smuidra schreef:
Ik heb in Florida met zo'n ding gevlogen. Erg leuk.[/quote]

Het bewijs.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
smuidra schreef:

winnitou schreef:Was bokt er vanmiddag af, zit ik dus nu verplicht op msn.
moest toch tegen iemand aan l*llen he Meelen, Xan en Liquita

Hackie schreef:Goedemorgen met helpdesk Meelen, kan ik u helpen?

meelen schreef:winnitou schreef:Was bokt er vanmiddag af, zit ik dus nu verplicht op msn.
moest toch tegen iemand aan l*llen he Meelen, Xan en Liquita
Ja, was ik zomaar ff helpdesk
En toen moesten we op MSN. Tja dat moet je mij niet vragen hoor
Ik dus een berichtje (wel per MSN naar 10 sturen) Zoiets als: HELLUP we kunnen niet in bokt en willen op msn
(maar weten niet hoe
)

xan schreef:meelen schreef:
Ja, was ik zomaar ff helpdesk
Ha ha ha, ik moest toch zo lachen toen de telefoon ging met Winnitou. Ik wist meteen waarvoor ze belde. BOKT lag eruit. Zelf dacht ik ook ff zal ik winnitou ff bellen om te kijken of ze zich niet verveeldEn toen moesten we op MSN. Tja dat moet je mij niet vragen hoor
Ik dus een berichtje (wel per MSN naar 10 sturen) Zoiets als: HELLUP we kunnen niet in bokt en willen op msn
(maar weten niet hoe
)
Ik heb liquita alleen even gemist. De bloemkool stond al op dus moest de rest van het eten ook afmaken. Afijn was ff gezellig vanmiddag. Hier is niemand, ga ff op msn kijken

meelen schreef:Er zitten allemaal vreemden mee te lezen op dit forum.
Wat hebben ze daar nou aan?

Hackie schreef:Maar dat is over de hele Manegehuiskamer, niet alleen van dit topic
meelen schreef:Hackie schreef:Maar dat is over de hele Manegehuiskamer, niet alleen van dit topic
Ooooooooh dat wissiknie.
winnitou schreef:@Liquita, floris zou gaan kijken voor een microfoon dingetje
. 
winnitou schreef:en jullie maar denken wat is die manege huiskamer van Veldt toch populair