Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:35

kwestie van mailen Pres haha
Ik vind Daisy een schatje, Lennox is ook wel blij met haar volgens mij, en dat is toch wel belangrijkste :-)

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:35

komst goed uit (keep on dreaming)

ga ik nu zekers doen :D

Chiron_

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:37

de mensen die morgen even komen kijken hier hebben een hoop bij telezen!!
DOeiDOei

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:44

Binar schreef:
Ik vind Daisy een schatje, Lennox is ook wel blij met haar volgens mij, en dat is toch wel belangrijkste :-)

nouja vind het ook wel belangrijk dat ik haar ook aardig vind :P
maar dat is gelukkig zo dus een mooie combi :)
voor de oplettende kijker is ze vandaag weer geweest (L)

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:46

Binar schreef:

nouja ik vind dat je in een advertentie jezelf kan profileren ( is het wel de juiste term :Y)
maar dat doettie hier niet.
en dan vind ik irritant :P hahahah dus reageer ik niet ;)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:48

Nounou...stelletje kletskousen! Je les ging wel goed Pres! Ik heb stiekum gekeken! Marjo is wel diepvries nu, die zat te filmen in een hoekje.
Warenko in de bak gestapt vandaag, Jetje erop. Het was wel wat zwaar voor hem, maar hij deed heel goed zijn best. Natuurlijk ook wel een beetje ondeugend, maar ja.....dat hoort erbij met Warenko. Moet ie achterwaarts (kan ie gewoon op zithulp) Gaat ie pootje geven :D En als toegift dan toch maar achterwaarts...helemaal schuin! Johnny, wat zit er in dat drinkwater???
Daarna los met zijn grote vriend Moskai, die helemaal blij was hem te zien. Samen lekker gek doen, maar eerst rollen.....En Uniek deed ook mee, maar die ontsnapte uit de paddock om gras te snoepen. En dan in je schone stalletje lekker een bak slobber naar binnen werken en aan de neus smeren en aan de deur en de muur en waar het maar kan! ZOOOOOOO LEKKER!!! :9

AnitaJoeri

die Micky hihi

Binar

of je zet er weinig in en lokt zo de aandacht van paardenmeisjes
(ik kwam hem bij toeval tegen...ben NIET op zoek) ;)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 21:50

:+: LIEF BERICHT :+:

Ik krijg op mijn werk niet echt een Kerstpakket .......Belt mijn lieve vriendin Marion met de mededeling dat ik een Kerstpakket krijg....van haar!
Lieve Marion, ik vind je tof, hartstikke bedankt en een dikke ZOEN :*

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:00

Ik had ooit een man laten komen die een bijrijdpaard zocht......we stonden nog bij Marc en hij had alleen nog het kleine bakje. Komt er een keurig manneke binnen.....met een eau de toiletgeur van hier tot Tokio.Hij vond Warenko wel wat klein.....maar goed, hij erop. Warenko dacht: Ik ben NIET klein! En zette zijn kop erop en deed zijn rondjes met opgeheven hoofd. Ik dacht...ik laat die man even en ga mijn stal doen, ik kon vanuit mijn stalraam de boel in de gaten houden. Die man kreeg een steeds roder hoofd. :D
Na een tijdje had hij Renkie uitgeprobeerd (meer andersom). Zegt die man: Hij is wel wat moeilijk naar beneden te rijden, hè?.......
Je begrijpt...ik had zowat een tenalady nodig...en de meiden op stal ook. _O-
Het was echt een aardige man, maar ja....meer een wat nette-dure-manege-type. Op zoek naar een keurig, correct peerd. We hebben hem nog wel eens nagedaan op stal, toedertijd. Warenko kon het niet waarderen......

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 22:16

Jetta schreef:
Ik had ooit een man laten komen die een bijrijdpaard zocht......we stonden nog bij Marc en hij had alleen nog het kleine bakje. Komt er een keurig manneke binnen.....met een eau de toiletgeur van hier tot Tokio.Hij vond Warenko wel wat klein.....maar goed, hij erop. Warenko dacht: Ik ben NIET klein! En zette zijn kop erop en deed zijn rondjes met opgeheven hoofd. Ik dacht...ik laat die man even en ga mijn stal doen, ik kon vanuit mijn stalraam de boel in de gaten houden. Die man kreeg een steeds roder hoofd. :D
Na een tijdje had hij Renkie uitgeprobeerd (meer andersom). Zegt die man: Hij is wel wat moeilijk naar beneden te rijden, hè?.......
Je begrijpt...ik had zowat een tenalady nodig...en de meiden op stal ook. _O-
Het was echt een aardige man, maar ja....meer een wat nette-dure-manege-type. Op zoek naar een keurig, correct peerd. We hebben hem nog wel eens nagedaan op stal, toedertijd. Warenko kon het niet waarderen......

hahha ik zie Renk echt al gaan (of niet haha)
En lief dat je een kerstpakket krijgt van Marion

wat is t ineens weer rustig hiero, ik denk dat ik ook maar eens mijn mandje ga opzoeken :Z

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 22:45

Zodan wat een bijlees werk allemaal, ben er helemaal moe van geworden en Jet ik hoor van je over aanstaande vrijdag. Ja Johnnie met de tractorennnnnnnnnnn naar rotje knorrie voor wat zand

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 22:52

Wie gaat er mee om het op te scheppen, nee niet allemaal tegelijk, er kan er maar een meerijden in mijn tractor en ja met verwarming en muziek

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:21

Jetta schreef:
Nounou...stelletje kletskousen! Je les ging wel goed Pres! Ik heb stiekum gekeken! Marjo is wel diepvries nu, die zat te filmen in een hoekje.
Warenko in de bak gestapt vandaag, Jetje erop. Het was wel wat zwaar voor hem, maar hij deed heel goed zijn best. Natuurlijk ook wel een beetje ondeugend, maar ja.....dat hoort erbij met Warenko. Moet ie achterwaarts (kan ie gewoon op zithulp) Gaat ie pootje geven :D En als toegift dan toch maar achterwaarts...helemaal schuin! Johnny, wat zit er in dat drinkwater???
Daarna los met zijn grote vriend Moskai, die helemaal blij was hem te zien. Samen lekker gek doen, maar eerst rollen.....En Uniek deed ook mee, maar die ontsnapte uit de paddock om gras te snoepen. En dan in je schone stalletje lekker een bak slobber naar binnen werken en aan de neus smeren en aan de deur en de muur en waar het maar kan! ZOOOOOOO LEKKER!!! :9

dankje dankje.

vind hem wat tammetjes maar ja mag nog wel , maar moet nog wel duidelijk wat meer oefenen.
het is me wel meegevallen de beelden , had het rotter verwacht hihi

ja die bokkies gingen lekker uit hun dak daar in de paddock :P mekreeeeeeeeeeeeeetje :P

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:23

Binar schreef:
of je zet er weinig in en lokt zo de aandacht van paardenmeisjes
(ik kwam hem bij toeval tegen...ben NIET op zoek) ;)

nouwwww dit paardenmeisje vind het weinig aanlokkelijk :P hahahah

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:25

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 23:48

hahahahaha dat liedje!!!!

maar goed ziet er erg goed uit pres! maar dat wist ik al :P

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 00:02

dat liedje is erg he :P
hahahahhaha
dankje dankje :D
ik wil slapen maar ben nog niet moe :(
dalijk maar een lekkere hete douche nemen .. misschien dat dat hept.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 07:01

Jetta schreef:

Ha ha,we hebben in een deuk gelegen op stal...al vanaf het moment dat we hem binnen zagen komen,het was een soort van dressuur miepje in heren kleding _/-\o_

Maar daarna kreeg je toch nog een verzorgster....of was het ervoor....toen is Renk omgedoopt tot Paalpaard.... :+

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:27

guten morgen.
het is hier nu nog -2.brrrrrrrrrrrrrrrr
Gelukkig heeft Joepi 's nachts een extra dekentje,die ouwe staat tenslotte ook in een buitenstal.
Aiko lijkt het total niet te deren.

Straks trailler,hanger en koets opruimen,staat nog allemaal op mijn erf,we hadden gister geen zin om het nog op te ruimen.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 09:30

morning!!
Hier ook koud, geen idee hoe hard t heeft gevroren maar moest wel flink krabben....brrrrr koud!!!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 10:51

heb er niets van mee gekregen. Hoorde wel dat het - 5 zou worden. Ben helaas niet naar buiten gegaan om te voelen of dat echt zo was:P

vanavond denk ik nog even eenm rondje hobbelen op mn baby:)

werkse allemaaaaal

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:06

ja is zeker koud ... brrrrrrrrr flink gevroren volgens mij ! .. 1 voordeel hoefde niet door de blub vanmorgen met de peerden haha :D :+ alleen weer nadeel water vullen was iets lastiger met een bevroren sloot :+ haha

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:06

mooie paddockies hoor :D

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-09 11:26

Zondebokje schreef:
mooie paddockies hoor :D

t is er maar 1 hoor
De andere 3 volgend eind deze maand :-)