Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 07:44

Vamos is braaf in stap en draf sas, galop wil hij nog wel eens flink klieren. Heb er al menigeen na een mooie handstand vanaf zien gaan!

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 14:02

Dat klinkt bekend, Antoinette! Zolang ik Kaya bezig kan houden en d'r aandacht heb, is het goed, maar ze ziet zo wat anders en is afgeleid. Volgzaam is ze absoluut niet, iedereen is leuk en aardig en wie weet hebben ze iets te eten of kan je een aai krijgen. Kaya houdt zichzelf heel goed bezig.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-15 11:49

Puk die volgt mij ook overal waar ik ga :'). Dat is praktisch mn schaduw. Beau die wil bij iedereen hoi gaan zeggen.... Meestal als ik fluit komt ze wel weer mee, alleen als andere honden heeeeeel leuk zijn dan wil ze nog wel is blijven plakken en moet ik dr echt gaan halen :'). Nu elke keer als ik fluit en ze komt dan beloon ik dr en geef ik een koekje :P. Misschien gaat ze het dan ook nog is doen als ze iets interessanters ziet dan mij :+.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-15 21:23

Echo, echo, echo.....

Het is stil hier!
Kleine update van mijn kant: zit nog te twijfelen over meedoen wedstrijd. Wil ergens best wel, maar moet het voor mezelf leuk houden momenteel en de lat niet te hoog leggen.... Bang dat ik dat wel ga doen :(....
En tja, dan ook nog de paard keuze. Heb een lange lijst van niet en grote twijfels over mijn lijstje wel/mogelijk/misschien.....
Maar, als ik mee ga doen, komt er dan nog iemand supporteren????? Laatste vrijdag november

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-15 08:55

De 27ste heb ik nog niks staan geloof ik..... Als iemand daarna (of ervoor) nog zin heeft om wat te ondernemen kom ik ook nog wel ff aanmoedigen hoor ;).

Wedstrijd is altijd wel leuk inderdaad, en gewoon genieten! Ken het principe van de lat te hoog leggen, en daarbij hele zenuwen hebben voor de wedstrijd. Maar probeer nu ook echt te focussen op ontspanning en plezier en gewoon blij zijn met de dingetjes die goed gaan!

En Antoinet, ga jij ook mee doen met je nieuwe aanwinst? Of wordt dat nog wat te vroeg?

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 15:43

Gewoon voor de lol gaan, milou. Niets geen lat. Elk punt is mooi meegenomen. En paard kiezen waar je paar weken op wil rijden. Kan je paar weken genieten van leuk paard. Ik heb qua werk nog geen duidelijkheid waarneer we definitief op 2 lokaties gaan werken en wat dus rooster wordt.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 20:05

Wat Wen zegt, gewoon voor de lol gaan als je wil, het is zowieso voor de lol toch..

Ik doe zowieso niet mee, ben ten eerste in Parijs en ten tweede hou ik niet van wedstrijden tenzij er een goede kans op progressie is. Wat jij met wedstrijden met Shaggy hebt bereikt is super, zoiets zou ik mischien wel zitten, maar dan is tijd ook weer mijn grootste vijand. Gijs en onze bijrijdster doen wel mee maar dan tegen elkaar omdat het anders 'niet eerlijk is'.

Ik zit sinds donderdag in Wenen en mag vrijdag EINDELIJK weer naar huis.... pffffffffffff

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-15 22:10

En ik ben in Engeland. Lekker weekje op vakantie!

Nog even Antoinette en dan weer lekker naar huis.

Wedstrijden deed ik juist altijd op paarden waar niemand op ging. Gewoon voor de lol :)

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-15 01:00

Anouk is al wel gekozen, niet inrijden dus.... Maar alsnog leuk!
Baalde vanavond wel dat ik deze keer niet op adje mag. Heb zo lekker gereden!!!! Ok, hij had me één keer tuk, maar verder heeft hij zijn benen uit zijn lijf gelopen, zo hard heeft hij gewerkt!!!!! Dit was een pak beter dan de laatste keer binnen op adje, gelukkig maar, want dat was echt drama! Maar ja, had en heb ook het gevoel even de hele wereld aan te kunnen :D!!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-15 08:24

Antoinet, met jou baan is het inderdaad lastig om een lekker trainingsschema op te pakken. Dat lijkt me wel is lastig, wel fijn dat je een paard kan delen en dat de andere partij er ook tijd in investeert ;). Ik doe momenteel in mn eentje twee paarden, ook lekker druk :=. Wedstrijden zijn inderdaad leuk zolang je maar bedenkt dat het de vorm van de dag is, en natuurlijk het is leuk als je progressie ziet en puntjes pakt. Maar soms pak ik m wel is op met wedstrijd en voel ik al o dit gaat m niet worden :'). En dan is het gewoon lol met je knol en zo goed mogelijk zien te rijden voor hoe het op dat moment is.

Maar bijna iedereen dus foetsie met wedstrijd :P.

Ik ga hopelijk zondag Shaggy eindelijk scheren, hij zit nu zo dicht in zn vacht dat ie elke keer met rijden zeiknat is. Hoop dat ie ook weer wat voorwaartser wordt als zn vacht eraf is. Want nu merk ik dat ie ook al snel lui voor mn been wordt. Mis gewoon net dat stukje impuls. Als het echt koud is merk ik wel dat ie beter is, dus hopelijk scheelt het als het haar eraf is! Dan kan ik misschien ook weer naar wedstrijd toe werken. Wijken wordt momenteel wel steeds beter, een van onze punten waar we altijd veel punten laten liggen. Dus als dat goed gaat en de afwerking van de proeven is netjes dan moeten we al aardig eind komen.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 10:18

Het is dus toch Anouk geworden Milou? Volgende keer weer gewoon lekker op Adje :)

Ga je zelf scheren Es?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-15 10:35

Ik hoop dat Sab tijd heeft om het te doen :P. Die doet het stuk netter en is met een half uur klaar. Als ik het zelf ga doen dan ben ik stuk langer bezig en vooral de benen vind ik altijd erg lastig :'). Maar als Sab niet kan overweeg ik toch echt om het zelf te doen dit weekend, het is echt dramatisch met rijden zo'n dikke vacht!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-15 16:37

Jup, Anouk it is!
Vandaag Avalon het vuur uit zijn hoeven laten lopen. Ik vond het niet leuk dat ik op Avalon zat, maar heb echt heerlijk gereden!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-15 19:57

Wat is Mazz toch een heerlijk paard! Vandaag heeft hij weer iemand en paard gecoacht op het strand!!!!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-15 10:37

Leuk, Noukje. Dat wordt in elk geval lekker rijden de komende weken. Ik kan misschien ook wel even komen kijken met de wedstrijd. Zal het in elk geval in m'n agenda zetten.

Zo, terug uit Engeland. Wat gaat zo'n week snel...

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-15 09:11

Zag leuke foto's voorbij komen van Engeland! Jij hebt je match wel gevonden geloof ik ;). Kunnen allebei mooie gekke bekken trekken :P. Zat het weer nog een beetje mee? En wat hebben jullie allemaal gedaan/bezocht?

Knappe Mazzel, heerlijk he zo'n braaf paard! Ik kon dat met Shaggy ook altijd. Parkeer m dr maar achter en alles komt goed mentaliteit :D.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 16:44

Ik voel me zo bevoorrecht dat ik met hem op pad kan en mag!
O, wil je het zwinnetje in? Blijf maar achter of bij mazzel, haha!!!
En ach, hij blijft af en toe eigenwijs, maar dat is zo leuk aan hem!!!!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-15 08:15

Volgens mij hebben Shaggy en Mazzel een beetje hetzelfde karakter :P.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-15 23:23

Het weer was prima hoor! Beetje mistig, maar goede temperatuur en vooral droog haha.

We zijn met de boot gegaan, dus hebben daar twee nachten op geslapen (heen en terug ;)). Verder een dagje Newcastle, een waterval bezocht, beetje door de omgeving getourd met de auto, minigolf gespeeld, naar een soort sealife, het strand, een of ander fort en Hadrian's Wall en nog naar een hal waar je 400 games kon doen. Van heel lang geleden (Pong en Pacman etc.) tot nieuwe spellen. Was ook wel cool! Al met al een beetje te snel gegaan haha. Lijkt alweer lang geleden ook haha.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-15 00:48

Ik mag de wedstrijd met me, myself and I strijden :')! Wel een vroegere voor mij dit keer, 19.00u

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-15 08:04

Klinkt leuk Sas! Nog last van zeebenen gehad :P. Kan me die keer nog herinneren dat ik met jou naar new castle ging en we echt alle kanten op slingerde :').

Hahahaha nou dan is die oranje rozet en de beker alvast binnen Milou :P.

Ik heb zaterdag weer is een keer wedstrijd. Ben benieuwd hoe we het gaan doen! Shaggy is momenteel erg wisselend, wijken gaat wel weer een stuk beter. Alleen hij blijft links vasthouden en is zo lastig om hem rechts ook aan te laten nemen. Maar volgens mijn stalgenootjes zag het er wel goed uit, al voelde het niet helemaal zo :'). Maar dat heb ik altijd al gehad.... Enige die me door dat punt heen kreeg was C.harles van B.elle. Hopelijk kan ik daar binnenkort ook weer bij lessen want die heeft me de vorige keer ook enorm geholpen. Hij is alleen beetje duur met les :=.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 00:04

Natuurlijk geheel tegen alle verwachtingen in eerste en laatste geworden 8)7!
Winstpunt gehaald met 213 punten!
Ach en die super adje, eerste en tweede in f5!!!! Hij wordt nog populair voor de wedstrijd, haha! Toppown <3

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-15 09:24

Gefeliciteerd met je winstpunt! Volgende keer weer op Adje :P?

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 19:52

Haha ja grote verrassing Milou. Maar het was dus wel leuk op Noukje?

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 20:28

Heel onverwacht hè, haha!

Het was zeker leuk! Kon zelfs na proefje nog lachen:
Afbeelding

Adje is wel grote kanshebber weer voor april!