Aaaaaaahhhhh
ik heb zoietsssss geweldig erg mee gemaaakt!! Omgggg!!
Nouu kirsten wou vandaag gaan boksen, maar dat ging niet door bla bla.. Dus ik ga fitnissen, eerst effe fietsen, rennen, en daarna beenspieren. Dussss ik ben net van het beenspierapparaat af en ............................. toeennnnn
omg
... kwam er dé en echt déeeee hottiest boyyy naar me toe gelopen en gaaaat met moi praten!!
! En als ik het over mooi heb , dan is het echt
. En weet je,.. hij had een beetje het uiterlijk van kirsten's vriendje, kan je nagaan hoe lekker
. en deze was nooggggggg meeer aaaaah 
Toeeen vroeg hij oud ik was, en ik zei 16, en hij dacht dat ik 20!! was omggg...
. En hij bleek ook 3 jaar getaibokst te hebben enzoo.. En toen kwam ze vriend er bij en die ging mee praten. En hij vroeg of ik modellenwerk deed
. (volgens mij deed hij dat wel) , maar jaah ik zei echt van jaaa daar moet je echt 180 a 170 voor zijn. zegt diee nee hoor je kan ook gewoon dit en dat.. bla bla.. . Ik zei nog van jaa ik moet weer opbouwen van blessure ,dit en dat. Zegt die nouu dat is echt niet te zien.. Zei die tegen die vriend: vind je haar geen modellenlichaam hebben? Ik de heleeeee tijd bigggger de big smile hebben , nog nooit zoo veel complimenten gehad. Me slechte hemeur helemaal spontaan weg en ik voelde me
. Dat was lang geleden.. Die vriend zei ook dat ik zo ze zusje kon zijn , omdat ik ongeveer dezelfde ogen als hem had. Hij zegt: wie weet
Vind het wel poedersuiker dat ik ze nummer niet gevraagd heb
. nu ga ik extraaaa veel sporten
En toen moest die weer verder.. Ik zeg zo: geen idee wat ik nu ga doen. hij : ik ook niet .. maar die ogen
, oeeeeh
.. helemaal naar me kijken vettt schattig 
ohhhhh

.