Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 12:41

Ja die bedoel ik... :=

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 12:46

nikkielvis schreef:
Ja die bedoel ik... :=

:D

Afbeelding
Niet echt zichtbaar dnek ik

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 12:47

Die heb ik ook gezien maar krijg ze niet op bokt... :P
Ben dan weer zo'n licht....

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 13:50

hahahaha, ik vind ze wel grappig! Kan er wel om lachen. Ik zit ook te denken dat iedereen nog heel goed weet dat Hilbert van der Duim in 1981 een ronde vergat te schaatsen. Zo zal iedereen over 20 jaar ook nog wel weten dat Sven kramer naast goud greep doordat hij een binnenbocht pakte. Als het gewoon goud is, is het gewoon een gouden medaille die de boeken in gaat, maar er zijn wel meer schaatsers die twee medailles hebben gehaald op de spelen. Hoeveel levert een gouden medaille trouwens op in prijzengeld? Dat loopt hij nu natuurlijk wel mis.

Leuk filmpje, Linds! is dat van gister? Wat doet ze het al goed, zeg!

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:22

Whahaha ooow sorry ik vind die plaatjes echt geweldig! Sorry hoor, is best erg, maar ik kan er echt niet wakker van liggen :D
Ik heb vanmorgen alleen nog maar lopen rennen (om 9.00 uur op stal voor bloedafname, om 10.00 uur in Delft voor een interview voor mijn scriptie, om 11.00 uur gelijk door naar Bodegraven om bloed weg te brengen en ben nu net pas thuis). Dus vind het heerlijk vermakelijk na deze chaotische ochtend om even lekker die suffe plaatjes te zien :D

Vanmorgen trouwens nog een mail gekregen van mijn zusje dat het kado'tje bij dr is aangekomen. Mijn huisbaas zat op het terras bij haar en wist meteen dat zij mijn zusje moest zijn, jullie zijn dus niet de enigen die ons op elkaar vinden lijken :D
Helaas had ik mijn bek alweer voorbij gepraat, dus ze was al wel op de hoogte :D
Ze heeft het expres maar even uit ieders zicht uitgepakt omdat ze toch wel even een brok en wat traantjes weg moest slikken/pinken... mijn lieve zusje :P :D

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 14:41

Ow ow ow, bijna vergeten te melden dat mijn lieve Tiffes vandaag alweer precies zes jaar bij mij is!! En ik hoop dat ik nog heeeel lang van haar mag genieten, mijn lieve meisje :+:

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:20

Splinter schreef:
jeps leuk filmpje :j
hier issie :P

Dat ziet er goed uit Splinter, ze loopt netjes in 1 tempo. (tenminste dat lijkt op mijn langzame computer *D ). Ze is erg braaf in de buitenbak!
Hehehe die plaatjes. Erg sneu voor Sven, na dat lange trainen en dan de goude plak weg. Maar je moet het leven een beetje met gezonde humor blijven bekijken toch?!
Gefeliciteerd Jarrah en Tiff :).

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 15:33

Coby10 schreef:

van zaterdag ;)

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:41

Kimbaie schreef:
Coby10 schreef:

van zaterdag ;)

uhmm wil me nergens mee bemoeien. :o
Of eigenlijk toch wel.

Maar Kim jij heet toch geen Linds?

Of heb je een tweede naam die ik niet weet. :P

jarrah

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:45

Volgens mij heeft Kim gefilmd, dus die zal ook wel weten van wanneer het is denk :P
Maar nog vergeten te reageren op je filmpje Linds: het ziet er goed uit, daar mag je gerust trots op zijn :j
Soms nog even aan je ellebogen denken die moeten voor je lichaam blijven zoals Nico zegt, maar verder heb ik weinig aan te merken, het ziet er gewoon goed uit +:)+

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 15:51

Ha ha liset dat weet ik wel.
Ik lees namelijk wel netjes! :P

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:20

Volgende week ga ik met bokt naar het slachthuis, begin het nu wel spannend te vinden. Wil toch zien hoe dit eraan toe gaat. Mocht ik ooit voor de keuze komen te staan inslapen of slacht, weet ik wat het is. En ook omdat ik vlees eet, het is zo makkelijk om het in de supermarkt te kopen, dan weet ik wat er daarvoor is gebeurt.
Ga er met gemengde gevoelens heen, maar toch iets wat ik gezien moet hebben vind ik :).

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:24

naar een paardenslachthuis? Nijkerk zeker?

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:27

Ja in Nijkerk, super dat die man even tijd vrij maakt. En voor ons erg leerzaam.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-10 16:33

Noah2006 schreef:
Volgende week ga ik met bokt naar het slachthuis, begin het nu wel spannend te vinden. Wil toch zien hoe dit eraan toe gaat. Mocht ik ooit voor de keuze komen te staan inslapen of slacht, weet ik wat het is. En ook omdat ik vlees eet, het is zo makkelijk om het in de supermarkt te kopen, dan weet ik wat er daarvoor is gebeurt.
Ga er met gemengde gevoelens heen, maar toch iets wat ik gezien moet hebben vind ik :).

brrrr... niets voor mij. Vind het knap hoor dat je erheen gaat, maar het houdt me toch tegen. :|

@ Marlon. Toevallig wel. Heet Kim lindsey Maria Heijstek. :+ nee hoor, gekheid :P

nikkielvis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:39

Kimbaie schreef:
Noah2006 schreef:

brrrr... niets voor mij. Vind het knap hoor dat je erheen gaat, maar het houdt me toch tegen. :|

@ Marlon. Toevallig wel. Heet Kim lindsey Maria Heijstek. :+ nee hoor, gekheid :P

Kijk dat veranderd de zaak. :+

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 16:55

Noah2006 schreef:

Ik heb het al 3x meegemaakt met een paard maar alleen bij Taverno was ik er ook zelf bij.het zag er allemaal heel netjes uit toen.
Had toen zelfs met al die slachters in hun kantine koffie gedronken.Moest je langs die ruimte waar allemaal messen hingen. :P

Coby10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 17:22

Ik kan me wel uitjes voorstellen waar je enthousiaster van terug komt, dan een uitje naar een slachthuis... Ik heb er wel wisselende verhalen over gehoord. Met Jorden heb ik de keus niet gemaakt. Die is ingeslapen bij de da. Ben ik ook niet bij geweest. De da zei ook dat het voor je herinnering beter is hem te herinneren zoals hij was, dan wanneer hij op de grond zakt. Dat denk ik ook. Ik denk wel dat ik een paard van iemand anders weg zou kunnen brengen.

cassandra84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 19:38

Slachthuis lijkt me helemaal niks. Ik zou ook never willen zien dat een dier afgemaakt wordt uitleggen gaat nog. Mijn paard ook bij de da laten inslapen, maar dat ze op de grond gaat niet bijgeweest daarna weer wel.

Vandaag lekker met het karretje stukje weg geweest en nog een rondje baan gedaan. Buiten op de terugweg bijna bij stal waren er opeens wel hele enge dingen :-) Maar meer paarden zagen vandaag kabouters hoorde ik.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:25

Nou ik heb er geen problemen mee als een paard naar de slager gaat.Het gaat heel rustig en voor je het weet is het gebeurd.

Als het met tence niet meer gaat wordt hij ingeslapen,Puur om het feit dat je een heleboel medicijnen moet bij schrijven in het paspoort en dat gedoe wil ik niet.Tence krijgt wat hij nodig heeft zonder dat ik hoef te denken aan oh nag hij dat wel als hij weg moet naar de slager.

En vroeger was Westgeest natuurlijk dichtbij,daar ging het op zeker heel prettig.

Samira is volgens mij ook naar Nijkerk gegaan maar dat weet ik niet zeker,dat heeft de baas geregeld.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 20:27

Tence heeft zich vandaag heerlijk uitgeleefd in de buitenbak.

Hij had het erg warm onder zijn 200grams dekentje.het is dat het `s nachts nog wat koud is anders krijgt hij een dunnere op.

PowerHorseW

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 21:41

zo ik ben ook weer thuis,
vond king vandaag wat sagoo tegenover andere paarden, maar ja je moet natuurlijk wel een dagje saggo zijn als je al heel lang braaf bent geweest :P,
dus de paardentandarts was er king is er al zo vaak geweest liet het altijd toe. maar vandaag gewoon weg niet. dus ook niks kunnen doen. wel heeft die even kunnen voelen en weten we dat het egt nodig is. volgende keer komt die dan maar weer terug. gremlin liet zich wel heel goed doen ;) en die kan weer lekker goed eten.

mijn paard zou nooit naar de slacht gaan. mensen zeggen wel dat het zo gebeurd is maar voor mijn idee, nee ik word er al gek van als ik er aan denk. lekker rustig via een spuitje is beter :D

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 22:12

Annette,je had doc toch kunnen vragen om king een kalmeringsspuitje te geven,waarom heb je dat niet gedaan dan,ws had king dan wel mee gewerkt.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 22:19

Pfff ik schreef vanmorgen dat ik een interview afgenomen heb voor mijn scriptie, ik dacht: nou dan heb ik mooi vandaag nog een uur of 3 á 4 de tijd om hem uit te werken, komt mooi uit... Nou ik ben idd vier uur verder, maar heb pas 22 van de 55 minuten van het interview uitgewerkt, wat een k*tklus is dat zeg... :(

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 22:19

En dan te bedenken dat dit mijn eerste interview is van een reeks van 10... :?