Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
StillAngel schreef:_Lisanne schreef:Hmm nee dat vind ik niet prima.Wat dat betreft ben ik wel n zeikerd hoor, als ik slaag met allemaal 6'en zou ik dat nog niet goed vinden
. Slaat helemaal nergens op, maar das gewoon voor mijn gevoel.
Ik wil gewoon graag hele hoge cijfers halen zonder er al te veel voor te doen
Wie wil dat niet ?

. Het paste sowieso niet zo geweldig bij elkaar allemaal hihi. Koos z'n dekjes hebben lastige kleuren haha. Maar ik rij eigenlijk altijd met die pet, vind ik wel makkelijk
_Lisanne schreef:Mijn ouders wilden het nooit en achteraf ben ik daar wel blij mee.
Zou het wel leuk vinden n eigen paardje, maar het kost zoveel tijd en ik weet niet of ik die tijd wel heb. En als ik die tijd heb, weet ik niet of ik het er voor over heb, om elke dag minimaal 3 uur bij dat paard te zitten. Dan zou ik voor n stal moeten gaan waar ze buiten gezet worden, dat zou voor mij dan eigenlijk de enige oplossing zijn.

& Lisanne, idd leuk voor ze!
Wow super leuk zeg, je eigen pony ! Heb je al een beetje je 'eisen' op een rijtje gezet?

Komt nog wel!
(weet dat ik snel ben maar dan kom ik er misschien sneller over heen) vakantiegevoel komt vanzelf wel
Bv. met dit weer! Nog beterschap!! 
ik kijk straks wel even op de vorige pagina's
Stom dat Koos niet goed loopt, maar ja je hebt ups en downs met paarden
Als je er over wil praten kan dat altijd, had je volgens mij nog niet op MSN?
*dikke knuffel.