ach, kunnen jullie over een klein jaartje met zn tweetjes boos/chagrijnig zijn omdat contra niet lukt hebben jullie iig een lotgenoot
Kendera
Geplaatst: 15-12-11 09:24
Sorry jongens, ons team is alweer druk aan de slag... dus ik kom weer even spammen!!
De AD oliebollen test is niet meer nodig, we zijn eruit…de lekkerste oliebollen worden gebakken bij… Roparun Team 029!!
Op 22 december zullen we oliebollen verkopen om zoveel mogelijk geld binnen te halen. Voor de speciale prijs van €5,- per 8 stuks kan je op de 22 december in de gang voor het bedrijfsrestaurant van Woonplus een heerlijke zelfgemaakt oliebol nuttigen.
Om inzicht te krijgen hoeveel oliebollen er ongeveer gemaakt moeten worden kan je je inschrijven voor het aantal oliebollen dat jij wilt.
Inschrijven kan door middel van het bestelformulier, graag je bestelling doorgeven vóór 21 december. (kan via de email of dit bericht! ) Op 22 december kunnen jullie vanaf 11.00 uur de oliebollen ophalen en/of kopen
Alvast bedankt voor je steun! Roparun Team 029
Kendera
Geplaatst: 15-12-11 16:20
Oooohja, en de lootjes!!!
Lieve vrienden en familie,
De voorbereiding voor de roparun 2012 is weer in volle gang! Team 029 start voor de 3e keer vanuit Parijs, en we hebben er onwijs veel zin in!
"Leven toevoegen aan de dagen, waar geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven" wie krijgt er geen kippenvel van?
We verkopen 22 december lekkere oliebollen (mail me even als je interesse hebt), er zit een spinningmarathon in de planning en hopelijk ook een groot dansfeest.. En natuurlijk...zijn er de loten! Onze lotenboekjes zijn weer uitgereikt en ons is gevraagd er zoveel mogelijk te verkopen voor dit goede doel.
De lootjes kosten €2,50 per stuk. Wie maakt ons los?
Wil je de goede doelen zien welke dit jaar door de roparun gesteund worden? Kijk even op de website!
Alvast heeeeel erg bedankt voor jullie support!
Groetjes, Vanessa & de rest van de teamleden van 029!
Hoe bevalt het moederschap? Slaapt die kleine goed door? Foto's? En hoe heb je de bevalling ervaren?
sheilaila
Geplaatst: 15-12-11 17:26
Veer, owja dat zou ik nog even vertellen. haha. Nou het moederschap bevalt erg goed. Nayomi doet het goed. We merken dat nu de stress van de laatste weken een beetje voorbij is dat Nayomi ook weer rustiger wordt gelukkig. Die kleine krijgt toch veel mee merk je dan. De laatste nachten slaapt ze goed. Van ongeveer 22.00 tot 06.00 dus ik hoop dat het doorzet.
M'n bevalling deed zeer maar dat hoort erbij he. om 17.15 had ik mn eerste wee. de verloskundige kwam om 7 uur en toen had ik 1 cm ontsluiting. om 11 uur kwam ze weer terug en toen had ik 4 cm. Toen mochten we naar het ziekenhuis. Daar lekker onder de douch gaan staan. Om half 1 had ik persdrang dus heb Armand gevraagd of hij de zuster wou halen. hihi ik zeg anders ligt het straks hier op de grond. toen had ik 6 cm dus dat viel me tegen omdat ik het idee had dat het er al bijna was. Mijn vliezen zijn gebroken en in 25 minuten had ik 10 cm dus dat viel mee. Dat was wel het zwaarste deel. Daarna mocht ik gaan persen en om 02.05 is ze geboren. Met behulp van een knip. En ik geloofde het nooit maar als het op je buik ligt ben je veel van de pijn weer vergeten. Niet alles natuurlijk. haha. Maar het is het dubbel en dwars waard.
Nou geen hororverhaal. haha. ik zou het zo nog een keer doen. over een jaar of 2. haha
Leuk Melis! Spannend! dus dat word nog geen L1 starten! Kun je ook zien hoeveelste je nu staat? Of maakt dat niet uit in aanloop naar de finale? Maareh.. dan kan je ook niet meedoen in Naaldwijk.. zijn we geen concurrenten
Nee nog 1 xtje B dan maar... Ag, wel mooi om in te komen voor t nieuwe seizoen... Ik heb geen idee of dat wat uitmaakt eigenlijk... Was in ieder geval de laatste die erbij zat... Nope, maarja, stond reserve en heb nog niks gehoord, dus dat kon waarschijnlijk toch al niet...
Freule staat nu ook bij ons op stal Ging niet heel goed in de opfok, dus heb ik besloten om haar naar mij toe te halen. Nu staan mijn dames tegenover elkaar, Ideaal!!
Heel goed kel! Ja het ergste is nu wel voorbij. Alleen met feestjes enz. is het nog moeilijk denk maar dat went ook vanzelf. Ben echt trots op je! Leuk dat freule ook bij ons staat. Als ik er weer ben ga ik ff spieken.
Leuk dat Freule nu ook bij ons op stal staat! Wel jammer dat ze het niet naar d'r zin had bij Verboon. Super dat het stoppen met roken zo goed gaat Kel! Melis succes met de finale op 15 januari!
Het is in het gelredome (arnhem) en ze zijn 60,50 per stuk
__Melis__
Geplaatst: 19-12-11 12:02
Cliché doet tegenwoordig aan ochtengymnastiek. Uitgebreide rek en strekoefeningen. Sinds vrijdag heeft hij ook een leerling hierin, Freule van Tessa...
First meeting:
Vooraf wat theorie doornemen
Freule haar eerste poging
Toen een praktijklesje van Cliché, op 1 been balanceren
proberen te vliegen (lukt hem nog steeds niet hoe hard hij ook traint.)
Even goed de achterbenen strekken
Als je dan helemaal los bent begint het echte werk...
zweven...
en de handstand! Op de achtergrond Freule haar poging.
Nog even heel blij naar de camera kijken
En dan heel trots zijn op je prestaties van vandaag