Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Splinter schreef:jeps leuk filmpje
hier issie![]()
Noah2006 schreef:Volgende week ga ik met bokt naar het slachthuis, begin het nu wel spannend te vinden. Wil toch zien hoe dit eraan toe gaat. Mocht ik ooit voor de keuze komen te staan inslapen of slacht, weet ik wat het is. En ook omdat ik vlees eet, het is zo makkelijk om het in de supermarkt te kopen, dan weet ik wat er daarvoor is gebeurt.
Ga er met gemengde gevoelens heen, maar toch iets wat ik gezien moet hebben vind ik.
Kimbaie schreef:Noah2006 schreef:Volgende week ga ik met bokt naar het slachthuis, begin het nu wel spannend te vinden. Wil toch zien hoe dit eraan toe gaat. Mocht ik ooit voor de keuze komen te staan inslapen of slacht, weet ik wat het is. En ook omdat ik vlees eet, het is zo makkelijk om het in de supermarkt te kopen, dan weet ik wat er daarvoor is gebeurt.
Ga er met gemengde gevoelens heen, maar toch iets wat ik gezien moet hebben vind ik.
brrrr... niets voor mij. Vind het knap hoor dat je erheen gaat, maar het houdt me toch tegen. :|
@ Marlon. Toevallig wel. Heet Kim lindsey Maria Heijstek.nee hoor, gekheid
![]()
Noah2006 schreef:Volgende week ga ik met bokt naar het slachthuis, begin het nu wel spannend te vinden. Wil toch zien hoe dit eraan toe gaat. Mocht ik ooit voor de keuze komen te staan inslapen of slacht, weet ik wat het is. En ook omdat ik vlees eet, het is zo makkelijk om het in de supermarkt te kopen, dan weet ik wat er daarvoor is gebeurt.