Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat is praktisch mn schaduw. Beau die wil bij iedereen hoi gaan zeggen.... Meestal als ik fluit komt ze wel weer mee, alleen als andere honden heeeeeel leuk zijn dan wil ze nog wel is blijven plakken en moet ik dr echt gaan halen
. Nu elke keer als ik fluit en ze komt dan beloon ik dr en geef ik een koekje
. Misschien gaat ze het dan ook nog is doen als ze iets interessanters ziet dan mij
.
....
.
!!!!
. Ik doe momenteel in mn eentje twee paarden, ook lekker druk
. Wedstrijden zijn inderdaad leuk zolang je maar bedenkt dat het de vorm van de dag is, en natuurlijk het is leuk als je progressie ziet en puntjes pakt. Maar soms pak ik m wel is op met wedstrijd en voel ik al o dit gaat m niet worden
. En dan is het gewoon lol met je knol en zo goed mogelijk zien te rijden voor hoe het op dat moment is.
.
. Die doet het stuk netter en is met een half uur klaar. Als ik het zelf ga doen dan ben ik stuk langer bezig en vooral de benen vind ik altijd erg lastig
. Maar als Sab niet kan overweeg ik toch echt om het zelf te doen dit weekend, het is echt dramatisch met rijden zo'n dikke vacht!
. Kunnen allebei mooie gekke bekken trekken
. Zat het weer nog een beetje mee? En wat hebben jullie allemaal gedaan/bezocht?
.
.
). Verder een dagje Newcastle, een waterval bezocht, beetje door de omgeving getourd met de auto, minigolf gespeeld, naar een soort sealife, het strand, een of ander fort en Hadrian's Wall en nog naar een hal waar je 400 games kon doen. Van heel lang geleden (Pong en Pacman etc.) tot nieuwe spellen. Was ook wel cool! Al met al een beetje te snel gegaan haha. Lijkt alweer lang geleden ook haha.
! Wel een vroegere voor mij dit keer, 19.00u
. Kan me die keer nog herinneren dat ik met jou naar new castle ging en we echt alle kanten op slingerde
.
.
. Maar dat heb ik altijd al gehad.... Enige die me door dat punt heen kreeg was C.harles van B.elle. Hopelijk kan ik daar binnenkort ook weer bij lessen want die heeft me de vorige keer ook enorm geholpen. Hij is alleen beetje duur met les
.
!
?