Jeej heb weer is een sprongetje gemaakt met twis voor twis was het de eerste keer naar dr blessure en voor mij ook lang geleden, zijn niet hoog gegaan maar lol hadden we
Jakkie ik baaal. Me les ging echt knudde! Ik weet niet wat Dixie had maar zo vervelend is ze nog noooooit geweest. Misschien dat ik te vroeg al te veel van dr wilde ofzo, maar naar mijn idee wilde ik gewoon wat ik altijd wil. De tweede helft wilde ik dus echt proberen die ontspanning erin te krijgen, dus heb ik veel halsstrekken tussendoor gedaan zodat ze echt even goed ging ontspannen. Ging dus wel beter 2e helft. Ze was alleen totaaaaal niet aan me been, maar ze was ten minste meer ontspannen. Ik lag er de eerste helft bijna af namelijk zo belachelijk deed ze. Volgende week beter hoop ik!
Wij hebben net lekker ontbeten met kado'tjes Ik heb t nieuwste seizoen van CSI gehad nu kom ik de vakantie wel door, haha! Nu omkleden en dan zo naar opa & oma toe! Hele dag daar met de familie gezellig kerst vieren!
Fijne kerst allemaal! Ik ga zo even ontbijten, dan de voice kijken (al weet ik door hier al wie eruit is, sowieso 1) en vnaaf moet ik werken. Wordt wss lekker druk....
Fijne kerst allemaal! Bij mij op me werk was er niet veel te doen gisteren, we zijn om half 4 dichtgegaan ipv 6 uur en om half 5 was ik alweer lekker thuis