ja...ik hoorde het vanmiddag ook al. Voor mij hoeft het nu ook niet meer hoor. Maar helaas doen we er niks tegen .
ATE schreef:winnitou schreef:leuke man van 300 miljoen Atewaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr op rtl 4
LIQUITA schreef:Ik kijk nu ook wel uit naar beter weer, kunnen we weer gezellig picknicken op de manege.ja lijkt me ook weer gezellie
LIQUITA schreef:ATE schreef:kan me voorstellen hahahahhahhahaMisschien kan zij ons dan straks mee nemen naar de Canarische eilanden wel verder weg hoor
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Misschien kan zij ons dan straks mee nemen naar de Canarische eilanden wel verder weg hoorach ben al blij met kootwijk hoor hahahahhaaahahaha
ATE schreef:ate heeft trouwens nieuwe buurman bounce staat nu naast hem wat een schatje is datJa, ik hoorde het vanmiddag.
LIQUITA schreef:Heej daar is Winni weer.moest nog even de voetbalstickers van Rowan in zijn album plakken, had ik hem beloofd. Ja en beloofte maakt schuld
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Heej daar is Winni weer.moest nog even de voetbalstickers van Rowan in zijn album plakken, had ik hem beloofd. Ja en beloofte maakt schuldJaja...dat is waar .
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Heej daar is Winni weer.moest nog even de voetbalstickers van Rowan in zijn album plakken, had ik hem beloofd. Ja en beloofte maakt schuld1x is wel genoeg.
winnitou schreef:LIQUITA schreef:Heej daar is Winni weer.moest nog even de voetbalstickers van Rowan in zijn album plakken, had ik hem beloofd. Ja en beloofte maakt schuldja das waar
ATE schreef:geloof dat de mensen die langs bliksum moeten niet erg blij er mee zijnwaar staat bliksem nu
winnitou schreef:ATE schreef:geloof dat de mensen die langs bliksum moeten niet erg blij er mee zijnwaar staat bliksem nuin de stal van bounce
LIQUITA schreef:winnitou schreef:moest nog even de voetbalstickers van Rowan in zijn album plakken, had ik hem beloofd. Ja en beloofte maakt schuld1x is wel genoeg.dat ding bleef hangen
ATE schreef:winnitou schreef:waar staat bliksem nuin de stal van bouncewaar stond bounce (ken ik die)
ATE schreef:had jij ook vertraging liquita met je berichtje haahahaahhaJa inderdaad, klikte daarom nog een keer en toen stond het er dubbel.