Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
.
. Kortom weer een zeer geslaagde dag
!!!!! xan schreef:Ga je lekker socializen met onze bejaarden ????
.
?
haha

LIQUITA schreef:Zo...weer lekker thuis.
Wat een geweldige dag weer!!! Vanmorgen eerst lekker geld uitgegeven in t' Twiske winkeltje...wat heb ik ook al weer allemaal gekocht...Mountain horse rijlaarzen, Witte BR event dekje, Bruine Eurostar rijbroek en een emmer paardensnoepjes.
Daarna geklust op de manege...het was geweldig om al die mensen lekker aan het werk te zien. Tussen door nog foto's gemaakt van kinderfeestjes en deze uitgeprint en een ruiter-certificaat van gemaakt (erg leuk).
De dag werd afgesloten door een heerlijke BBQ. Kortom weer een zeer geslaagde dag
!!!!!

LIQUITA schreef:xan schreef:Ga je lekker socializen met onze bejaarden ????
Daar is toch niks mis mee.
Hackie schreef:Wat hebben we allemaal geklust LIQUITA?
Ik moet ook weer shoppen, eerst maar beginnnen met werkenhaha
. 
) xan schreef:NEE, ik bedoelde het ook positief![]()
. Hackie schreef:Ah, wel veel, en goed
Het zag er ook altijd een beetje rommelig uit (en soms zelfs gevaarlijk)

LIQUITA schreef:Hackie schreef:Ah, wel veel, en goed
Het zag er ook altijd een beetje rommelig uit (en soms zelfs gevaarlijk)
Nu moet het nog zo blijven...

xan schreef:Nu zie ik tegen (bijna) iedereen "tot dinsdag"
Maar ik zie een aantal van jullie natuurlijk morgenmiddag bij mij thuis voor de cursus "bokt en hoe nu verder....."![]()
Weten jullie nog waar jullie moeten zijn ??????![]()
![]()

LIQUITA schreef:xan schreef:Nu zie ik tegen (bijna) iedereen "tot dinsdag"
Maar ik zie een aantal van jullie natuurlijk morgenmiddag bij mij thuis voor de cursus "bokt en hoe nu verder....."![]()
Weten jullie nog waar jullie moeten zijn ??????![]()
![]()
Oja, das waar ook...wie komen er eigenlijk allemaal? En nee, ik weet niet waar ik moet zijn, hihi. En hoelaat was het ook al weer?

ATE schreef:hallooooooooootjes
ATE schreef:hallooooooooootjes

LIQUITA schreef:Maareh....Tytje en ATE gaan jullie nou ook nog naar Xan? Winnitou kon niet, toch?