Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ahtnamas schreef:Au au au mijn behabandjes etc doen vet pijn! Hoop dat het snel weggaat en niet alleen maar erger wordt door paardrijden (heb het bandje al stuk minder strak gedaan en nog voelt het snijdend aan)... grr... haat verbrand zijn

das idd niet zo prettig nee
Emmaa_ schreef:Nou Kirs dat valt nog best wel mee hoor.
Ik heb liever dat mensen zoiets doen dan dat ze, ze gaan slaan of zoiets
Pebbs schreef:voor die stier is het zielig ja, met dat paard gebeurt niets, dus dat vind ik niet zielig
Kirsten_S schreef:
Kirsten_S schreef:jaa vind je het gek, als ik een stier was , had ik iedereen doorboort die langs kwam. Ze pesten die stier giganstisch en mishandelen hem zowel geestelijk en lichamelijk.
.
Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:jaa vind je het gek, als ik een stier was , had ik iedereen doorboort die langs kwam. Ze pesten die stier giganstisch en mishandelen hem zowel geestelijk en lichamelijk.
Dat klopt, maar dat geeft geen rede voor jou om zo te praten?.
Als jij in dat publiek had gezeten, en dan tussen de mensen was die daar stonden, had je dan nog steeds zo gepraat?.
Lijkt me niet hé.
Het kan heel zielig zijn voor de stier, en hij wordt ook gepest, maar je draaft echt heel erg door.
Emmaa_ schreef:Kirsten_S schreef:
Sorry Kirs maar dit vind ik echt ongelofelijk onbeleefd van je.
Die mensen zijn serieus verwond.
Ik kan me voorstellen dat je het zielig vind voor de stier, maar je kan ook té ver gaan...
Emmaa_ schreef:Emma is er nogggg !