te vertrekken. Heb vannacht lekker geslapen en vanochtend maar 15 min eerder dan de wekker wakker geworden. Heb ook nog geen last van zenuwen, maar heb voor de zekerheid toch maar die pilletjes in genomen :P

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 07:25

Enneh... je wedstrijdoutfit een jaar in de kast hangen en dan denken dat ie er schoon uitkomt.... werkt niet :+ Haarnetje en plastron zijn ietswat verkleurd, maar goed... zie je toch bijna niet :P

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 07:39

Hmmm, ik weet helaas de weg met de auto niet :(

Ik heb eventueel denk ik nog wel handschoenen, zal zo is ff kijken :). Misschien ook nog wel een haarnetje :). Me plastron ben ik volgends mij kwijt :o

Ik heb het gevoel dat ik naar school moet, omdat ik zo vroeg wakker ben :') haha.

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 08:03

Ah veel succes! Ik ben net wakker ( ja prop het er maar even in alhoewel het nog best vroeg op zondag is :D ). Hoelaat moet de eerste alweer starten?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 08:08

10 uur de eerst.

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 13:33

Mennn wat heb ik een koppijn %) Stoot net echt gigantisch hard mn hoofd tegen de bovenkant van mn kastje := Zie nu nog steeds sterretjes :')

Wedstrijdje ging best lekker! 2 winstpuntjes gereden :) We zijn nu dus officieel B+3 8-) Priss, bedankt voor de super assistentie!! En Bri, bedankt voor je gezelschap :) Vond het erg leuk om zo met zijn allen op pad te zijn +:)+

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 13:48

Jaa ik ook!!! Heb ook echt zin in de volgende. Is erg gezellig geweest zo!! :) Dus jij ook bedankt voor de gezelligheid en pris, jij ook bedankt!!

Jammer dat het bij mij veel minder ging, maar het was een ervaring om wel weer trots op te zijn. Een jaar geleden had ik nooit verwacht dat ik zo makkelijk met haar naar buiten kon en op vreemd terrein kon rijden. Ik weet mijn werkpunten en heb nu 4 weken om daar keihard aan te werken :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 18:20

Hee meiden dat klinkt super. Ww is ook weer thuis jij heeft goed zijn best gedaan

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:45

Graag gedaan! Ik vond het onwijs leuk om mee te gaan! Dus over vier weken, als ik dan niet midden in me examens zit :o wil ik wel weer mee gaan! Ik ga zo even de foto's kijken en eventueel uploaden :)

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 18:48

Is goed

Pris, mag ik ze eerst zien voor je ze in het topic zet? :)