Hahaha christelijke school dus echt niet Is vertaling van Adam en Eva uit het Oude Testament, moest ik vertalen uit het Latijn
Jaa ga altijd op fiets En ga ook uitt.Jezus ik ben nu pas terug van die vieze vergadering, kom ik thuis, ligt er ALWEER een briefje; 'Sophie wij zijn uit eten met Frans' z'n werk, 12 uur terug.'MOOI IS DAT. Die Eltern sind ja altijd weg.
Ehh nou deze zaterdag was ik al vet vroeg terug, half 4 ofzo.Maar meestal 5 uur uit de stad weg, soms ook al om 3 uur, soms pas 7 uur
Ik ga donderdag uit, maar ik moet vrijdag ochtend werken.. Word dus maar een paar uurtjes slaap vrees ik..
whaha.. 1x heb k echt met zo'n kater zitte werken.. en t mooie was dat ze het niet door hadden.. totdat ik een pizza moest klaarmaken haha
Sophiee schreef:Hahaha pizza eten is alleen chill als je uit bent geweest, niet eerst slapen en dan eten Nee, dan moet je kotsen
Muwaha schoonmaken is best leuk Zolang je maar geen kauwgum ofzo moet krabben, beetje dweilen enzo is chill.
jha kijk ik had toen eerst 1 uurtje geslapen en toen door naar me werk dus dan hoef je ook echt gene pizza haha jhaa idd schoonmaken valt best wel mee